Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Alfa Romeo 156: na vilnou Italku si dávejte velký pozor

Víte jak je to s misskami: mlsně se za ní ohlédne každý, ale doma by ji mít nechtěl. Jedno z nejkrásnějších aut posledních dvou dekád provází vrtošivost. Pohádka o Alfě Romeo 156 má dva konce: jeden optimistický pro šťastlivce a znalé nadšence, kteří narazí na dobrý kus, a druhý pro realisty, kteří zůstanou u snění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alfa Romeo je typická značka aut, která nemá smysl kupovat jako ojetiny.

0 1
možnosti

T70o69m37a46s 28V

14. 10. 2013 23:00

prispejem aj kuskom realnych skusenosti s Alfou... sice 145 a 1.4 16V TwinSpark. Auto sa donieslo v 2007 zo 220 000km nemeckymi km (real vie len panboh), zavady na aute boli deravy vyfuk a odidene palivove cerpadlo, to sa opravilo, este sa menil termostat a vaha vzduchu ktora sa pokazila neopatrnostou pri cisteni, samozrejme sviecky, rozvody, olej.... vsetko ostatne z motora funguje dodnes, odkedy prisiel chodi na Valvoline max life 10W-40 a nikdy inak ;-D motor si celkom na tie km pradie bez problemov a rusivych zvukov, inak co sa tyka oprav tak sa robili len, predne brzdy, zadne brzdy, zadne loziska, spojka, minuly tyzden tlmice zadne predne su este povodne a dobre.a teraz to najlepsie, motor nevyzera ze by bol este otvarany, tesnenie pod palicou vyzera byt podla znacenia prvovyrobne, ziadne zadieranie ani nic sa nekonalo, auto ma momentalne najazdenych tolko km ako je dole v obrazku, ci su prave nevie nikto jedno je iste ze menej ich nebude kazdopadne auto jazdilo 10 rokov v nemecku8-o

http://postimg.org/image/supa8foab/

http://postimg.org/image/at65amu9f/

1 0
možnosti

Autore, nechapu proc jste se pustil do tak hlubokeho a vycerpavajiciho rozboru prave u AR 156? To poslouzi pouze nekolika desitkam lidi. Proc nevenujete svou energii na neco, co se vyskytuje casteji?

1 4
možnosti

R68o24m13a62n 12S86i91l24n89ý

14. 10. 2013 14:57

Rozborů ojetin, které se u nás vyskytují často, je plný internet.

Tohle byla zároveň taková vzpomínka na jednu promarněnou příležitost.

2 0
možnosti

Jeden známý tohle auto má a říká, že "to je italský auto - buď jede perfektně a nebo nejede vůbec". Nikdy jsem v téhle Alfě nejel, nicméně moc se mi líbí - řekl bych, že po vzhledové stránce je hezčí, než naprostá většina současných aut.

4 0
možnosti
Foto

Já mám 166 V6 a ta je až na zrochu zvláštní předek ještě krásnější, tvar auta se Da Silvovi hodně poved. Auto jinak jezdí úžasně, nikdy ovšem neznalo jinej olej, než Selenii.

0 1
možnosti

Mám 156 2,4 JTD 110 kW a naprostá spokojenost :-)

Měl jsem před tím 3 sportovní kupé a tento kombík mi připadal jako dobrý kompromis mezi "zážitkovým" a praktickým autem. Nyní se vzhledem k 10-ti letému stáří a dobrým zkušenostem poohlížím po novější AR 159.

Výtky, které jsem zaznamenal v článku, se vesměs týkají zážehových motorů. Jejich kvalitu nejsem schopen posoudit, ale diesly jsou "boží". Jízdní vlastnosti též a i výbava (dvouzónová klima, kůže, Bose audio, 8 x airbag ...) je vzhledem k ceně ojetého vozu super.

Jediným problémem tak zůstává výdrž přední nápravy, což byla jediná součást, která vyžadovala během najetých cca 120 t. opakovanou větší opravu - což ovšem není zvlášť na našich silnicích nic moc neobvyklého.

R^R^R^

4 0
možnosti

Párkrát jsem s ní jel a od té doby vím, co znamená "Cuore Sportivo" ;-)

2 0
možnosti

U nás je podobných aut tolik, že AR mě nechává úplně klidným.

0 2
možnosti

Taky sem pridam zazitky s Alfou 156 s motorem 1.8. V dobe mych studijnich let byl muj svagr "Alfista" vlastnikem tohoto vozu, ja jako pracujici student zakoupil pouzitou Hondu Civic 1.8 V-tec z 98 roku. Auta byla od sebe starim asi 2 roky ve prospech Alfy . Samozrejme mezi name bylo hecovani, vykonostne Alfa s 144 koniky (kdyz tak me opravte) na Hondu s 169 HP nemela, jizdni vlastnosti dle meho narozu srovnatelne, mozna Honda o chloupek lepsi. Prakticnost a vybaveni vozu na plne care Honda. Servis jsem navstevoval jednou rocne, na vymenu oleje, svagr ten si jel svuj 3 mesicni sponsoring servisu. Zaverem Honda s najezdem 254 tisic km a zacinajici korozi blatniku, jezdi stale. Alfa je jiz 5 let rozprodana na nahradni dily. Tak do me Alfisti:-)

1 1
možnosti

Tak Honda má vyšší výkon a předpokládám, že je lehčí, takže výkonově by na tom měla být lépe. Jízdní vlastnosti neumím posoudit. V AR156 se mi nesedí dobře, protože mi středový sloupek tlačí přesně na místo pod kolenem a čertovsky to bolí. Trošku mi tam chybí rok výroby a pořizovací cena obou vozidel k porovnání. Bohužel si Alfu často kupují lidé, kvůli nízké ceně a následně neinvestují do údržby - nemyslím Vašeho švagra ale obecně. Poté ty ojetiny opravdu nestojí za moc, jsou v tragickém stavu a dejme tomu že jsou "poruchové". Nepíšete zda na AR byli poruchy na motoru, nebo jiného charakteru ani kolik měla najeto. Takže asi tak můj názor jako Alfisty ;-) A ano...italské auta mají vady krásy typu vrzání atd.. :-/

1 0
možnosti

Tady to me zaujalo:

"Jen málokterý dnes není zakarbonovaný (to platí obecně napříč značkami). Důvodem je tehdejší kvalita paliv, ale i fakt, že řada motorů pracovala v režimu vrstvené směsi, která tento nebezpečený jev podporuje."

To jako ze dnes mame kvalitnejsi benzin nebo muzu cekat zakarbonovani i u TSI, EB, TCe, THP, VTI,...? Minimalne to TSI pracuje s vrstvenou smesi

0 1
možnosti

L28a78ď93a 15M12a84y78e50r

14. 10. 2013 10:54

Od TSI můžeš čekat cokoliv jen o tom nikdo nenapíše takový článek. Když porucha tak za to muže výrobce raznic na řetěz. ;-D

0 1
možnosti

L26a66ď86a 67M85a84y78e81r

14. 10. 2013 10:34

Proč se zde nepíše o podpálených ventilech na motorech HTP z Boleslavi? 156 mění rozvody co 60000 Škoda Fabia VW Polo HTP mění ventily. Ale pozor, když jste důchodce stoji vás to jen 11000 (za výrobní vado) v Auto Heller v Ostravě. O tom tady nepíše nikdo ale všichni zasvěcené řeší nespolehlivost Alf!

2 2
možnosti

Protože jakákoliv závada na italském voze z něj dělá vrak, zatím co ta samá závada u zvlášť českého/německého auta je jen drobnost, kterou nemá smysl řešit.

6 2
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...