Diskuze
Škoda Rapid dostane jednodušší xenony. Že svítí méně, nepoznáte
Děkujeme za pochopení.
B19r35o46n55i80s74l14a21v 58J40a30k90l
By me zajimalo o kolik je ten xenon drazsi .... v realu je o neco drazsi ta vybojka a jeste tam musi byt zapalovaci modul a davaji tam i jednoduchou "ridici jednotku".
Kdyz se divam do ceniku, tak na nove oktavky ty xenony stoji komplet tak 5-6tisic kazdy .... mozna v tom meni ridici jednotka za cca litr. Pak jeste cidla urovne dopredu a do zadu, to je po litru a bud to nabastlit na stavajici ramena nebo je vymenit za ramena s dirkou pro cidlo urovne ..... jako do 15ti tisic se clovek musi vejit a ma to origo ..... priplatek 25 z vyroby je fakt fasismus.
Kazdopadne pokud se zbavili ridici jednotky, serv ve svetlometu, cidel urovni atd .... tak je 10k priplatek taky celkem smesny .... navic od obycejneho svetlometu to ma uz teda jenom navic tu vybojku a zapalovaci modul za par korun ... mozna je tam navic ta cocka, ktera nevim, jestli se dela uz seriove i pro halogen, pokud ne tak je to blbe ... jinak bych si je tam dobastlil radsi sam:)
J85a28r24o31s44l67a22v 71P65r13o50c70h85á18z32k18a
Jojo, problém je že nepoznáš, že za tebou jede šetřílek, co si koupil do světel s čočkou čínskou náhradu. Nemá autonivelaci,... Policajti toto vylepšení neřeší, STK také ne a po republice nám jezdí ty co nás oslňují
A69l43e16š 18L98i17s17o92v14s42k26ý
vždycky mě rozesměje ten "dobře informovaný zdroj ze zákulisí", nebo "zdroj blízký dobře informovaným kruhům" - zkrátka jak kulantně napsat, že se jedná o drby, ať už je článek o čemkoli. Takovým "zdrojům" a článkům přisuzuji velmi malou věrohodnost.
P10a75v73e29l 24M36e14d59e97k
Je to zcela normální označení zdroje, který nemůže být jmenován. Netřeba dělat ze všeho aféru mistře.
M16a60r53t32i95n 83D93o65k80t13o76r
Takž hňup co si naloží něco do kufru a bude líný nebo hloupý potočit kolečkem na snížení světel , nyní bude ohrožovat provoz xenony.
V65l87a12d74i95s66l92a95v 13A30d70a24m98e56c
Mají udělat pořádná LED světla a k tomu polarizační filtr. Jeden na reflektorech, druhý pootočený na předním skle. A můžeme svítit bez přepínání dálkových a tlumených světel.
J55a83n 21R18a19c75h44u12n10e39k
polarizacni filtry jsou celkem nanic, protoze uz bylo x krat prokazano, ze neni sance prijmout patricnou normu, primet veskere vyrobce k jejimu respektovani a obmenit veskery vozovy park. Si vem, ze blby polarizacni filtr k na brylich nebo na objektivu fotaku je zalezitost tisicovky. Ty ho potrebujes na celem celnim skle, to je 30 tisic plus minus. A vsichni vime, jak moc je celni sklo auta spotrebni material. Po 4-5 letech na vymenu. Pak staci jeden trouba, co si rozbije svetla a da tam nejaky neorigo dil bez polarizacniho filtru a vsichni majitele s high tech celnim sklem budou oslneni.
Svet se neni ani schopny domluvit, ze vsichni budeme jezdit vpravo a ty bys chtel, aby dodrzovali jeste i normu na polarizacni filtry, kdyz uplne postaci soucasna dalkova/tlumena svetla.
