Diskuze
Chudoba cti netratí. Za logana se není třeba stydět
Děkujeme za pochopení.
J31a82n 27K70o32z67á25k
160 000 v základní výbavě? Za tu cenu máte daleko lepší ojetá auta a k čertu s pětiletou zárukou - když si člověk vybere kvalitní ojetinu, bude mu sloužit jednou tak dlouho...
P65a16v80e67l 89O47d40r71a13z84i70l
No jistě, proč chodit na oběd do závodky, když za tu cenu můžete mít natrávený oběd z Cafe Imperial.
K49a69m81i62l 26D82o95l76e44z93e43l
Kdyz tohle auto vidim jima me soucit
M85i98r53o63s81l97a89v 81S50t24a22n64ě92k
Mám 6 let Audi 80 2.0l E 85kW rok výroby 1993. Spotřeba 7,4 na zimních a jezdím na čistý ethanol (25,50/1Litr). Stála v bazoši 40k a do běžného servisu (rozvody gufera, těsnění, brzdy, olej, filtry, silenbloky nápravy a tlumiče) jsem vrazil dalších cca 50k. Má nalítáno 300k km a to věřím, že měla stočeno dolů. Váha 1,4 tuny, jízdní vlastnosti někde úplně jinde. Nešetřím ji a jezdím s ní i do lesa na houby. Tohle mi Dačka opravdu za ty prachy nedá.
P91a26v30e66l 49O29d11r86a36z90i79l
A kde kupujete čistý etanol za 25,50 - tedy bez spotřební daně?
Jinak je poznat, že máte Audi, když považujete rozvody, gufera, těsnění, brzdy, silentbloky a tlumiče za běžný servis
P71e71t34r 36M14i64c74h22a37l
Loni jsem koupil "akční" Octavii II 2.0 TDi, 81 kW, 280 Nm. Výbavu jsem nehnal nijak vysoko a i s dokoupenou zárukou na 5 let jsem zaplatil 360 tisíc. Mám roční nájezd cca 15 - 20 tisíc, takže pokud ji budu po pěti letech prodávat, bude mít nájezd do 100 tisíc km a cena se bude pohybovat kolem 180 tisíc Kč (pokud auta nebudou dál zlevňovat).
A teď kdybych koupil tu Dacii - se srovnatelnou výbavou zaplatím cca 250 tisíc. Pokud to po 5 letech budu chtít prodat, dostanu za to možná 70 - 80 tisíc, tedy finančně naprosto stejná ztráta. Tady bych ovšem měl líný tříválec, na dlouhé cesty to není, má to vyšší spotřebu (jsem celkem často na dálnici a nevěřím, že ten Logan je schopen při jízdě po dálnici kolem 130 km/h jezdit za 5 litrů na 100 km jako ta Ochcávka).
No a hlavně - když se tyto dvě auta potkají při nehodě při klasickém šikmém střetu na roh, kdo má asi tak větší šanci na přežití? A to je investice k nezaplacení - do vlastní bezpečnosti (vlastní a své rodiny).
M60a84r65t95i15n 98M63o36t10y55č61k32a
5 litrů možná tak podle palubního počítače... Zejména ty v koncernových autech jsou dost optimistický... realita je o půl až litřík větší,,,
P39a50v64e24l 65M25a25r38e73š
na auto mám několik požadavků
- maximální jednoduchost, minimum elektroniky.
- solidní pasivní bezpečnost
- nemusí být vyloženě krásné, ale aby nevypadalo muzejní exponát
- musí být ochotno pít bioethanol bez nějakých složitých úprav
- musí mít pokud možno nízkou spotřebu - musí alespoň pět let nereznout, celý život bude parkovat na ulici. - jsem ochotný za auto dát maximálně 300.000 ( a není to o tom, že bych na dražší neměl) klimatizaci ani el. ovládání oken nepotřebuju, rádio si můžu koupit svoje. DAČKA tohle všechno plní, sem s ní....
R45a59d18o72m91í19r 73N62o76v84á49k
Vidim pouze jednu vyhodu a to tu, ze to nikdo neukradne Jinak za tu cenu urcite sezenu lepsi ojetinu
P98a36v41e17l 59M33a60r50e65š
ale na tu asi nedostanete pět let záruku?
R73a85d80k38o 57S42ü31t69t21ö
To vies, 3 rocny syn nezvladne presun 3 km po polnacke ci lesnej ceste tam a dalsie 3 km naspat. Mestske micra ma skratka neberu. Takze zatial sa presuvame autom.
P48a49v58e83l 63O25d35r57a33z23i88l
V konečném účtování na tom budou lépe, než majitel ojetiny...
To záleží na řadě faktorů. Byla/nebyla nehoda, v jakém stavu jsou záda a spoustě, spoustě dalších.
J33i70ř21í 32S12t19e56j63s41k63a74l
Jak říkal můj židovský kamarád: "Chudoba cti netratí, ale také nepřidá".
R98a58d77k78o 24S59ü87t13t50ö
Nedavno som si konecne zasoferoval Sandero 1.4MPi 55kW. Motor je zdochlina, kym nema 4000 otacok, netaha, aj HTP ide lepsie. Ked ho ale vytocim na 4000, zerie ako tank a nepricetne huci. 1.5dCi ma bohuzial FAP, takze pre moje jazdenie na kratkych trasach je nepouzitelny. Jazdne vlastnosti - hmmm, v prvej zakrute zapiskali gumy, v duhej sa to naklonilo, v tretej sa aj zadne koleso od zeme odlepilo a to som nan ani velmi netlacil. Je to dan za vysoky podvozok a pohodlne odpruzenie. A to som o Sandere Stepway docela vazne uvazoval, po tejto trochu ostrejsej jazde uz o nom neuvazujem, to auto sa naozaj hodi iba tomu, co sa chce premiestnit z A do B maximalnou rychlostou 80 km/h a ako bonus s tym vdaka vyssej svetlosti moze na chalupu, alebo na ryby, v mojom pripade by to boli geocacherske vychadzky na miesta, kam s Focusom II nemozem.
P38a44v90e25l 72O25d80r12a10z47i60l
Geocacher, co jezdí autem, mno...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...