Diskuze
První fotky yetiho s novou tváří. Z jednoho budou dva
Děkujeme za pochopení.
O79d82s88t83r49a85n52ě18n89ý 30U82ž48i81v83a56t47e61l
T84o32m18á96š 56R50ů82ž12i79č63k15a
Od kdy je Yetti první Škodovka s parkovací kamerou? Vždyť už i dvojková Octavia v lepší výbavě mohla mít za příplatek parkovací kameru (dokonce dva druhy) která se potom zobrazovala na navigaci...?!?
V90á40c85l94a51v 60V88á16v38r54a
Tahle malá "hračková" SUV dnes vyrábí spousta automobilek na světě a mají celkem úspěch u lidí co žijí s menším rozpočtem. Do terénu se to nehodí. Ten Yeti bude zřejmě spartansky vybavený, Interiér laciný, z tvrdého plastu.. no taková hračka á la Sidekick od Suzuki (vůbec nejméně kvalitní značka na světě.) Slabý motor, nebude ekonomický.
Když před dvaceti lety přžišlo na svět první SUV od Forda (Explorer, Expedition, Navigátor..a ještě před nimi Bronco) mělo to úžasný prodej. Dělali jsme je 7 dní v týdnu 22 hodin denně na 4 směny a nestačili poptávce. Čistý zisk na jediném Navigátoru byl 10 až 15,000 dolarů. Dnes SUV vyrábí kdekdo v různých velikostech.
Tyhle miniatury (Suzuki ...) si kupují studenti po dovršení 16 let věku s novým řidičákem. Ono to nic nevydrží a za pár let se to samo rozsype. Holky spíš tíhnou k malým osobáčkům, hatchbacks.
M51i11r32o27s26l43a96v 47S33t42e16i81n69e31r
V USA to vidíte ovšem jinou optikou. V evropských městech je podstatně méně místa, highways dále od obytných čtvrtí, skutečný terén je zakázaný. Polní a lesní cesty zvládne Yeti hravě, je to stejná technika, jako Volvo (Haldex) dokonce i zasněžené horské cesty mu nejsou překážkou. I v Alpách na příjezdu k liftům a almům je Yeti spolehlivý.
Pro mně rozhodoval ale pohodlný vstup a zvýšená poloha sedadla, dobrý rozhled z místa řidiče.
Yeti je o hodně lehčí, než ty velké Fordy, takže se s ním tak lehko neutrhne krajnice na nezpevněných cestách, nezapíchne se tak hluboko do bahna. Nakonec je v Evropě ale i spotřeba důležitá- můj 2.0 l Diesel jezdí za 5.6 l/100 km. Vaše Fordy nejméně dvojnásobek.
L47u95k58á16š 71V26a97ň63u12r75a
Pokud bych se měl rozhodovat mezi Yeti a třeba Suzuki SX4 a stačil by mi benzínový motor, tak vyhrává SX4. SX4 je sice menší, ale stačí. Takže je otázkou, co je pro Yeti konkurencí.
J70a53r45d23a 54V95o60j76č73á34k
Už se mi začíná líbit. A konečně také pohlednější volant. Škoda jen, že zůstala ta "useknutá" záď (já vím, je to jen facelift). Po technické stránce o tomto autu (i jiných Škodovkách) vůbec nepochybuju
V21á14c88l23a96v 76V35á45v95r22a
jo to se říkalo v Česku i o Škodovkách MB, 1000, 1100/110. že mají dobré motory. No, doba pokročila a vlant jaksi nehraje roli, ostatně na něm má být krom "tempomatu" i ovládání rádia, CD, hledání stanic, ovládání mobilu, přečte ti SMSku z mobilu, zaparkuje se sám bez rukou na volantu, a to mluvím o standartu. Připlácí se snad jen za okno ve střeše, za mlhovky, za lepší motor, automatka je v ceně. Dotykový displej na rádiu, USB port, satelitní komunikace ve zpětném zrcátku, kontrola tlaku v gumách, záruka na min 3 roky nebo 55,000km, Silniční služba zdarma na 5 let (benzín. píchlá guma, odtah, zamčené klíčky, vybitá baterka a jiné drobnmosti) to je v ceně vozu jaký mám třeba já (Chevy). A byl sakra lacinej, že si hjo mohl koupit důchodce jako já a ještě ženě nové Camaro. Jo, spolehlivé auto je potřeba skoro denně.
M64i19r70o63s56l55a11v 81N43e21v56e87s97e56l56ý
Dacia Duster je mnohem krásnější
R42a16d44i19m 94Z90e61h66e89r
Další škaredá krabice se značkou Škoda. Škodovka auta dělat docela umí, tak proč pořád hnusný škatule?
P21a61v82e80l 65H97r93u78s43k62a
Prodejni cisla hovori o necem jinem. Kdo ma rad design ve stylu "plastova hracka zapomenuta na kamnech", tak ma spoustu jinych moznosti. Napr. Hyundai, Toyota nebo dneska uz i Ford.
M77i33l15a42n 66Š33v78a51g53r68o41v35s11k35ý
Ten boční pohled okopčený z Pontiacu Trans Sport už mohli trochu počeštit.
J53a23n 49F66o72ř47t
Jakpak by mohla vypadat verze s kulatými mlhovkami? Asi takhle: http://img14.imageshack.us/img14/9154/6zgd.jpg
Škoda že Kabaň prohrál svůj boj za jejich zachování.
R30a93d31i18m 44Z93e89h25e27r
http://www.zcoches.com/fotos/yeti-facelift
Kdyby to vypadalo takhle, tak si to i koupím.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...