Diskuze
Captur: překvapivě praktický crossover sází hlavně na design
Děkujeme za pochopení.
V70l22a30d39i95m33í68r 45M13a45c64a88n
Cituji: "....Neúměrné sebevědomí při tvorbě ceníku totiž může jinak zajímavé auto odsoudit k prodejnímu neúspěchu. ....... Nejlevnější provedení 0,9 TCe Authentique je na českém trhu k dispozici za 299 900 Kč, na opačném konci nabídky stojí dieselová varianta 1,5 dCi Dynamique za 419 900 Kč ...."
Ošklivý, předražený, malý a ani neurčené do lehkého terénu...
P31a52v92e10l 34S69t68a33v30j58a38n85í69k
Další vergl snad jen pro důchodce.
L67u77k75á66š 54V88a11ň30u88r70a
SUV bez 4x4, to je kočkopes. Když už kupuji vysoké (a díky tomu většinou i těžší), tak potřebuju i lepší trakci. Klidně může být i pohon zadní nápravy elektromotorem nebo elektromotory, ale je potřeba pohánět zadní kola, alespoň při rozjezdu.
P57e10t63r 73Š26r42a78i79e67r
Ohavnější auto jsem dlouho neviděl... Připomíná mi plastové "věže" od Aiwy z konce devadesátých let, kdy značka byla už jen prázdnou slupkou...
D67a97v34i13d 79R45y66c91h32e84t98s31k23ý
0,9-1,2 L je fakt smutná paleta motorů. Ekopsychopati nám zničili motorovou paletu, přitom autodoprava produkuje tak 2% CO2. Mnohem víc vyprodukují uhelné elektrárny, které ty zelený hlavy nechtějí nahradit jádrem.
P20e17t40r 17T97l32o97u68k74a49l
No tak si holt koupíš jinde, nikdo tě nutit nebude. Když se to nebude prodávat tak budou muset přehodnotit.
I45v14a90n 33Z52y46k17á44n
Chválit spotřebu 5.5 litru v dieselu v kopcích s dynamickým svezením je, redakce promine, žert. Kopce samy o sobě nejsou důvodem, proč by měla spotřeba zásadně letět vzhůru. Vykompenzuje to jízda z kopce. Samozřejmě to chce jezdit směrem vzhůru v zatáčkách s minimem ztrát dopředné energie. Ale srovnám-li to s Grand Canarií, tzn. ráj pro milovníky všudypřítomných zatáček v horách, půjčené "dvou a půlkové" Clio 1.2l (Soria), vzhledem k roku výroby asi 75k verze, v "závodním" řežimu po 450km a třech dnech ježdění s celkovou spotřebou 5,4l/100km. Obdobně lze pohanit současné renaultí diesely vs. staré, které ještě nehonily unijní euro-normy a dalo se s nimi zcela reálně jezdit i pod 100g CO2/km!, což je pořád hodně hluboko pod současnými předpisy pro EURO V. Říkám to nerad, ale motoricky jde Renault hodně dolů. Něco lze přikládat plnění norem, ale vše určitě ne. Konkurence jim začíná ujíždět. :-( Raději ani nekomentuju absenci manuálu u nejvýkonnější verze. Sami to auto cílí na mladší generaci. Rozpor, který mi uniká. Automat bych chápal ještě tak pro důchodce, ale na ty Captur necílí.
L67u17k62á64š 53V29a27ň17u33r19a
Kamarád má Oktávku 2.0TDI CR 103kW a jezdí taky za 5,5litru. A je to auto větší a svižnější.
J93o79s46e88f 27P76o32l65á54č55e35k
Jsem konzervativec a proto říkám: s motorem 0,9 a 1,2 jděte někam..
L32a83d67i75s53l42a49v 85M77i63k98a
Takovéhle paskvily opravdu patří maximálně jako přídavný motůrek na kolo.
V79o69j97t24ě73c56h 29V79o61p88a95ř27i17l
Jsem konzervativec a proto říkám: s tím digitálním tacháčem jděte někam. Budík s ručičkou je budík s ručičkou.
P39e80t84r 53P73o73s83p33í26š25i46l
Ten tacháč by mi tak nevadil, na motorkách se to používá už několik let a zvykl jsem si. Jinak je to zajímavé autíčko.
Z43b20y28n80ě78k 67J75e19h74l49i52č24k68a
No nevím, fotka palubky mi připadá jak 20 let stará auta
P61e79t85r 29P15o25s74p12í37š97i28l
Ten "oranžový" interiér vypadá docela slušně, ale ten světle šedý u modrého auta je takový divný. Možná je to způsobeno úhlem fotky, ale ten tmavší je hezčí. Jinak zvenku je to moc pěkné auto.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...