- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Geometrii je třeba nechat seřídit pokud se sjíždějí gumy krajem nebo se měnila ramena přední nápravy. Samotná výměna čepů se bez toho obejde. No a kdo chce sponzorovat opravce tak samozřejmě každý měsíc.
Hmm tak že když Vám vymění čepy řízení není potřeba dělat zbíhavost? A mám pro Vás asi novinu. Pokud vám udělám zbíhavost s čepy ramen které budou mít byť minimální vůli tak po výměně za nové je geometeie rozhozena.... Ale chápu že někdo si raději koupí nové gumy než aby udělal geometrii
Jj, serizovat geometrii dvakrat rocne pri vymene kol, idealne, kdyby to bylo dano zakonem:o) Co uz ti servisaci nevyplodi za bludy .... ale tak, ja se jim nedivim, spis se divim, ze o tom nekdo dokaze napsat clanek ......
Kdo to psal ? Dírou na silnici se maximálně poškodí pneumatika a nebo disk a to nemá z geomerií nic společného. Pokud už je to taková rána, že dojde k deformaci prvků řízení nebo zavěšení, není to to na seřízení geomertie ale na výměnu poškozeného dílu , odborníci
Pan redaktor se na to prý ptal v nějakém servisu a jen trochu popletl co mu tam o tom říkali
to uchyceni na pneu asi nebude z nejpresnejsich.
Opírá se to o disk který je rovný tak že nula problém....
>Kontrola by se měla provádět dle doporučení výrobce vozidla, minimálně však jednou za rok,
Myslíte si, že poškození geometrie je záležitost času? Já bych spíš řekl, že je to dáno množstvím najetých kilometrů (a samozřejmě spoustou dalších podmínek - "terén", kterým se jezdí, zatěžování auta...).
Pokud budu dodržovat kontrolu geometrie "jednou za rok" u auta co najede 5000 km a 50000 km, bude to stejné?
No, po Praze vlitnu do diry tak 2x tydne, cili mesicne bych mel dat 8tis za geometrii?
A co teprve, kdybys jezdil po Praze denně