Diskuze
Audi bude svítit lasery, svůj koncept představilo v Las Vegas
Děkujeme za pochopení.
v 60. letech podepisovali lidé v Anglii petici za zrušení halogenových světel, neboť ta oslňovala více, než tehdy běžné klasické žárovky. O podepisování petice při přechodu z petrolejky na žárovky žádné zmínky sice nejsou, ale i tak věřím, že se to lidem nelíbilo. Zkrátka se, milí diskutující, smiřte s tím, že technologický pokrok jde kupředu. Xenony nemohou za vaše oslnění, za to mohou pitomci, kteří ty xenony neumí použít. Já mám xenony na autě 5 let. Na druhém mám teď full LED světlomety a nikdy se mi nestalo, že by mě někdo problikl, že oslňuji. Nivelace a ostřik funguje a světla jsou vždy perfektně seřízena
P62a62v98e79l 79O47d78r44a73z45i96l
Technologický pokrok dopředu nejde, kdyby šel, tak výrobci navrhují světlomety, které neoslňují. Jenomže ve skutečnosti navrhují světlomety, které oslňují čím dál více. Kupříkladu včera jsem stál na křižovatce a přes nic v protisměru auta do kopce. Pitomec nepitomec, svíili mi do ksichtu a těžko to mohli nějak ovlivnit. Samozřejmě auta s víc svítícími světly mě oslňovala víc. Logicky.
L62u42k14á32š 33M73r18k93v10i56č44k62a
Laserová světla asi nemá cenu moc komentovat, vzhledem ke směru diskuze, ale rád bych něco vyvrátil. Padlo zde, že xenony mají automatickou nivelanci a řidič do toho nemůže sáhnout. Opak je pravdou. Minimálně u jedné značky se to dá komplet vypnout a světla svítí ještě o kousek výše, než při zapnuté a horní poloze (neboli s prázdným kufrem).
J52i64n23d64ř42i81c55h 64Š53k66o35p57e33k
když budeš chtít, nechají se světla upravit u každý značky. Spíš by to chtělo uvažovat běžný stav, bez zásahů.
nemůže sáhnout - nebylo to myšleno tak, že to dělá automatika (tedy pokud ji neupraví), že nemusí prostě točit regulačním kolečkem ?
J60o40s24e82f 92H79o50l11e26č58e83k
Proc tu nejsou obrazky jak to sviti a porovnani s ostatnimi druhy svetel?
F33i19l10i81p 54K40r16o27l46u19p37p81e65r
Prijde mi ze je pomalu cas prejit ze skel na velke OLED monitory misto celnich skel. A bude po problemu s oslnenim. Zvysi se tuhost karoserie, nebudou potreba zrcatka. Proste sama vyhoda.
J78i40n62d50ř32i18c74h 77Š73k98o23p76e78k
a až zhasne OLED zakrývající celé sklo, tak jedeš naslepo
R27a63d64i22m 68K36a16l38a40s
Nevím, ale na rozdíl od většiny mi nevadí xenony, ale neseřízená světla... S tím se na silnici potkávám častěji než s tím, že by špatně fungovala automatická nivelace. Plus se k tomu někdy přidávají dálková světla od auta, které jede za vámi.
J32i80n72d20ř23i60c18h 20Š24k33o58p58e13k
není reálné, že by u většiny xenonů, co potkáš nechodila autonivelace. Xenony se nedělají zas tak dlouho, že by již byly ve větší míře poškozené provozem.
To co potkáváš jsou xenony dodělaný a ty zpravidla autonivelaci nikdy nemají, protože na to kutilové už nemají prachy.
T26o98m77á17š 82R15a59k
těším se, až dostanu tímhle do xichtu. xenony stačí.
J20a86n 15M75o22h51y62l34a
Tady je ta pravděpodobnost oslnění o dost menší.
L50u10k75á36š 48N18o80v76o22t94n24ý
Já myslím, že ještě větší čuňárna je automatické přepínání potkávacích a dálkových. Nevím jestli mám vadný kus, ale ten můj krám (když mám tohle zapnutý), tak přepíná na potkávačky až v posledním možném okamžiku (pozdě), kdy ten protijedoucí řidič už musí být zákonitě oslněn. Takže to opět přepínám ručně. Ale děsím se toho potkat nějakou mařku, která si to zapne a pak se diví, proč na ní všichni protijedoucí blikají...
J84o89s28e30f 24V11a47l22a
nastesti tohle mi do auta nedali, ale ono staci uz jenom to, ze Audi nema kontrolku klopenych svetel a clovek nevi, jestli automatika nechava zapnuta jenom svetla pro denni sviceni nebo uz mam klopena svetla. Jedine voditko pro klopena svetla je nocni vzhled navigace
J32a33n 80J22e93l67í44n10e19k
Koukám, že nejsem jediný, komu vadí rozštelované svělomety na starých a všelijak různě upravovaných autech. Vždyť to seřízení tolik nestojí.
R54o85b73i32n 81Ž31i64ž53k44a
Tohle není o seřízení světlometů na starém autu, ale nevychytané funkci u nového.
M22i68r44e95k 35T96u86r55e97č50e24k
Bezte s nema do haje! Uz tak me ty modre LED nebo Xenony (nebo co to je) oslnuji jako prase a to i za bileho dne. Normalni zarovky me zdalek tak neoslnuji i kdyz se divam do dalkovych...
J21i59n81d53ř13i66c94h 86Š19k76o94p15e25k
já nevím, ale klasická modrá zářivka svítí nahouby, takže tipuju, že spíše než oslnění vadí její nezvyklé světlo
Chceš-li vidět v noci kulový, dej si do světel modrý žárovky
R21o66b45e97r59t 57H12o90m33o16l62k87a
No, to bude silniční masakr. Doufám, že se to moc rychle nerozšíří, protože už teď je u nás spousta bl*bečků kteří neví jaký je rozdíl mezi světly potkávacími a dálkovými a nechávají zapnuté dálkovky nonstop. Nebo jak už tu padlo v diskusi, neseřízená světla jsou taky bomba. Nebo když si někdo do kufru naloží metrák a světla nechá v původní poloze. Na světla kategorie Xenony a vyšší by se měl dělat speciální zbrojní pas (nebo alespoň nový řidičák, kde by podmínkou byl plný počet bodů z testů a praktická zkouška nastavování světlometů).
J84i86n96d80ř88i11c67h 39Š74k23o49p38e28k
origo xenony mají automatickou nivelaci.
Za HID sady a další nepovolené úpravy bych natvrdo sbíral řidičáky
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...