Diskuze
Evropský parlament odmítl častější technické kontroly aut
Děkujeme za pochopení.
M88i57r33o73s74l94a66v 81Š85m55í15d
Dokud k nám budou proudit posvařované ojetiny se stočenými tachometry, které „schopný“ pracovník stk pustí na silnici, nehod stejně neubude. Na to by se měli zaměřit.Pokud si chce člověk koupit ojetinu a nebát se, že se mu rozpadne, je nejlepší si nechat prověřit VIN a skutečný stav km. V tomto směru ale Brusel ani stát nepomůžou, ti raději vymýšlí nesmysly
R21o77m92a16n 23K27o12s28t30a59l
Jeda tady je odborníků najednou ... Jen k těm servisům - skoro každý autoservis více či méně jezdí na nejbližší či vstřícné STK tzv. " proklepat " auto - zařízení, které je na STK má opravdu málokterý servis ( myšleno třasadla, VZB a třeba i kalibrovaný přístroj na seřízení světlometů ). Když na autě neco klepe či drnčí a nebo špatně brzdí, hledá se to na STK ( mimo pravidelné prohlídky ), takže až tak zbytčné nejsou. Servisy nejsou všemocné a je spousta lidí, kteří jsou rádi, že i při pravidelné TP jsou nějaké závady objeveny. Ano, existuje velká skupina lidí, která to radši obejde a jede tam, kde se dělají jen " techničáky " , ale to jsme my češi - umíme nadávat na politiky a sami jsme horší. A ještě ke kontrole tlumičů - zatím neexistuje přístroj, který by vyhověl všem konstrukcím tlumičů, proto ještě není na STK kontrola tlumičů - prostě výrobci protestují, že jejich tlumič se musí kontrolovat jinou metodikou ....to je i problém zátěžových regulátorů a omezovačů brzdných tlaků a metodik jejich zkoušení ( táká se hlavně užitkových vozidel ), kde se laboruje s různým přitěžováním, kurtováním apod.....
P11e54t68r 66N32e57s78v51a86d37b92a
Absolvovat STK každý rok by byla už vážně velká buzerace.Naopak bych si dokázal představit u nových aut první prohlídku po 5 letech a každou další po třech. U Automobilů starších 12 let kterých je u nás víc než dost pak zachovat dvouletou lhůtu.
P37a58v63e17l 51Š67e47d35l38b24a68u16e71r
Když s firemním autem najezdím cca 50 tis. km ročně, tak po pěti letech už to bude celkem dost na první technickou. Čtyři roky jsou asi akorát.
M96i26c79h35a26l 96K10r49č94á79l
STK by se měla zrušit úplně. Je přece povinností každého řidiče aby měl auto v pořádku. Stačilo by několik mobilních jednotek na kontrolu na silnici s možností odstavení auta na nejbližším parkovišti. Projet přes brzdové válce, podívat se zespoduje na auto a zkontrolovat světla je otázka minut. Žádné velké zdržení. Ale pokud by se někomu stalo, že mu odstaví auto s rodinou a bude muset řešit odtahovku a přepravu té rodiny, tak si to bude hodně dlouho pamatovat.
STK se dnes využívá jako levná kontrola a opravy se dělají až pokud na nějakou závadu přijdou. A to tam třeba vůbec nekontrolují tlumiče. Takže tlumiče se mění až jsou zničené pneumatiky, nebo už nejde auto udržet na silnici.
P33e34t48r 90N68e33s76v43a31d33b31a
Stejně jako je povinností každého řidiče dodržovat pravidla silničního provozu. Připadá Vám že se tak děje? To s čím kolikrát zákazníci přijedou a chtějí to protáhnout STK mi kolikrát stávají vlasy hrůzou na hlavě. A o nějakých opravách nechtějí ani slyšet....
M39a42r36t11i43n 21T32u20l41i47s
Za prvé:Jsem opravdu smutný z toho že, především u nás, nevyrostou další stanice technické kontroly,protože by jich bylo na častější kontroly málo a mne opravdu mrzí, že dávám 1500,-/2roky, když to mohlo být ročně....
Za druhé: Technický stav vozidla podle mého odhadu nezpůsobuje tolik dopravních nehod, jako to, že za volantem místo řidiče sedí dobytek...
L95u68k15á77š 53V34a88ň37u52r42a
Osobně bych spíše preferoval mobilní technické kontroly na silnici a možnost sebrat techničák na silnici s možností odstavení či zabavení vozidla.
V78i54t 83C27h28a56l65u15p47a
To myslím už existuje (technická přímo na silnici, tedy že Vás PČR odveze do nejbližší STK), ovšem nechápu proč by měla policie vozidlo zabavovat a dokdy? Než je majitel resp.provozovatel zbaví nezpůsobilosti k jízdě? Kde po policie ty vraky skladovala?
T35o83m48á75š 68B50í92l88ý
Ano, technickými kontrolami se zajistí, že nějaký magor nevjede na nechráněném přejezdu pod vlak. Zdá se mi, že už jsme Brusel nakazili.
P94e66t38r 71N68e76s84v38a79d84b90a
Ne technickou kontrolou se zjistí že má nějakej magor vyhnilé nosníky v místech uchycení nápravy. Velmi často se tato ZÁVADA objevuje na Citroen Berlingo první generace na přední nápravě a na Escortech na zadní nápravě snad u všech generací. Také Favority a Felicie první generace tímto trpí na přední nápravě. To že si nějaký kutil je schopen zaklepat brzdovou trubku u příslušného kola kde mu uniká brzdová kapalina z brzdového válečku nebo hadičky není nic ojedinělého. A to že mu dané kolo nebrzdí neřeší. Mohl bych pokračovat že bych napsal knihu.
K78a52r53e93l 79V87a77c84h57u19t
Dokud budeme do Brusel furt jenom posílat (povinně ODVÁDĚT) velké peníze a stále méně jich čerpat, do té doby budou moci ouřadové v Bruselu a okolí silnice "zlatit", zatímco u nás se budou měnit v perník, v něco strašlivě nesjízdného...
To je již více než jisté... ( = )
K81a85r55e26l 72F16u63k56s92a
Nejlépe ty čísla mrtvých sníží tím, že všemožnými blbostmi jízdu tak zdraží (řepka, technická,...), se si to málokdo bude moct dovolit. Pak opravdu klesene počet smrtelných nehod a zranění na cestách...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!