Diskuze

Captur: překvapivě praktický crossover sází hlavně na design

Captur je malý velký švihák, láká hlavně na svůj atraktivní a osobitý zevnějšek. Pod ním však ukrývá i prostorný a překvapivě praktický interiér. S dravým vzhledem příliš nekorespondují dynamické a jízdní vlastnosti. V nabídce chybí výkonnější agregát, schopnosti nejsilnějšího motoru, přeplňované dvanáctistovky totiž zbytečně krotí automatická převodovka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cituji: "....Neúměrné sebevědomí při tvorbě ceníku totiž může jinak zajímavé auto odsoudit k prodejnímu neúspěchu. .......  Nejlevnější provedení 0,9 TCe Authentique je na českém trhu k dispozici za 299 900 Kč, na opačném konci nabídky stojí dieselová varianta 1,5 dCi Dynamique za 419 900 Kč ...."

;-D;-D;-D

Ošklivý, předražený, malý a ani neurčené do lehkého terénu... Rv

0 0
možnosti

Další vergl snad jen pro důchodce.

1 1
možnosti

P16e53t62r 69H52o55r17á88k

27. 5. 2013 21:53

Jistě, proto je ten design tak usedlej. ;-D

2 0
možnosti

SUV bez 4x4, to je kočkopes. Když už kupuji vysoké (a díky tomu většinou i těžší), tak potřebuju i lepší trakci. Klidně může být i pohon zadní nápravy elektromotorem nebo elektromotory, ale je potřeba pohánět zadní kola, alespoň při rozjezdu.

1 0
možnosti

SUV je kočkopes z principu SUV.

1 0
možnosti
Foto

P57e10t63r 73Š26r42a78i79e67r

27. 5. 2013 14:12

Ohavnější auto jsem dlouho neviděl...RvRvRv Připomíná mi plastové "věže" od Aiwy z konce devadesátých let, kdy značka byla už jen prázdnou slupkou...RvRvRv

5 4
možnosti

0,9-1,2 L je fakt smutná paleta motorů. Ekopsychopati nám zničili motorovou paletu, přitom autodoprava produkuje tak 2% CO2. Mnohem víc vyprodukují uhelné elektrárny, které ty zelený hlavy nechtějí nahradit jádrem.

6 0
možnosti

No tak si holt koupíš jinde, nikdo tě nutit nebude. Když se to nebude prodávat tak budou muset přehodnotit.

1 3
možnosti

I45v14a90n 33Z52y46k17á44n

27. 5. 2013 13:19

Chválit spotřebu 5.5 litru v dieselu v kopcích s dynamickým svezením je, redakce promine, žert. Kopce samy o sobě nejsou důvodem, proč by měla spotřeba zásadně letět vzhůru. Vykompenzuje to jízda z kopce. Samozřejmě to chce jezdit směrem vzhůru v zatáčkách s minimem ztrát dopředné energie. Ale srovnám-li to s Grand Canarií, tzn. ráj pro milovníky všudypřítomných zatáček v horách, půjčené "dvou a půlkové" Clio 1.2l (Soria), vzhledem k roku výroby asi 75k verze, v "závodním" řežimu po 450km a třech dnech ježdění s celkovou spotřebou 5,4l/100km. Obdobně lze pohanit současné renaultí diesely vs. staré, které ještě nehonily unijní euro-normy a dalo se s nimi zcela reálně jezdit i pod 100g CO2/km!, což je pořád hodně hluboko pod současnými předpisy pro EURO V. Říkám to nerad, ale motoricky jde Renault hodně dolů. Něco lze přikládat plnění norem, ale vše určitě ne. Konkurence jim začíná ujíždět. :-( Raději ani nekomentuju absenci manuálu u nejvýkonnější verze. Sami to auto cílí na mladší generaci. Rozpor, který mi uniká. Automat bych chápal ještě tak pro důchodce, ale na ty Captur necílí.

2 1
možnosti

Kamarád má Oktávku 2.0TDI CR 103kW a jezdí taky za 5,5litru. A je to auto větší a svižnější.

2 0
možnosti

Jsem konzervativec a proto říkám: s motorem 0,9 a 1,2 jděte někam..

5 2
možnosti

Takovéhle paskvily opravdu patří maximálně jako přídavný motůrek na kolo.

4 1
možnosti

obludné a zbytečné auto Rv

8 7
možnosti
Foto

Jsem konzervativec a proto říkám: s tím digitálním tacháčem jděte někam. Budík s ručičkou je budík s ručičkou.

6 0
možnosti

Ten tacháč by mi tak nevadil, na motorkách se to používá už několik let a zvykl jsem si. Jinak je to zajímavé autíčko.

6 2
možnosti

No nevím, fotka palubky mi připadá jak 20 let stará auta

2 1
možnosti

Ten "oranžový" interiér vypadá docela slušně, ale ten světle šedý u modrého auta je takový divný. Možná je to způsobeno úhlem fotky, ale ten tmavší je hezčí. Jinak zvenku je to moc pěkné auto.

6 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...