Diskuze
VIDEO: Škoda Favorit testovala brzdy převlečená za mazdu
Děkujeme za pochopení.
J30o44h65a24n 15Z19i87n38g61e22l
V roce 1994 jsem měl Favorita, už od VW, s motorem 50k EFI. Zvuk jak šicí stroj, zavření dveří způsobilo zvuk, jak plechový vrata od stodoly. Používal jsem ho tak dva roky.
Šéf měl v tý době na práci Peugeot 306. Jednou jsme takhle seděli v kanceláři a šefovi někdo zavolal, aby za nim rychle přijel. Protože měl svoje auto v garáži a já Favorita před domem, požádal mne o zapůjčení auta.
Když se vrátil, měl oči navrch hlavy a křičel, že to auto mám dát okamžitě do servisu, protože v zatáčkách plave a ustřeluje mu zadek. Nemohl pochopit, že to je u nějakýho auta standard. Na jeho výzvu se na autě nechaly vyměnit všechny tlumiče, zkontrolovat čepy a gumy v ramenech, ale nestalo se nic.
Již nikdy takovej vrak.
D77a26n41i30e80l 47K70o12c52u22m
Favorit= zlaté auto..máme doma dodnes favorita z roku 92" a slouží báječně den co den. Díly na to za hubičku. Ideální auto,když má člověk hluboko do kapsy. Neznám auto na,které pořídíte např. palivový filtr za 35,-kč sice to není moc bezpečný bez airbagů,ale na to ježdění do práce na chatu a 2x měsíčně delší trasu to bohatě stačí. Takže na konci měsíce se bude dělat už 11 nebo 12 technická...
R95a49d41o64v85a97n 13D49l81u39g80o34s77z
Co máme říkat my s Škoda 110 :D
V94á48c86l54a73v 83M79a37š91e44k
Díky za fajn exkurzi do dávné minulosti. Jen pro upřesnění –licenční brzdy Girling se v Autobrzdách Jablonec dělaly už před Favoritem,pro Š 105 – 120. A Autobrzdy vyráběly od úplného začátku i brzdy na Favorita, unás první jednopísty s plovoucím třmenem. Takže vyznění článku je mírnězavádějící. Škodovka a později další výrobci nikdy neměli s brzdamiz Jablonce žádné problémy.
Ovšem ta anabáze s bezasbestovým obložením je pravda, obloženíod první série bylo taky proto od Ferroda. Ještě si něco pamatuju, včetněveselic okolo tvárné litiny na držáky třmenů, kterou v té době u nás nikdoneuměl vyrobit v požadované kvalitě.
Favorit byl oproti 105/120 tehdy jasný pokrok, ale soudit hoz dnešního pohledu požadavků na auto je ovšem nesmysl.
M91i56l18d79a 74C20r17h55o85n49e49k
Ještě že je VW koupilo mohli taky dopadnout jako třeba JAWA.
J73o55h22a95n 54Z38i67n77g90e55l
Vždycky, když vidim Dacii Logan, jsem rád, že Škodovku nekoupil Renault.
B98r30o92n43i35s72l86a31v 25N29a60v22r48á18t77i27l
O co tady jde? Proč se propaguje ta nebezpečná sunka? :))
J93i83r38i 31J91o73n57á29š
prohlasil nekdo kdo tu dobu ani nezazil. Tomu autu mate vykat vy bezpecna kyto.
J54a22n 58D10l88o36u70h63ý
A prý jak to bylo za komunistů jednoduchý a báječný.
J73i54ř11í 33V85y40š66í87n
Jo todle byl muj prvni vuz, naprosta parada. Dobra konstrukce jednoduche a funkcni navic me nikdy nikde nezklamal vzdycky dojel kam mel. Kazdou prkotinu sem si mohl opravit doma s normalnim naradim
J36í34ř46í 44N78o25v10o92t94n95ý
Na tu dpbz byl favorit dobre auto, kdyby se dneska delal primo jako lpg ci v nafte, tak nema konkurenci. Ona by ta prodejni by mohla byti kolem 120 tisic a favorit sel na dracku. Koupit lucenci od skodovky a zacit vyrabet, frknout katalyzator a jefem .
B70r70o98n10i68s76l53a42v 18N65a28v71r85á77t53i13l
Děláte si srandu ze? Viděl jste vůbec jak vypada moderní auto VW nebo Škoda? :)
V15i76t 56K90o77s73t47r26i50z
Vychazel z Fiatu Ritmo. Nastesti si kazdy pod pojmem luxus predstavi neco naprosto rozdilneho, predstavivosti se meze nekladou
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč