Diskuze
Alfa Romeo 156: na vilnou Italku si dávejte velký pozor
Děkujeme za pochopení.
M17i20c28h68a88l 40Z33e33t90e89k
Alfa Romeo je typická značka aut, která nemá smysl kupovat jako ojetiny.
T70o69m37a46s 28V
prispejem aj kuskom realnych skusenosti s Alfou... sice 145 a 1.4 16V TwinSpark. Auto sa donieslo v 2007 zo 220 000km nemeckymi km (real vie len panboh), zavady na aute boli deravy vyfuk a odidene palivove cerpadlo, to sa opravilo, este sa menil termostat a vaha vzduchu ktora sa pokazila neopatrnostou pri cisteni, samozrejme sviecky, rozvody, olej.... vsetko ostatne z motora funguje dodnes, odkedy prisiel chodi na Valvoline max life 10W-40 a nikdy inak motor si celkom na tie km pradie bez problemov a rusivych zvukov, inak co sa tyka oprav tak sa robili len, predne brzdy, zadne brzdy, zadne loziska, spojka, minuly tyzden tlmice zadne predne su este povodne a dobre.a teraz to najlepsie, motor nevyzera ze by bol este otvarany, tesnenie pod palicou vyzera byt podla znacenia prvovyrobne, ziadne zadieranie ani nic sa nekonalo, auto ma momentalne najazdenych tolko km ako je dole v obrazku, ci su prave nevie nikto jedno je iste ze menej ich nebude kazdopadne auto jazdilo 10 rokov v nemecku
J65o73s28e64f 79V78o72s23i49c74k36y
Autore, nechapu proc jste se pustil do tak hlubokeho a vycerpavajiciho rozboru prave u AR 156? To poslouzi pouze nekolika desitkam lidi. Proc nevenujete svou energii na neco, co se vyskytuje casteji?
R68o24m13a62n 12S86i91l24n89ý
Rozborů ojetin, které se u nás vyskytují často, je plný internet.
Tohle byla zároveň taková vzpomínka na jednu promarněnou příležitost.
M79i68r89o97s56l10a61v 96M30e18d
Jeden známý tohle auto má a říká, že "to je italský auto - buď jede perfektně a nebo nejede vůbec". Nikdy jsem v téhle Alfě nejel, nicméně moc se mi líbí - řekl bych, že po vzhledové stránce je hezčí, než naprostá většina současných aut.
M62a52r94t38i38n 18K75o54u82b68e44k
Já mám 166 V6 a ta je až na zrochu zvláštní předek ještě krásnější, tvar auta se Da Silvovi hodně poved. Auto jinak jezdí úžasně, nikdy ovšem neznalo jinej olej, než Selenii.
M95i78r92o61s70l18a29v 37R87o82m77i23c56u48s 96B82r30o17u79s27e74k
Mám 156 2,4 JTD 110 kW a naprostá spokojenost
Měl jsem před tím 3 sportovní kupé a tento kombík mi připadal jako dobrý kompromis mezi "zážitkovým" a praktickým autem. Nyní se vzhledem k 10-ti letému stáří a dobrým zkušenostem poohlížím po novější AR 159.
Výtky, které jsem zaznamenal v článku, se vesměs týkají zážehových motorů. Jejich kvalitu nejsem schopen posoudit, ale diesly jsou "boží". Jízdní vlastnosti též a i výbava (dvouzónová klima, kůže, Bose audio, 8 x airbag ...) je vzhledem k ceně ojetého vozu super.
Jediným problémem tak zůstává výdrž přední nápravy, což byla jediná součást, která vyžadovala během najetých cca 120 t. opakovanou větší opravu - což ovšem není zvlášť na našich silnicích nic moc neobvyklého.
V91á40c22l83a73v 84P73c53h35á41l19e54k
Párkrát jsem s ní jel a od té doby vím, co znamená "Cuore Sportivo"
K54a82r88e96l 45C84h90r41a68s41t34i84n39a
U nás je podobných aut tolik, že AR mě nechává úplně klidným.
V48a88c41l35a55v 46C13h51a68r13o48u80s77e96k
Taky sem pridam zazitky s Alfou 156 s motorem 1.8. V dobe mych studijnich let byl muj svagr "Alfista" vlastnikem tohoto vozu, ja jako pracujici student zakoupil pouzitou Hondu Civic 1.8 V-tec z 98 roku. Auta byla od sebe starim asi 2 roky ve prospech Alfy . Samozrejme mezi name bylo hecovani, vykonostne Alfa s 144 koniky (kdyz tak me opravte) na Hondu s 169 HP nemela, jizdni vlastnosti dle meho narozu srovnatelne, mozna Honda o chloupek lepsi. Prakticnost a vybaveni vozu na plne care Honda. Servis jsem navstevoval jednou rocne, na vymenu oleje, svagr ten si jel svuj 3 mesicni sponsoring servisu. Zaverem Honda s najezdem 254 tisic km a zacinajici korozi blatniku, jezdi stale. Alfa je jiz 5 let rozprodana na nahradni dily. Tak do me Alfisti
M33i55l82o62š 51M68i67c12h65a18l85o83v
Tak Honda má vyšší výkon a předpokládám, že je lehčí, takže výkonově by na tom měla být lépe. Jízdní vlastnosti neumím posoudit. V AR156 se mi nesedí dobře, protože mi středový sloupek tlačí přesně na místo pod kolenem a čertovsky to bolí. Trošku mi tam chybí rok výroby a pořizovací cena obou vozidel k porovnání. Bohužel si Alfu často kupují lidé, kvůli nízké ceně a následně neinvestují do údržby - nemyslím Vašeho švagra ale obecně. Poté ty ojetiny opravdu nestojí za moc, jsou v tragickém stavu a dejme tomu že jsou "poruchové". Nepíšete zda na AR byli poruchy na motoru, nebo jiného charakteru ani kolik měla najeto. Takže asi tak můj názor jako Alfisty A ano...italské auta mají vady krásy typu vrzání atd..
P32e87t84r 16S59t16e37j54s34k94a42l
Tady to me zaujalo:
"Jen málokterý dnes není zakarbonovaný (to platí obecně napříč značkami). Důvodem je tehdejší kvalita paliv, ale i fakt, že řada motorů pracovala v režimu vrstvené směsi, která tento nebezpečený jev podporuje."
To jako ze dnes mame kvalitnejsi benzin nebo muzu cekat zakarbonovani i u TSI, EB, TCe, THP, VTI,...? Minimalne to TSI pracuje s vrstvenou smesi
L28a78ď93a 15M12a84y78e50r
Od TSI můžeš čekat cokoliv jen o tom nikdo nenapíše takový článek. Když porucha tak za to muže výrobce raznic na řetěz.
L26a66ď86a 67M85a84y78e81r
Proč se zde nepíše o podpálených ventilech na motorech HTP z Boleslavi? 156 mění rozvody co 60000 Škoda Fabia VW Polo HTP mění ventily. Ale pozor, když jste důchodce stoji vás to jen 11000 (za výrobní vado) v Auto Heller v Ostravě. O tom tady nepíše nikdo ale všichni zasvěcené řeší nespolehlivost Alf!
D33a33n49i70e23l 24S66o62b52o42t53a
Protože jakákoliv závada na italském voze z něj dělá vrak, zatím co ta samá závada u zvlášť českého/německého auta je jen drobnost, kterou nemá smysl řešit.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej bytu 1+kk, Hostivice, Litovice, ul. Ječná
Ječná, Hostivice, okres Praha-západ
3 600 000 Kč