- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lancia Thema nebo Chrysler 300 že jsou necharismatické? To bude asi věc vkusu, mi se líbí hodně.
Pane Luďku Vokáči nezbývá než Vám poděkovat za ucelený přehled.
Dobrá práce
Seat Toledo - Chery Windcloud; Lancia Thema, Saab 9000, Fiat Croma, Alfa Romeo; Lancia Phedra, Peugeot 807, Fiat Ulysse, Citroën C8 a mraky dalších...
proč chodit tak daleko nebo do takové exotiky. Co třeba SUV co Mitsubishi Outlander vyrábí pro Peugeout jako 4007 či Citroen jako C-crosser.
Teda přátelé, to oblbování zákazníků. Ovšem perlou je ten Mercedes, který má být přelepený Renault, ale mě to spíš připadá jako Dacia Logan s nalepeným čumákem. Je to ostuda pro automobilky, že se k něčemu takovému sníží. O čem pak značka je? O ceně, kvalitě, servisu nebo technické úrovni?
To není Logan, ale Logdy, následník Loganu
FIAT 600 sa vyrábal nie len ako Seat ale aj ako Zastava, tuším som zaregistroval že aj ako Puch či NSU. Ale "lepšie" na tom bolo Suzuki Swift, alias Chevrolet, Geo, Maruti, Holden, Pontiac, Subaru Justy, a tuším že aj pre Čínu sa vyrábalo pod nejakým čínskym označením.
Pozor, Subaru Justy byla čtyřkolka, na rozdíl od těch ostatních. Jen Swiftů se dělalo pár 4x4
Motor od Renaultu se objevil v MB třídy "A". Je to 1,5 dci. Jen tak mimochodem: MB už dávno není co býval. Žije jen z tradice, ale kvalita tomu zdaleka neodpovídá.
Motor 1.5dCi je v podstatě Nisan, který používá Renault. A je to náhodou moc dobrý motor.Na rozdíl od původních dieselů od Renaulta. Ty původně vycházeli z italské konstrukce. A třeba nejoblíbenější motor do asijských SUV je 2.7HDI od PSA.
V BMW 116d motor 1.6 HDi od PSA a u PSA 1,6 benzin od BMW. Taková výměna.
Od té doby, co jsem viděl v BMW motor z Renaultu mě už nic nepřekvapí...
Kdyz jsem poprve videl MB citan tak jsem si rikal jak je mozne ze vyrobyli tak divny auto s tak prisernou vnitrni vybavou.