J88o89s26e37f 25V96a31l67a
davam je do vsech aut, s kterymi jezdim, protoze maji o poznani vyssi svetelny tok nez klasicka H4. Nevyhoda: Nightbreaker vydrzel tak 6 mesicu, soucasny Nighbreaker Plus by mel vydrzet vic. Cena je srovnatelna s beznymi halogeny, pokud si clovek da praci a najde si dodavatele na internetu, tak stoji 2 kusy H4 Nightbreakeru Plus 15 eur. Technicky vzato je zakazano michat dohormady na jednom aute 1 obycejnou H4 na jedne strane a Nightbreaker na strane druhe
J21i94n64d30ř31i86c37h 71Š84k98o55p98e72k
kde je psáno, že nemůžeš mít na autě žárovky různých výrobců ? H4 Ngb je pořád jen H4, že svítí víc je fajn (sám používám), ale i žárovky různých výrobců svíítí různě..
L54u40d36v94í29k 30G58a59j63d87o72š84í16k
"Okem to poznáte, ale jen pokud máte srovnání".
No tak to snad platí i u halogenů. Že svítí hůř zjistíte až při srovnání s xenony. Pokud jste na ně ale zvyklí a nesrovnáváte, tak to nevidíte jako vadu.
Nabízí se otázka, jestli tohle není jen takový "kočkopes" kdy za méně peněz budete mít jen "trochu" xenony.
J49o65s80e16f 98N13o29v87a61k
Tak v dešti za tmy je rozdíl mezi xenonama a halogenama propastnej, srovnání opravdu NENÍ potřeba.
L63u89c30a81s 13B59e12r54t40o26n14e
OT: Jaké zkušenosti máte s žárovkami Osram Night Breaker plus. Jsou dobré? Podle recenzí jsou vynikající.Díky
Dával jsem je rodičům do Škoda Fabia s Bi-Halogenovými světlomety, které s normálními žárovkami svítí poměrně špatně a žárovky často praskají. Vyzkoušel jsem před nimi i Phillips VisionPlus a řekl bych, že oba zdroje jsou srovnatelné. Mají o něco bělejší světlo, takže neunavují tolik oči a hlavně je i ve špatných světlometech znát nárůst světelného výkonu. Životnost je také delší, takže byť jsou o něco dražší, tak se dle mého vyplatí zainvestovat, obzvláště, když jezdíte často za tmy. Chvíli jsem je měl i pro dálkové světlo ve svém autě, kde potkávací funkci mají xenony. Svítily dobře, ale v přímém porovnání s xenonem byl menší světelný tok samozřejmě znát. Co se týká halogenů, tak za mě doporučuji.
Když v 60. letech přišly první halogenové žárovky, sepisovali motoristé petice za jejich zrušení z důvodu obrovského oslňování protijedoucích vozů. Obecně jde o to, že se dnes jezdí mnohem rychleji, než kdysi a obyčejné, či halogenové žárovky pro dnešní provoz přestávají stačit. Ve vyšší rychlosti musí řidič vidět ostřeji, lépe rozeznávat barvy a hlavně vidět mnohem dál. přijde doba, kdy i xenonová světla budou pokládána za standart a nejméně oslňující zdroj, protože se zdroje budou dále vyvíjet. Nevím, co přijde po LED, ale něco určitě
K11a11r47e44l 60D40l76o56u45h80ý
Jaké pak rychleji. Je povolena max 90-ka? Je, tak jaké pak rychlejší. To jen trotlové ukájejíci si své ego jezdí rychle nad povolenou rychlost a pak dopadnou jak ten dnes kolem Loun
O87n16d14ř91e56j 94L52e96v92ý
Xenony mám již na třetím autě, z toho to poslední natáčecí a už bych nic jiného ani nechtěl! Protijedoucí origo xenony neoslňují víc jako Fabia I nebo umělci s dodo výbojkami.
F72r15a97n47t55i10š60e42k 42L68e12b77e67d91a
tak auta která hlavně oslňují xenony jsou SUVéčka
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...