Diskuze
Autofotka týdne: Rekord na 50 tisíc km ujetých za 8 dní slaví třicítku
Děkujeme za pochopení.
R14a62d40i64m 33Z55e54h53e76r
To by mě zajímalo, za jak dlouho by se při tomhle testu rozsypalo "hjondé"...
J48o54s60e38f 73B73r75o96ž73k12a
Mám v knihovně svázané časopisy AUTOMOBIL od r. 1968 do roku 1989. Tam se takových starých informací najde. Měli by se tam dnešní testeři podívat, jaké informace o autě a jeho naměřených hodnotách se tenkrát udávali v testu.
J32i17n61d61ř53i30c37h 72H49u12s85i17č35k22a
V dnesni dobe nesmyslneho 'downsizingu' se 'sportovnimi' trivalci je to smutna pripominka doby, kdy auta byla auty.
J37i89ř30í 72P68e20l62n58á89ř
Downsizing? No a co? On ti snad někdo brání v tom, abys sáhl do kešeně a koupil si třeba šestilitr W12? Taková auta se pořád vyrábí. Když si holt někdo koupí jednadvojku s turbem, tak je to jen jeho volba. Jediný motor na trhu to rozhodně není...
T84o14m18á39š 64K79a63p16l46a47n
Jinak v dnešní době už je možné postavit robota, který bude bez potřeby další lidské asistence jezdit takhle po okruhu a dělat přesně definované procedury.
Takže by nebyl problém, aby třeba každé vozidlo, které má být homologováno pro provoz na evropských silnicích, muselo projít nějakým standardizovaným testem, který bude simulovat potřeby třeba 80 % uživatelů auta - x tisíc kilometrů při určité rychlosti, x při nějaké jiné, x s nějakou zátěží, x v létě, x v zimě (tedy testy by musely být na dvou okruzích), x brždění, x rozjezdů ... (případně i operace jako např. otevírání okýnek, blikání, svícení). Takový test by zabral pro každé auto tak 2× dva týdny, což je zanedbatelná doba odpovídající třeba crash testům, i když tady by bylo asi potřeba, aby tím prošla každá motorizace.
Tohle bych dal jako povinné, stejně jako crash testy, navíc by takový test dokázal přesně změřit emise a spotřebu a neexistovaly by tak ty hodnoty vycucané z prstu. Myslím, že by to velmi výrazně zvýšilo životnost vozů a jejich dílů.
Případně by se za to mohly také dávat hvězdičky a auta by jezdila do "roztrhání" a měřila by se doba do jejich první fatální poruchy.
A19l24e86x92a16n17d45r 10K35o94s86t93k75a
Asi tak. Udělat testovací okruh, kde by bylo pár pravých, pár levých zatáček a nerovný povrch a automat vždy zrychlil na 60 a po půlkilometru zastavil. Dokonalá simulace jízdy ve městě. Do týdne by to najelo 10 tisíc km a jednak dokonale prověřilo spolehlivost, dvak dalo skutečnou spotřebu. Totéž simulace jízdy na normální státovce a dálnici. Akorát výrobci se brání, nemohli by papírově švindlovat se spotřebou.
T27o58m47á52š 54K97a20p70l69a57n
Tak mě napadlo, jak by se asi vyjímalo v autobazaru takové 8 dní staré auto.
O71n75d48ř22e97j 17S69l48a79v70í87k
tak mozna by to byla lepsi volba nez novy krasne zajetej motor ve vysokych otackach takze uz to nebude zadnej lenoch a predurcenej k velke vydrzi...
M50i95c23h65a33l 20Z36e63t12e89k
SAAB s modelem 9000 tímhle způsobem překonal hranici 100 000 km.
K36a18r17e36l 76V49a66c24h26u66t
Není to stejné. - Kroužit po okruhu je úplně něco jiného, než jezdit v reálním provozu. - Tam musíte totiž každou chvíli i zastavovat!
K94a46r92e64l 56V17a33c87h24u53t
Prej obkoužit rovník a ještě si zajet do Amazionie a zpátky! ... Dobrý!
Pobavil jsem se, fakt jo!
J95i56ř40í 42Z85ý60k42a
nutno podotknout, že tento rekord byl v roce 1986 překonán sériovými Saab 9000 Turbo. Jely tři náhodně vybrané vozy, všechny dojely, jejich průměrná rychlost byla 208-213km/h, přičemž každý z nich najel 100000km
R68o85m21a30n 27M88a43r39t71í44n21e62k
to je jako srovnávat maraton na 42 km s ultramaratonem na 100km..hrušky jabka
J48o35s78e55f 69M85a27z71á17k
8500km na výměnu gum mi příjde dost málo... že by za to mohla ta vysoká rychlost?
T65o49m75á36š 31R79ů77ž74i49č25k16a
Tak určitě to nebyly obyčejné Barumky, ale nějaké závodní speciály které sice lépe drží na silnici, ale životnost je o to menší
T71o54m39á55š 74K29a13p31l27a44n
tak schválně, která současná auta by to ujela
K88a75m61i14l 69D76o83l72e10z43e69l
treba Dacia, Renault a Hyundai. akorat by ty auta museli po kazdych 10.000 km vymenit za nove
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej pozemku k bydlení, 897 m2, Malíkovice
Malíkovice - Čanovice, okres Kladno
4 037 000 Kč