Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaplavená auta budou za hubičku. Hledejte bahno a čichejte

Utopené auto už nikdy nebude jako dřív, shodují se odborníci. I po důkladném vysušení a odbahnění bude vždy trochu zapáchat, v elektřině budou řádit šotci a v nepřístupných dutinách začne rezivět. Při nákupu podezřele levné ojetiny auto očichejte a hledejte v záhybech bahno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a14n 63U42l56m 7170319976562

"největší riziko při nákupu vozu přes inzeráty" - To mi zní jako placená reklama pro ESA a AAA, protože u nich si takové auto přece nekoupíme! ;-D

Naopak bych řekl, že kdo se vyplaveniny bude chtít rychle zbavit, na oko to zamaskuje a dá do výkupu - menší prachy jsou přece lepší než žádný

+1/0
6.6.2013 12:39

L32u79k20a41s 75B59u47c30h19t17a 8789480294327

Tuším že áčka to mají nějak ve smlouvě že když se zjistí že bylo auto vyplavené a tato skutečnost zatajena ta odstoupí od výkupu a navíc se asi poučili z roku 2002..Dají si dle mne pozor, ale uvidíme..

0/0
6.6.2013 20:59

T12o78m55á57š 39F92i91r69b13a48c18h10e38r 9640170854880

A závěr proto zní .....Kupujte pouze nová auto, a nejlépe značky Škoda ;-)

+1/−1
5.6.2013 11:23

J65a54n 69U42l89m 7960879956922

- protože ty vám zreznou o 2 roky déle než vyplavená! R^

0/−1
6.6.2013 12:39
Foto

M29a97r94e34k 94B16a96š35i25s22t33a 7143512523980

To dříve přestanou jezdit ty korejské žuky

0/0
7.6.2013 18:50

B91o85ř27e70k 71Ž20a39n29d80a 1520706619406

"Autobazary chystají přísnější kontroly při výkupu." "Podle našich zkušeností hrozí největší riziko při nákupu vozu přes inzeráty"

Já měl za to, že bazary mají specialisty na maskování závad, stáčení tachometrů a falšování servisních knížek.

+12/−1
5.6.2013 9:24

J65a57n 18R22a66c42h15u95n76e83k 6490226744438

je to docela promo clanek, mozna na zakazku nejakeho odbornika z ESA ;-)

+3/0
5.6.2013 9:31

L57u20k59a72s 53B30u65c89h46t97a 8949190744577

Tak jsem zvědav, kolik lidí zjistí, že koupilo vyplavené auto právě v ESA :-)

0/0
6.6.2013 9:53

J36a83n 94U74l35m 7540639626812

pár určitě, ale neboj vrátit nepůjde, na tom už teď pracuje tým právníků

0/0
6.6.2013 12:41

J66i56ř42í 39Z41ý59k80a 9319923871700

hlavně nechápu, proč ta vykupovaná auta prověřují na zaplavení pouze po záplavách. Vždyť i zde v článku zazněla rada "dojezděte jej". Takže jej dva roky dojíždím, sem tam vyměním nějakou předčasně zničenou součástku a pak udělám ekonomický kalkul šrot nebo bazar? Hádejte, co v 98% případů vyhraje?

0/0
5.6.2013 14:05
Foto

V26i54t 46C93h60a11l66u22p36a 5522327302446

Tak u staršího vozu s mimnimem elektroniky to se v podstatě zachránit dá....ale ono vlastně není co zachraňovat, takové auto již dnes samo sebou nemá žádnou cenu...Ale posloužit může...hlavně ať moc nehnijou nosné části, prahy, sloupky, se dají vyměnit, podvozek udělat nástřik, případné díry vykytovat přebrousit přetřít a zas to nějaký pátek vydrží. Ovšem nový auto, to je konec, elektronika je sviňa a postupně to bude blbnout a odcházet, a opravy jsou v řádu desetisíců kč :-/

0/0
5.6.2013 8:23

B19o85ř12e35k 23Ž38a79n67d32a 1640956199706

Elektronice voda nevadí, pouzdra součástek jsou hermetická. Voda vadí tišťákům a kontaktům, které jsou i v Trabantu. Nejvíc bych se bál koroze plechů a mechaniky.

