Diskuze
Datsun je zpátky. Začíná levným modelem Go za 130 tisíc korun
Děkujeme za pochopení.
L68u12k71á96š 97A18d49a18m77e30c
učiněná hrůza!!! Dacia třikrát lepší!
V13l56a53d51i20m74í39r 63H92a23v30r93á94n98e85k
líbí se mi víc než současné škodovky...
R52a30d66o80s44l21a40v 16K49l24a60u40d25a
Autíčko za 130.000 A pak následuje článek.... V přepočtu, do Evropy se dovážet nebude Trochu na prd, ne?
L36u77c15a95s 47B18e76r97t22o33n59e
No ať hlavně udělají legendu Datsun 240z, nádherné auto!
J29i72ř10í 90S96c57h77w26a91c69h
no tak to ti řeknu rovnou, že neudělají. Jaksi to nezapadá do nastíněné koncepce.
R85o43m36a42n 84K81u64b91a45l69a
Muj nazor je at si kazdy jezdi v tom co ma rad, je s tim co ma spokojeny a stastny! Ja beru auto jako spotrebni vec, dopravni prostredek a k soucasnemu autu se i tak chovam....
J37i57ř88í 91S81c10h12w37a27c50h
Hmmm, tak toto patří pod David Rychetský 10:21
J15i40ř95í 16S61c71h20w48a18c91h
takových příkladů kdy má auto "stejný" motor a stojí dvakrát více bys našel hodně!
Smutné je, že ty tu demagogicky obecnými kecy hlásáš něco o demagogických normách.
Když ty máš takové "ponětí", tak mi KONKRÉTNĚ řekni, čím se liší 68 koní v tomto Datsunu od 51 kW "zmrvených nesmyslným euro5" v HTP nebo v jakékoliv jiné evropské atmo-dvanáctistovce???
Š45t43ě47p54á50n 43B77i63n61k35o
Pro některé automobilky, které nevyrábějí primárně prémiové vozy vyšších segmentů, musí být "děsivé" zjistit, co jejich zákazníkům stačí a v čem jsou ochotni jezdit. A to vůbec nemyslím zle. Datsun vypadá jako povedený malý auto postavený na seriózním základu a cenovka, pokud by byla platná i v ČR, by hodně zamíchala trhem. Lidé pomalu zjišťují, že na přesun z bodu A do bodu B nebo na přibližování po městě jim stačí cokoli, co je trochu pohodlné a co nezruinuje rodinný rozpočet. Za 130K si to koupí důchodce, který chce vyměnit svůj starý střep, mladí, kteří prachy raději vrazí do bydlení nebo manažer, který se tím bude přibližovat třeba na vlak nebo si to koupí jako 3. auto do rodiny. Sice bych přidal alespoň jeden airbag, ale fakt s takovým autem nemá problém. Ano, porovnávat to s malými vozy prémiových značek nemá smysl, ale o tom tohle auto není. Úspěch Dacie láká.
M18i19c96h55a50e97l 51M64e54n47s30i79k
"Pro... ruský trh může mít auto specifikaci nejspíš trochu proměněnou." Ručně poháněné stěrače, pneumatiky se šípovým vzorem na ty jejich "šossé" a místo kufru druhou nádrž.
Větší.
Na vodku.
M23i70l26a83n 53Š34v93a19g44r51o47v31s47k74ý
Vtipné by to bylo, kdyby to nenapsal příslušník národa se světovým prvenstvím v konzumaci alkoholu.
M90i39l98o64s 42Z83a89k
Za ty prachy, jako priblizovadlo do prace, proc ne? Ani neni tak osklivy jak bych cekal
J87i12ř38í 21S45c94h45w95a88c94h
za "ty prachy" tak malý auto bez airbagů je opravdu smrtící kombinace. Se dvěma nebo raději se 4 airbagy to už nemůže být a ani nebude za "ty prachy"
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...