Diskuze
O životnosti zimní gumy rozhoduje i její uložení přes léto
Děkujeme za pochopení.
D91a18v25i98d 58K84a18r53s96k54ý
Chtel bych videt, jak prodejci pneumatik skladuji pneu v klimatizovanych halach, pekne na stojaka a kazde 3-4 mesice gumu pootoci.
Nebo je to spis tak, ze jsou pneu vyskladane na vysokych hromadach venku, vystavene spatnym povetrnostnim pominkam?
P24e28t29r 53N91e89s67v61a52d50b29a
Chytráčkové apelující na "letošní" pneu to dopracují akorát k tomu že. Letošní pneu bude stát 3000,- loňská 2400,- a předloňská 1900,-. to jsou slova jednoho zástupce prodejce pneumatik. Já s nimi plně souhlasím. Pak bude i ta tři roky "stará" super jelikož bude levnější.
O62d13s55t38r32a59n89ě79n51ý 57U25ž78i40v82a53t73e14l
K10a90r53e50l 34V89a61c57h67u70t
Ta pneumatika vypadá celkem hezky.... ale je to "SAILUN Ice Blazer WSL-2", která totálně v testech PROPADLA... ... takže se obávám, že zrovna na těchto PNEU se Vám v zimě bude jezdit BLBĚ, ať je v létě uložíte sebelíp!!!
P72e37t22r 47N50e28s54v21a52d29b61a
Máte s ní osobní zkušenost? Jestli ne tak ze sebe děláte pouze hlupáka...
P63a27v12e66l 13K50a23l19u45s
V roce 2001 jsem koupil Michelin Alpin a použil osm sezón. Po 70000 km měly ještě 3 mm vzorku. Guma byla měkká, žádné praskliny, žádný problém s trakci v zimě. Pak jsem koupil BF Goodrich, to byla katastrofa. Žádná trakce, nepravidelné sjíždění. Vždy provozováno na úplně novém voze.
L92u57k52á59š 74V65a49ň71u50r96a
Pneumatikám nejvíc vadí sluneční záření. Díky tomu dochází k tvrdnutí povrchu pneumatik a mění se jejich vlastnosti. Také kontakt s asfaltem a soli jim nedělají asi moc dobře. Proto je důležité jezdit jako prase a pneumatiku sjet dříve, než zestárne.
K70a60r85e62l 66V13a16c95h34u28t
Vážený pane ... srovnejte čas, který projezdíte - s časem, po který vaše auto stojí na ulici (taktéž na slunku)... a myslím, že lepší rada (než jezdit jako prase) zní: Neparkovat na ulici, ale schovávat si auto co nejvíc JEDNODUŠE do garáže... a dle vašeho tvrzení se tak životnost těch pneumatik MNOHONÁSOBNĚ PRODLOUŽÍ! ........ no jo, sakra, ale kde vzít u své firmy garáž, že jo... (většina firem má sotva tak nekryté parkoviště)
L39a34d21i54s45l72a50v 83K30a49l48o48u31s
Barum Polaris 2, za necelé 3 roky tvrdé jak prkno. Zimní protektor vydržel 9 let a stálo to pár šupů. Vždy záleží, jak je chemicky namíchaná směs. Je fakt, že zimní obecně tvrdnou rychleji, než zimní, ale letní Dunlop jsem vyhazoval po 4 letech.
L76a25d83i62s72l84a77v 81K69a55l57o11u71s
překlep zímní tvrdnou rychleji než letní
P60a98v59e16l 26P93o78p20e81l12k16a
Tak tady pomůže jedině graf, kde na jedné ose bude stáří pneumatiky a na druhé brzdná síla plně zablokované (bez ABS) pneumatiky při stejných podmínkách a stejném skladování, stejném vzorku a stejném zatížení na kolo. Tj. 10 pokusů a sehnat až 10 let úplně stejné pneu. A pak měnit povrch, a postupně měnit hloubku desenu a to zatížení a rychlost. A až to bude tak to samé udělat na "neskladovaných " pneu. a rozdíl hodnot teprve bude výsledek. Je to 10 000 pokusů?
M33a81r28t32i12n 58K49a82r70á77s14e40k
No problem je v tom ze pneu se meni co par let, pochybuju ze nejaka klasicka pneu na osobni auto se vyrabi stejne uz 10 let, casto i stejny model ma v ruzne doby trochu jine smesi.
P31a28v51e58l 83M76i20k81u45l22a
Vyměním 1 rok staré zimní pneu se vzorkem 4,5 mm za více než 5 let staré se vzorkem alespoň 7 mm. Zn. čekám sníh, ne námrazu.
J51i33ř23í 33N53o68v20o94t23n77y
No v jistých Technických službách jezdí jeden z modelů Zetoru z roku 1978. Jsou na něm původní pneumatiky a pořád jsou OK. Řešit 3 letou gumu je na palici.
J74i48n12d59ř59i67c95h 18Š27k11o32p56e68k
srovnávat traktorové pneu a zimní /letní na osobáky je úlet. Navíc srovnáváš kvalitu (tehdejší pneu) a spotřebák (dnešní traktorové pneu)
Vlastní zkušenost: traktorové pneu koupené před 5 roky za běžného provozu puchří.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.