Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První svezení s nejrychlejší octavií všech dob. Nové RS na okruhu

Je dravá a skvěle zatáčí. I přesto, že nová octavia narostla do pořádného auta, dává jí 220 koní křídla. Do zatáček se skládá s lehkostí a jistotou. Na výjezdu pomůže chytrá elektronika. Prodávat se začne už v pátek 12. července, ale ceny zatím zveřejněny nebyly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RS tu má silný základ, ta modrá ji velice sluší, ale asi bych to toho nešel, cena bude ze začátku dost vysoká, aneb platíme za značku škoda, v takové cenové kategorii se dá určitě vybrat lépe, ale pro milovníky Škodováckých RSek to bude krása :-) naposledy jsem jel v dvojkovým RSu a šlape to pěkně, jsem zvědavý na tuhle krasavici :-P

0 0
možnosti

Myslim, ze clanek splnil ocekavani - chatari a chalupari se udelali a ridici se pobavili ;-)

3 3
možnosti

A bezmozci se k němu vyjádřili :-/

2 0
možnosti

ridil sem ted o dovoleny novou oktavku s automatem a neni to tak zly... Asistent na jizdu v pruhu, pokud ho nevypnu, je jak posilovna... ale vypnout se to da, tak je to pekny. Zajimavy je, ze v rychlosti nad 70km/h si muzete na par vterin pustit volant a auto zaboci podle zatacky... pak ale zacne pipat blbinec, ze se mate chytit ty kruhovy veci a je po Demolition Manovi :-) Nicmene s adaptivnim tempem je to zajimava vecicka. Rezimy DSGcka jsou poladeny od eko po sport a to bylo dobry. Eko je klidek, ale i tak jede svizne a pokud chce nekdo pridat, staci brnknout o plyn jakoby s meziplynem. Nebo dat rovnou sport. Prosklena strecha je uplne paradni zalezitost, hlavne pro posadku vzadu. Alpsky velikany muzete sledovat pred sebou a nemusite se naklanet u okynka. Vychytavka je u otevreneho stresniho okna vyjizdeci "sitka", ktere zabranuje vklouznuti hmyzu do auta a dela i urcity deflektor...

0 0
možnosti

Pořád čtu, jak to pojede 248(244) km/h. To je sice pěkné, ale málo použitelné :-). Víc by mě zajímalo zrychlení, které je alespoň pro mě, důležitější. To zatím nikde nepsali. Přední kola u maximální akceleraci třeba na trojku budou dost brečet, proto kdyby chtěli ještě lepší prodejnost, tak to udělejte ve 4 kole. Ale protože je VW Golf GTI vždy 2kola, tak O RS bude taky :-/. Po mojí zkušenosti bych bral 4kolu rozhodně radši!

1 0
možnosti

Psali. Benzín 6,8s, nafta 8,1s.

A akcelerace na III.-ku bude už v pohodě, největší pecky to dostává na I. a II.-ku.

0 0
možnosti

A k čemu vyšší výkon u combi než u běžné verze výkonných motorů?

0 3
možnosti

P78e73t79r 71T96a13f58t

11. 7. 2013 11:16

Prvni svezeni? Snad reklamni video fabriky, ne? Nebo se snad novinari v aute uz svezli? Pokud ano, tak se divim, proc pak napsali clanek, ktery je vlastne nicnerikajici o opravdovych zkusenostech s autem.

Vzdyt to je jen prepsani nejake propagacni brozurky na RSko. Ono nic proti autu, mel jsem prvni oktavku v RSku a byl jsem s ni spokojeny, jen tento clanek ma zavadejici nadpis - spravne "Bylo uvolneno video s jedoucim RSkem".

3 0
možnosti

Podle poslednich statistik prodeje Skoda-Auto prudce padaji. Proto asi tyhle masirovaci clanky ;-);-);-)

2 1
možnosti

Ano, za první pololetí jde o brutální pokles 5,8% (tzn. pokles něco okolo 27t. aut). V době kdy měla kdoví jak dlouho odstavenou výrobu kvůli náběhu nové generace klíčového modelu. A který se v daném období neprodával v plné a petré paletě svých provedení.

0 1
možnosti

Důležitá bude cena. Aby náhodou nebyla podobná jako u Passatu CC stejné kubatury, který je designem někde jinde a užitnou hodnotu nemá o moc horší. Tím ho samozřejmě nesrovnávám s kombíkem. A s V6 3,6 stojí cca mega. Obávám se, že tato RS o moc levnější nebude...

0 0
možnosti

design je vždy věcí osobního vkusu. Mě se třeba CC nelíbí. A konečná cena je hodně závislá na doplňkové výbavě, ta může dělat klidně 30%.

2 1
možnosti

Moc tady nerozumím těm zvracečům, je to prostě Octa s lepší motorizací, která však není nikterak neobyčejná, je to prostě na dnešní dobu běžný výkon. A těm co chybí 300 a více koní ... prosímvás, kdo by si to koupil?

1 1
možnosti
Foto

spíš jde o obecný názor, octavia combi - aneb český sen, navíc v eReSu.. když to někdo má, tak je bůh.. všichni si na své HTP lepí písmena RS.. všichni chtějí RS..RS je modla.. 

a přitom opravdu není o co stát..

souhlasím, víc než 200 koní dnes není v provozu třeba..

3 0
možnosti
Foto

wow.. tak konečně není RS traktor..

ale furt.. me deset let stare volvo ma koni 200 a je pohodlné, narozdíl od tohoto koncernového kostitřasu..

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...