Diskuze
VIDEO: Auto zaparkuje bez řidiče. K ovládání stačí telefon
Děkujeme za pochopení.
S95t35e41f64a54n72o 75S79i31n75i33g23a55g21l55i34a
Dalsi z feature (čti fičur) kterou nechci, a nikdy chtit nebudu.
Pane Boze, proc se technika ubira timto smerem
D84o59m34i74n30i78k 12A76d26l79e39r
Třeba proto, že jsou i lidi, co se parkování nenaučí?
P25a82v62e63l 71M35a49r47e38š
Pokud parkovací asistent potřebuje k zaparkování víc místa než řidič, potom mi uniká jeho smysl .
Žil jsem v přesvědčení,že auťák sám zaparkuje do menší mezery než já protože z většiny aut je dozadu blbě vidět a tudíž si netroufnu najet na centimetr před souseda abych ho neškrábl...
J41i24ř19í 35V68o30l55k50á43n
Naučím každého (každou), kdo bude chtít naučit se couvat.
J51a78r14o82s65l98a93v 29Z61a88h92r57a24d84n24í57č92e27k
Kam ten svět spěje, za chvilku budu vypadat jak idiot, který má auto vybavené jen motorem, volantem a pedály bez elektroniky a ostatní budou mačkat čudliky a auta budou jezdit, parkovat, atd sami.
V67í14ť96a 72N17o82v23á19k
Pokrok ,ale dle naší třídní úči jsme už v roce 2000 měli lítat autama..ne jezdit.
T75o34m64á54š 73H38a68l35u46z74a
Už to vidím:
Android.process.XXX has stopped unexpectedly... a bum
Jinak kdo bydlí, jako já, na sídlišti, tak takovýhle nesmysly nepotřebuje. Denně takhle parkuju, je to jen o cviku.
J55a58n 83K68a43l19e46t56a
ale to parkování neřídí Android, to je jen na bezpečnostní ptákovina kterou musí mačkat řidič. Předpokládám, že kdyby Android spadnul, tak přestane vysílat potvrzovací signál a parkovací systém, který je v autě se zastaví. Ale i kdyby se nezastavil, tak prostě jen doparkuje a nic se nestane.
J89a23n 56J10a61n42e51č61e51k
V souvislosti s "autopilotem" v autech (vláček na dálnici atd.) se pořád mluví, že více než technický je to legislativní problém - kdo ponese odpovědnost v případě nehody. Ale jak to bude v tomto případě?
M52a70r43e95k 89P73e89t74r38ů
Za chvíli se lidé nebudou muset sami ani vys*at, všechno půjde ovládat jednoduše přes telefon
O74n86d60ř34e32j 76Č19a67p97k18a
Už se stalo, v Japonsku... tlačit teda pořád musíte sami, zbytek ale řeší dodaná aplikace pro Android
No, ale představte si, že dnešní auta umí parkovat sama i příčně. A toto je první krok k tomu, aby mohl vůz zajet do mezery, kam se vejde, ale nemusel jsem řešit, jestli otevřu dveře, prostě vystoupím a vůz se tam vmáčkne. Následně by ovšem tento systém měl umět i sám vyjet. Tzn, nikdo nikomu neobouchá dveře při vystupování, prostě si vystoupí pohodlně na ulici a vůz zajede sám. A nebo nejlepší extrém, přijedu k parkovišti, a nechám na kraji parkoviště auto, aby si našlo místo a zaparkovalo...a já mezitím už mohu být v práci. Ideální.
P58a34v93e60l 26Z27a68j66í19č23e90k
hmm a jak auto bude reagovat třeba na situaci soutěžení o místo... najde ale řidič trabanta nemešká a než se auto pořádně nasměruje vjede mu tam... to by vaše auto taky mohlo jezdit kolem parkoviště celý den...a těch situací je spousta.. ja osobně to do auta nechci myslím že to zvládnu líp než počítač
R91o32m84a96n 90V50a83v81ř68í18č39e68k
kdo nedokáže zaparkovat podélně do řady by se měl zamyslet, jestli nebude lepší jezdit sockou.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha