Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Auto zaparkuje bez řidiče. K ovládání stačí telefon

Auta, která skoro sama zaparkují, jsou dnes realitou. Celosvětově je to prý přes 200 modelů aut různých značek. Zmáčknete tlačítko, auto si samo najde místo k zaparkování, do kterého se vejde. Na šoférovi už je jen řadit jedničku a zpátečku a ovládat pedály.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Dalsi z feature (čti fičur) kterou nechci, a nikdy chtit nebudu.

Pane Boze, proc se technika ubira timto smerem ?!!

2 0
možnosti
DA

Třeba proto, že jsou i lidi, co se parkování nenaučí?

0 0
možnosti
PM

P25a82v62e63l 71M35a49r47e38š

11. 7. 2013 22:56

Pokud parkovací asistent potřebuje k zaparkování víc místa než řidič, potom mi uniká jeho  smysl .

Žil jsem v přesvědčení,že auťák sám zaparkuje do menší mezery  než já protože z většiny aut je dozadu blbě vidět a tudíž si netroufnu najet na centimetr před souseda abych ho neškrábl...

1 0
možnosti
JV

Naučím každého (každou), kdo bude chtít naučit se couvat.;-D8-o:-)

0 0
možnosti
JZ

Kam ten svět spěje, za chvilku budu vypadat jak idiot, který má auto vybavené jen motorem, volantem a pedály bez elektroniky a ostatní budou mačkat čudliky a auta budou jezdit, parkovat, atd sami. ;-D

4 0
možnosti
VN

Pokrok :-) ,ale dle naší třídní úči jsme už v roce 2000 měli lítat autama..ne jezdit.

0 0
možnosti
TH

Už to vidím:

Android.process.XXX has stopped unexpectedly... a bum

Jinak kdo bydlí, jako já, na sídlišti, tak takovýhle nesmysly nepotřebuje. Denně takhle parkuju, je to jen o cviku.

2 0
možnosti
JK

J55a58n 83K68a43l19e46t56a

11. 7. 2013 18:24

ale to parkování neřídí Android, to je jen na bezpečnostní ptákovina kterou musí mačkat řidič. Předpokládám, že kdyby Android spadnul, tak přestane vysílat potvrzovací signál a parkovací systém, který je v autě se zastaví. Ale i kdyby se nezastavil, tak prostě jen doparkuje a nic se nestane.

1 0
možnosti
JJ

J89a23n 56J10a61n42e51č61e51k

11. 7. 2013 12:45

V souvislosti s "autopilotem" v autech (vláček na dálnici atd.) se pořád mluví, že více než technický je to legislativní problém - kdo ponese odpovědnost v případě nehody. Ale jak to bude v tomto případě? 8-o

1 0
možnosti
MP

M52a70r43e95k 89P73e89t74r38ů

11. 7. 2013 12:37

Za chvíli se lidé nebudou muset sami ani vys*at, všechno půjde ovládat jednoduše přes telefon ;-D

3 0
možnosti

Už se stalo, v Japonsku... tlačit teda pořád musíte sami, zbytek ale řeší dodaná aplikace pro Android :-)

4 0
možnosti

11. 7. 2013 12:14

No, ale představte si, že dnešní auta umí parkovat sama i příčně. A toto je první krok k tomu, aby mohl vůz zajet do mezery, kam se vejde, ale nemusel jsem řešit, jestli otevřu dveře, prostě vystoupím a vůz se tam vmáčkne. Následně by ovšem tento systém měl umět i sám vyjet. Tzn, nikdo nikomu neobouchá dveře při vystupování, prostě si vystoupí pohodlně na ulici a vůz zajede sám. A nebo nejlepší extrém, přijedu k parkovišti, a nechám na kraji parkoviště auto, aby si našlo místo a zaparkovalo...a já mezitím už mohu být v práci. Ideální.

1 2
možnosti
PZ

hmm a jak auto bude reagovat třeba na situaci soutěžení o místo... najde ale řidič trabanta nemešká a než se auto pořádně nasměruje vjede mu tam... to by vaše auto taky mohlo jezdit kolem parkoviště celý den...a těch situací je spousta.. ja osobně to do auta nechci myslím že to zvládnu líp než počítač

2 1
možnosti
RV

kdo nedokáže zaparkovat podélně do řady by se měl zamyslet, jestli nebude lepší jezdit sockou.

11 9
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...