Diskuze

Zaplavená auta budou za hubičku. Hledejte bahno a čichejte

Utopené auto už nikdy nebude jako dřív, shodují se odborníci. I po důkladném vysušení a odbahnění bude vždy trochu zapáchat, v elektřině budou řádit šotci a v nepřístupných dutinách začne rezivět. Při nákupu podezřele levné ojetiny auto očichejte a hledejte v záhybech bahno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J41a74n 20U34l58m

6. 6. 2013 12:39

"největší riziko při nákupu vozu přes inzeráty" - To mi zní jako placená reklama pro ESA a AAA, protože u nich si takové auto přece nekoupíme! ;-D

Naopak bych řekl, že kdo se vyplaveniny bude chtít rychle zbavit, na oko to zamaskuje a dá do výkupu - menší prachy jsou přece lepší než žádný

1 0
možnosti
LB

Tuším že áčka to mají nějak ve smlouvě že když se zjistí že bylo auto vyplavené a tato skutečnost zatajena ta odstoupí od výkupu a navíc se asi poučili z roku 2002..Dají si dle mne pozor, ale uvidíme..

0 0
možnosti
TF

A závěr proto zní .....Kupujte pouze nová auto, a nejlépe značky Škoda ;-)

1 1
možnosti
JU

J25a18n 15U79l34m

6. 6. 2013 12:39

- protože ty vám zreznou o 2 roky déle než vyplavená! R^

0 1
možnosti

"Autobazary chystají přísnější kontroly při výkupu." "Podle našich zkušeností hrozí největší riziko při nákupu vozu přes inzeráty"

Já měl za to, že bazary mají specialisty na maskování závad, stáčení tachometrů a falšování servisních knížek.

12 1
možnosti
JR

je to docela promo clanek, mozna na zakazku nejakeho odbornika z ESA ;-)

3 0
možnosti
VC

Tak u staršího vozu s mimnimem elektroniky to se v podstatě zachránit dá....ale ono vlastně není co zachraňovat, takové auto již dnes samo sebou nemá žádnou cenu...Ale posloužit může...hlavně ať moc nehnijou nosné části, prahy, sloupky, se dají vyměnit, podvozek udělat nástřik, případné díry vykytovat přebrousit přetřít a zas to nějaký pátek vydrží. Ovšem nový auto, to je konec, elektronika je sviňa a postupně to bude blbnout a odcházet, a opravy jsou v řádu desetisíců kč :-/

0 0
možnosti

Elektronice voda nevadí, pouzdra součástek jsou hermetická. Voda vadí tišťákům a kontaktům, které jsou i v Trabantu. Nejvíc bych se bál koroze plechů a mechaniky.

1 1
možnosti
ZC

T vejtraska na obrazku bude i po povodni funkcni.

15 0
možnosti
JU

J95a61n 79U87l85m

6. 6. 2013 12:43

ta tam má nejsložitější elektroniku, když tam řidič zapomene zapalovač ;-D

1 0
možnosti
VF

Vyplavil jsem mopeda. Když jsme byli ještě mladý telata v roce 96 tak jsme se jeli podívat ná záplavy na mopedech a prekoletech a všichni jsme to utopili. Nejvíc vydržel Simson ale později dělal problémy, to zase ty naše mrchy po vysušení jely. Akorát jsem musel asi 4x vyměnit olej v převodovce prostě dokud už nebyl bílej(voda olej) a nějakou dobu šustily ložiska ale už je to v pohodě dnes má moped najeto 26000km v té době měl tak 3-4tis. A za tu dobu jen výbrus.

2 0
možnosti
TV

Myslím že ta vejda bez prblému přežije to Sandero nebo jak se ta Dacia jmenuje, a po opadnutí vody jí bezproblémů odtáhne do servisu bez jakékoliv očisty...

4 1
možnosti
MR

M38i93l18a30n 93R37e90s

4. 6. 2013 22:32

Hmm krásnej PR pro auto ESA, to jim tak žeru, že jejich odborníci odhalí všechny plaváčky..... na to jsem ty auta prodával mnoho let, aby mne někdo tahal na nudli...

6 2
možnosti
AC

správně, nejdůležitější je hledat res nebo rez :-P

1 0
možnosti
AP

"po důchodci, to auto z tý zahrady vpodstatě ani nevyjelo..."

12 0
možnosti
PM

;-DR^...jen po zahradě plavalo...

13 0
možnosti
PM

- Tak pane Koudelka, vy jste u nás teprve týden, takže vám mzda dělá 305,50. Ale máte tu nějaké srážky: vysušení, vylovení, odbahnění? Tomu nerozumím…

- To bude asi za toho Fiata.

- Takže berete celkem 5,50.

13 0
možnosti