Diskuze
Nehoda, na kterou je zákon krátký. Musí pomoci zdravý rozum
Děkujeme za pochopení.
L53u40d73ě40k 11N12ě42m24e56c
Vidím, že diskuse ještě probíhá. Docela by mě zajímal případ, kdy přejíždím do druhého pruhu za nepřerušovanou čárou. Tedy počkám na konec nepřerušované čáry a pak přejedu. V bočním zrcátku nevidím daleko nikoho a najednou mám po přejetí v kufru chlapa, kterej na konec plné čáry nepočkal a taky přejel, jen o něco dřív a ještě zaakceleroval. Samozřejmě argumenty typu "plná čára není zeď" sem nedávejte, zajímá mě spíš pohled zákona. Taky tady nepište, že si člověk musí hlídat zadek furt, dotyčný se přece taky občas musí dívat dopředu.
D37a47n19i37e55l 41T94s43c79h84e75r91n16a67y
Z prispevku zde je jeasne, ze je treba se divat vpravo vlevo nahoru i dolu Navic mam oblibenou krizovatku na Vinohradech pod vodarenskou vezi, kde ac jsou semafory, tak tam pravidelne jedno SUV prilitne zprava na cervenou cca 3-5 krat mesicne
R11a98d87e67k 54V61o24j45á20č34e50k
Tady je ale lidí a jeden chytřejší než druhý
P15a68v35e54l 81O48d29r89a48z38i72l
Z policistova výkladu vyplývá, že připojovací pruh je zbytečný, neboť si do něj ze šraf může vjet kdykoliv kdokoliv, dále že konstrukce připojovacích pruhů je nevhodná, neboť dávat přednost vozidlům náhodou jedoucím mimo jízdní pruhy je obtížné (pomůže instalace zrcadel?).
Pokud do vás někdo narazí z chodníku, třeba cykouš, tak máte smůlu, budete-li na vedlejší, neboť cyklouš na hlavní má podle policisty přednost, i když jede po chodníku.
L89u23d29ě44k 21N58ě71m47e88c
Máš krátký nohy a proto musíš jezdit autem, na kole se ani neudržíš.
M61i34c16h38a11l 24P73o69n94o37c91n36ý
Vinikem nehody je ridic Fabie (hlavni silnice ma prednost pred vedlejsi), ale pokudu by meli dostat oba.
P84a85v50e72l 68O87d96r46a55z12i67l
Odstavný pruh a šrafování NEJSOU hlavní silnice.
O38d38s18t74r47a19n49ě64n72ý 72U44ž87i79v61a95t52e67l
P74a59v93e20l 46O45d15r36a78z71i52l
Koukat jako puk vám nepomůže. V jednosměrce lze za určitých okolností třeba i couvat, navíc může být jednosměrka dočasně zobousměrněna. To u případu z článku neplatí, pokud se jezdí přes zebry, tak je umístěno dodatečné značení.
J69o74s11e42f 59H66u77m98m91e48l
ještě jednou
1. viníkem je jednoznačně kamion- při vyjíždění z odstavného pruhu nedal přednost ostatním
2 zajímavá je Fabie, z foto a plánku nehody je zřejmé, že se nacházela v prvním oblouku připojujícího pruhu- tím pádem neopustila hranici křižovatky a stále byla vozidlem přijíždějící po vedlejší a protože v předpise o přednosti vozidel po hlavní není nic o jízdních pruzích, nedala paradoxně přednost a asi měl policista pravdu.
jsem zvědav , jestli to někdo zpochybní, v pravniporadna.cz judr.Beran slíbil, že o tom napíše článek
P35a60v55e71l 28O63d49r97a69z20i71l
Kamion byl ve šrafách, tudíž měl dávat přednost všem a navíc jel pod majákama, takže měl dbát zvýšené opatrnosti. Zjevně si oba řidiči mysleli, že ten druhej vyměkne a takhle to dopadlo.
V45á39c70l95a17v 56D91l91o13u47h68ý
Přede mnou jel důchodce na kole, když jsem ho chtěl předjet, zrovna na protějším chodníku uviděl známého, kterého musel nutně osobně pozdravit. Kolo bylo na kaši, důchodcovy kalhoty taky, jinak naštěstí jen odděrky, ještě, že zrovna nic nejelo v protisměru. Pokutu jsme dostali oba, důchodce za to, že mě svým odbočováním ohrozil a já za to, že jsem měl předvídat, že se mu zachce odbočit. Ale ještě ,že to tak dopadlo .
J95a59n 28P48r97o48c48h27a81z65k38a
K vyšetřujícímu policistovi. Srážka s blbcem je vždy to nejhorší, co vás může potkat. Logika některých dopravních policistů se nedá logicky vysvětlit.
J18a60n 79V34l44a39d45y52k19a
V autoškole při závěrečných jízdách jsem vjížděl z vedlejší do jednosměrky a v zápalu boje jsem se rozhlédl na obě strany. Když se mne ptali proč to dělám, spásně mne napadlo odpovědět: "Vjíždím na hlavní a nikdy nevím, jestli každý dodržuje předpisy jako já..." A teď koukám, že to asi radši začnu dělat zase....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!