+1/−1
5.6.2013 9:26

J63i18ř56í 17Z66ý45k37a 9529633481230

znám jedno vyplavené Volvo V70 v roce 2006. Majitel jej v interieru kompletně rozebral, vnitřní i vnější část karoserie a svazky kabelů vystříkal wapkou, stejně tak motorový prostor, veškeré konektory prostříkal Kontaktolem, sedačky rozebral - sedáky a potahy vypral. Koberec vypral vodním vysavačem. Měnil "pouze" palubní desku+airbag spolujezdce, airbag řidiče, tapecírung ve dveřích, klimapanel a autorádio. Na tom autě ani po letech není poznat, že bylo až do půlky volantu zaplavené vodou, resp. bahnem. Nic nerezne, nic nesmrdí, nic ve zvýšené míře neodchází.

0/0
5.6.2013 14:15

P77a30v87e59l 13O60d25r53a30z89i17l 6204249717450

Zajímavý, nepojištěný volvo, který stojí za tolik námahy a peněz...

0/0
6.6.2013 16:31

Z90d61e56n86e73k 77C71v94r15č56e51k 4723444748231

T vejtraska na obrazku bude i po povodni funkcni.

+15/0
5.6.2013 7:42

J77a72n 57U59l70m 7740259116472

ta tam má nejsložitější elektroniku, když tam řidič zapomene zapalovač ;-D

+1/0
6.6.2013 12:43

V43l15a92d57i55m19í86r 66F10i55b31i65g16e72r 5854651891554

Vyplavil jsem mopeda. Když jsme byli ještě mladý telata v roce 96 tak jsme se jeli podívat ná záplavy na mopedech a prekoletech a všichni jsme to utopili. Nejvíc vydržel Simson ale později dělal problémy, to zase ty naše mrchy po vysušení jely. Akorát jsem musel asi 4x vyměnit olej v převodovce prostě dokud už nebyl bílej(voda olej) a nějakou dobu šustily ložiska ale už je to v pohodě dnes má moped najeto 26000km v té době měl tak 3-4tis. A za tu dobu jen výbrus.

+2/0
5.6.2013 6:46

T19o87m17á55š 67V12a57v54e41r96k46a 7981870412894

Myslím že ta vejda bez prblému přežije to Sandero nebo jak se ta Dacia jmenuje, a po opadnutí vody jí bezproblémů odtáhne do servisu bez jakékoliv očisty...

+4/−1
4.6.2013 23:41

M81i71l72a40n 37R89e22s 1979953620565

Hmm krásnej PR pro auto ESA, to jim tak žeru, že jejich odborníci odhalí všechny plaváčky..... na to jsem ty auta prodával mnoho let, aby mne někdo tahal na nudli...

+6/−2
4.6.2013 22:32

A18n23t31o51n91í52n 97C87e58t20k90o33v26s84k12ý 6865171391211

správně, nejdůležitější je hledat res nebo rez :-P

+1/0
5.6.2013 0:21

M67i57l83a66n 28R41e95s 1839283820785

Nebo nějaké cetky:-P

+1/0
5.6.2013 9:46

A60d26a42m 68P16u93r97k32r83t 5246562958878

"po důchodci, to auto z tý zahrady vpodstatě ani nevyjelo..."

+12/0
4.6.2013 20:39

P91e92t22r 61M48a13r73š36o94u18n 5555268966546

;-DR^...jen po zahradě plavalo...

