Diskuze
VIDEO: Škodovácká legenda řádí se slavnou 130 RS na okruhu
Děkujeme za pochopení.
L15u93c43a20s 77B30e65r26t47o45n41e
Dnes jsem ho potkal, nádherná kára!
P44a56v82e74l 67Š25í53p79e60k
Autor si mohl ještě vzpomenout na dvojici Vojtěch - Enge, kteří s touto 130RS jezdili okruhy a byli ve své době Mistři Evropy!
Š50t80ě16p50á53n 91T13ó54t92h
Jenze o nich clanek neni... sice by mu to dalo nejaky to pismenko navic a lepsi penize, ale mozna chysta i dalsi clanky.
P77a15v80e53l 79D68v42o81ř63á41k
Možná se pletu, ale toto vozidlo bylo jen a pouze závodní speciál a nikdy se jako sériový produkt nevyrábělo. Proto si myslím, že popis u jedné fotografie "v sériové verzi kočkolap" je nesprávný a zavádějící. Vnější podoba se Škodou 110R je značná, ale myslím, že považovat Š110R za sériovou verzi Š130RS je nesmysl. Š130RS byla vyráběna a prodávána jen jako závodní speciál. To nevylučuje pozdější privátní úpravy a používání v běžném provozu. Sám jsem cca před 4-5 roky takový stroj viděl.
V58l59a28d64a 39V17a97n63e93k
Erko byl základ pro závodní speciál, stejná vylepšená karoserie, výbava a příslušenství dovezené z cizinyPro normální občany byl tehdy problém sehnat i pneumatiky
M54a97r11t93i64n 80V57o23k98o30u96n
nadhera, jen se divim, ze nemaj helmy. v aute s ramem to je, pokud vim, povinne
J47i96n82d69ř15i90c75h 24Š42k85o60p22e30k
povinné budou při závodech a pod. Ale pokud si někdo domluví jízdu svým autem na autodromu nebo jiném uzavřeném okruhu, proč by je musel mít ?
Je to jako s řidičákem. Na silnici potřebuješ, ale pokud budeš jezdit po poli, už ne
J10i32n26d75ř42i55c37h 19Š98k93o76p20e25k
Pěkný video, jen nezdá se vám, že na fotce svítí přídavná světla nějak málo ? Na to, že jsou to přídavný dálkový je původní potkávačky pomalu přesvítí
P81a69t12r16i86k 78M22a22r49e81k
To se (skoro) cely okruh jede na dvojku ? tech 40 sekud co jede Haugland tak neradi
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...