Diskuze
Seat Leon dostane lepší zadní nápravu za příplatek, octavia ne
Děkujeme za pochopení.
P96e68t20r 35N74e87s54v90a60d18b29a
Zoufalý krok k záchraně Seatu. Ten kdo autům rozumí zadní nápravu neřeší. Ten kdo jim nerozumí hltá podobné články....
T52o48m64á28š 55V42a64l64d36e26r
Škoda, že Škoda nedává zákazníkovi možnost vybrat si, co by chtěl sám. Chápu, že firemní prodeje jsou neosobní a tak nějak průměrné.ale samotný zákazník by měl možnost si vybrat. A ta změna není nijak náročná, když ji montují na výkonnější auta
F43r72a55n76t29i83s52e15k 60H31o81n87s16a
Škoda by zákazníkovi určitě vybrat dala, ale VW nechce, aby Octavia konkurovala Golfu...
J71a44n 62K54r67p17e17c
jeste se tady zapomela zminit jedna veika vyhoda tuhe zadni napravy. a to ze kdyz ji byt i malo zborite, tak ji menite celou. tedy i z te strany ktera byla nedodtcena. ale jak jsem se dozvedel nekde v nejake reakci na muj prispevek, vlastne staci nalisovat nejake gumy, at uz tim odbornym terminem myslel cokoliv...
T88o30m76á40š 89V69a16l62d78e88r
Tak to sorry. Měl jsem na mysli výměna silentbloků v uchycení celé nápravy. Pro upřesnění na levé a pravé straně upevnění nápravy a je tam velký šroub. (uchycení tlumiče nemám na mysli) A to je vše co jsem měnil kromě tlumičů na nápravě kyvné (vlečené). A zbořit tuto nápravu je dost obtížné, (ještě jsem o tomto případu neslyšel) kromě dost velké nehody.
M57a90r70t69i63n 95P63o58l55á13k
Mě spíše zaráží, že i přes rádoby prostorově úspornou zadní nápravu a mezigeneračně zvětšenou celkovou šířku auta nepřibyl v kufru na šířku ani centimetr. Jsou auta, která mají při obdobné šířce mezi podběhy mnohem větší prostor. Tady něco chytré hlavy ve vývoji podvozků nezvládly (nebo se na to prostě vykašlaly).
A na to, o kolik se celé auto natáhlo i na délku, ten kufr (i přes kecy o rekordním objemu) o moc větší oproti minulé generaci není. Zvlášť ve světle toho, jak se lidi z VW při představení nové platformy oháněli např. i změněným sklonem motorů za účelem zkrácení předního převisu.
J11i85ř10í 86S47c63h41w91a82c91h
a není to proto, že se výrazně zvětšil prostor pro posádku?
J87i95r57i 28F36i22n95k
. "Zákazníci, kteří auta kupují, toto vůbec neřeší," souhlasí s ním Radek Donner, šéf prodeje velkého pražského dealerství škodovek NH Car
Zákazníci jsou z 90 ti procent fleet manageři kteří mají jiná kriteria než dobro těch kteří těmi auty budou jezdit, takže věřím že přínos lepší zadní nápravy opravdu neřeší..Octavia bude dál na špici v prodejích, i když její řiciči budou jezdit s kyselými výrazy...
M24i85c59h76a88l 36Z70e73t90e27k
To je jen důkaz toho, že český knedlík vybírá auto podle dvou kritérií:
1) baťoh za zadními koly musí být co největší
2) musí to žrát max. 5l řepkáče/100 km.
Pak to může mít klidně i nápravy ze žebřiňáku a dřevěný loukotě...
L45u18m48í97r 94V22i13t16h13a
Myslím, že lidi vůbec netuší, proč vlastně to jejich auto jezdí. A ani není, kdo by jim to trošku vysvětlil.
Nedávno jsem byl v Toyotě v Průhonicích v servisu, a protože jsem měl čas, kouknul jsem se na showroom. Měli tam vystaveného Landcruisera, tak jsem se zeptal prodavače v kvádru, zda má ten LC vzadu tuhou nápravu. Na to mi onen úslužný prodavač řekl, že určitě ne, že to má velmi měkké odpružení...
Jezdil jsem s lecčíms, a troufám si tvrdit, že nejlepší podvozek ze všech aut, se kterými jsem dlouhodobě jezdil, měl Ford Focus/Mazda 323. Jezdil jsem s obojím a bylo to fajn svezení.
A60n43t51o43n50í98n 48S71e94b36e21r58a
Torzní příčka v zadu není špatná, aspoň se tím nemusí celou životnost vozu nic dělat.
J38a23n 56K46r95p83e44c
haaaaa ha ha haaa ha haaaaa...... jen obcas celou napravu vymenit...
J82i53ř22í 33K92o16c31u59r32e62k
Co bude v příštím modelu? Bubnové brzdy vpředu? Je to levnější ...
P19e50t69r 22M57i74c12h66a48l
Málem bylo pivo vyprklé na klávesnici.
P58e32t26r 76M94i53c89h75a45l
99% řidičů stejně nepozná mezi těmi nápravami rozdíl. Měl jsem Seat Leon první generace s vlečenou nápravou a nikdy jsem nenašel u toho auta jeho horní limit, nešlo utrhnout.
P88e40t39r 45S90t18e76j88s39k20a56l
"A tak třeba aktuální Honda Civic s "primitivnějším" podvozkem, ovšem po pečlivém ladění, jízdními vlastnostmi exceluje a rozhodně poráží i "víceprvkovou" konkurenci. Konstruktéři Hondy si dokonce troufají nechat torzní příčku i u vrcholového modelu Civic Type R, který má mít podle posledních zpráv výkon přes 280 koní."
"Její neduh se pozná nejlépe při přejezdu nerovnosti v zatáčce.
Při vývoji se to řeší přitvrzením odpružení, tedy omezením zdvihu kola."
Presne takhle to resi Civic predesle (nevim, jak je na tom aktualni) generace. Jezdi slusne, ale i pekelne tvrde, jako rebrinak.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!