+13/0
4.6.2013 21:45

J73i66n34d34ř65i91c74h 91Š17k54o65p68e68k 4275101450235

což může být pravda. Nikde se už neuvádí, že nevyjelo, ale plavalo klidně kolem baráku majitele

0/0
5.6.2013 8:36

T44o72m68á19š 32R53ů13ž89i15č31k39a 5568513168724

Počet uplavaných km se nikde neuvádí... ;-)

+1/0
5.6.2013 16:59

P96e48t80r 35M39a50r89š70o63u35n 5105478686416

- Tak pane Koudelka, vy jste u nás teprve týden, takže vám mzda dělá 305,50. Ale máte tu nějaké srážky: vysušení, vylovení, odbahnění? Tomu nerozumím…

- To bude asi za toho Fiata.

- Takže berete celkem 5,50.

+13/0
4.6.2013 19:26

J58a18n 67M35a89c54h80a82c19e10k 1966251119222

Ono ja mam osobni zkusenost, pred lety pritelkyne koupila auto z bazaru, Renault 19 posledni generace, az nasledne, kdyz jsem ho prolezal ja, tak jsem nasel znamky zatopeni, obecne bylo vycisteno dobre, ale uvnitr vedeni vzduchy za mrizkama, v penovem meterialu tesneni a ruznych tezko pristupnych mistech proste poznat bylo ze se tama voda prohnala.

Nicmene auto slouzilo bez jedineho problemu mnoho let. Vlastne se tam menila jedina vec a to byl posledni dil vyfuku. I kdyz to je spis "spotrebka" takze voda tomu urcite ublizila, ale mohlo by to klidne shnit i kdyby vytopene nebylo. Ale je pravda, ze to bylo starsi auto ktere te elektroniky zase tolik nepobralo :)

+2/0
4.6.2013 17:58

M87i83l86a85n 24R18e26s 1629533130965

Toto auto nemělo bodycomputer a ostatní vychytávky... Renault 19 měl ještě rozdělovač s palcem jako žigulik...  takže přítelkyně měla kliku, dnes by to bylo horší...

+1/0
4.6.2013 23:01

A41l19e43x28a29n61d88r 76K88o66s61t97k97a 5439476469166

Jen mám pocit, že u té tatrovky na fotce problémy nebudou. A) má motor tak vysoko, že zaplavený není, B) tam není žádná citlivá elektronika, C) i železo je poctivé a tak masivní, že nějaké proreznutí nevadí. A jako jedno z mála aut je dělaná i na tyto podmínky.

+2/−1
4.6.2013 17:07

O92t98a51k29a49r 91V54a61l22e22k 6636812545432

Nakladni automobil na fotce je Praga V3S, nikoliv Tatra.

+7/0
4.6.2013 18:20

M10a50r72t45i51n 83K51u10p66k78a 3958499321212

No neni to Tatra ale Praga V3S:-)

+1/0
4.6.2013 18:22

J93a29r33o26s19l81a25v 17G95r13o41s66s23m78a36n16n 2371632764124

Ano, je to Praga, jinak má ale pravdu...

+4/0
4.6.2013 18:53

J79o52s64e43f 96B73r70o51ž25k10a 6294822238587

Praga s motorem T912 (Tatra).

+2/0
4.6.2013 19:38

A21l89e11x69a61n31d27r 89K67o56s38t54k79a 5199426529986

Omlouvám se. Ale jinak mám pravdu ne? Že tomuto voda neublíží.

+1/0
4.6.2013 18:56

K68a43r94e56l 26C27h52r72a54s48t27i42n35a 4613264660925

Než zatopené auto, raději nic. Kamaráda to postihlo a všechny funkce šly prudce dolů. Časté opravy a nespolehlivost.

+1/0
4.6.2013 16:56

V95l23a57d25i73m75í42r 28F31i46b53i38g26e41r 5954441891864

Pokud věděl že kupuje zatopené auto tak to byla jeho blbost, pokud to koupil nevědomky tak to je velká smůla. Z těch aut co se vyplavěj se dá použít tak komponenty co nejsou na elektřinu. Dnes má každé nové auto tak 20 řídících jednotek co dělají nějakou speciální funkci. Riziko že se něco pokazí je i když to je v pohodě natož když tomu pomůže špinavá voda.

0/0
5.6.2013 6:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.