Diskuze
První test obnovené dacie. Vylepšený duster je o pořádný kus lepší
Děkujeme za pochopení.
P20a52v93e27l 52O26d28r44a63z63i72l
Rád bych věděl, jestli roletce přidali přívlastek "lacině působící" i u Octavie
K38a47r89e90l 90H40r38a17b92ě
Myslim a to vždy po modernizaci či faceliftu jak někdo říká je v pohodě doporucenihodny pro každého kdo si nemusí nic dokazovat a potřebuje,nebo zkratka chce 4x4 s rozumnými rozměry,spotřebou jízdním projevem ktery se nezalekne závěje nebo horsi rozbahnene polnacky a za solidní cenu !
P14a55v88e68l 34P46a25l62i32v94e16c
Mám Dustra čtyřkolku tři roky, diesel, najeto skoro 150 000 km (asi nejvíc v republice). Jezdí hodně v terénu (les), ale taky po dálnici, žádný louda - rád jezdím v levém pruhu a neblokuju, ten malý motůrek snáší dlouhodobě otáčky v rozpětí 3 - 3,5 tis ot/min. Díky nízké hmotnosti (necelých 13 metráků) se v terénu udrží na místech, kde se těžší teréňáky nehnou (blátíčko, sníh vaťák, ledovatka - zažil jsem). Jen jednou jsem se musel nechat vytáhnou traktorem ze závěje, do které jsem najel v zasněženém úvoze.
Největší závadou byla výměna termostatu po cca 40 tisích km a prosektutý chladič (větev), jinak jezdím na garančky po 30 tisích. Přední brzdy (destičky) měněny po 120 tisících km. Turbo v poho, filtr FAP v poho, vstřiky v poho.
Spotřeba dlouhodobá lehce pod 7 l/100 km, ale je v tom dost dálnice a terénu.
Vnitřní výbava trochu spartanská, ale na čudlíky si člověk zvykne velice rychle, takže žádný problém. Tvrdší sedačky, ze kterých ani po dlouhotrvající jízdě nebolí záda! Na sedačkách kůže a koženka, v zimě sice cca 10 vteřin zebe, ale úklid po zabláceném čoklíkovi pouze vlhkým hadrem.
Vynikající velmi pomalá jednička, využitelná hlavně v terénu pro pomalou jízdu a jako retardér na prudkých svazích - díky velkým úhlům nájezdu zvládá prudké přechody, není problém sjet dálniční těleso (únik ze zacpané dálnice a přes pole pryč jsme zvládli v poho).
Není to Renault, ale platforma rozšířený a zesílený Logan, přední náprava zesílený Logan, zadní náprava a rozvod Nisaan X-Tail (o pár set kg těžší), motor Renaul dávno vychytané mouchy, část kastle Sandero, část origo Duster. Slepenec, ale funkční a drží. Až doběhnou splátky úvěru, jdeme do Dustra opět!
P32a60v64e92l 96J81e56ř11á88b67e21k
Když sleduji tu diskusi, tak pořád nastejno jako před staletím. Tenkrát se třeba lidi dohadovali jestli je lepší vůl než valach a nakonec vyhrál ten s mezkem, protože měl nejmenší náklady na provoz.
O24d48s53t44r60a25n10ě16n95ý 14U58ž28i78v13a80t40e68l
J15a85r34d96a 93D57o80l16o14v15ě58d
To je sranda, tihle důchodci. Člověk by řekl, že měli dost času naučit se základy rodné řeči, a ono ne.
I71v97a87n 32M19a97r70e27k
No ta spotřeba 5.7 l./100km. je snad nějaká kachna ? ! ? !
J53a29r57d97a 54D36o69l76o47v30ě89d
Tak nějak z podstaty věci mám přirozený odpor ke všemu, čehož hlavním vyzdvihovaným parametrem je nízká cena.
P72e38t56r 19V50i44n96t26r35l19í79k
no tak o Dáciích se mluví jako o kvalitních kárách, pořád tu bude asi ještě dlouho blok, že je to východní auto, to byl ale u Škodovek také a na druhou stranu ta přední maska je celkem pěkná, určitě bych si to nekoupil, ale nesmál bych se nikomu, kdo to potřebuje z praktických důvodů - jako auta horské služby? Proč ne?
K62a68r89e60l 88M32a73z62a25n53e36c
No hlavně už žádná Dacia dávno neexistuje, je to renault, akorát se z marketingových důvodů na karosérii připíchne název dacia, aby se mohlo s cenou níže a nesnižovala se hodnota značky renault. Ale motor je renault, karosérii navrhli frantíci, stroje dovezli fantíci, výrobu řídí frantíci a rumun to vylisuje, sešroubuje a nastartuje. A jelikož si rumun na dělnické úrovni váží práce, tak to možná udelá lépe než ten dělník frantík, španěl, ital, portugalec nebo slovák.
T17o14m44á38š 21K83a88p18l97a88n
Tak když si člověk vezme, že to je autíčko za cenu fabie combi, tak asi OK. Přiznám se ale, že osobně mám s těmito relativně levnými auty problém, že bych si raději za ty peníze koupil rok staré auto o třídu kvalitnější.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha