Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi odhaluje nové TT. Začíná od přístrojovky

Audi si oblíbilo lasvegaský veletrh spotřební elektroniky CES. Právě na něm představilo interiér nové generace kupé TT. Přístrojovka je subtilnější a jednodušší, převratem pak je přestěhování velkého displeje ze středového panelu před oči řidiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28e49t32r 58V30e33t82e44š11n26í18k 2605343559310

Pokrok nejde zastavit, ale neměl by se řidič věnovat hlavně řízení?

0/0
9.1.2014 12:32

9701814290717

A nepatří náhodou pod souhrn činností s názvem ,,řízení" také sledování trasy a rychloměru? Nebo co myslíte, že je ,,řízení"? Ovládání vozu nebo do toho počítáte i koukání do zrcátek nebo dodržování rychlosti nebo ještě něco? Podle mě, pokud bude mít displej navigace přímo před sebou, tak se věnuje řízení určitě více, než pokud ho má uprostřed přístrojové desky

+1/0
9.1.2014 15:55

D21a74v45i60d 91H16y84š44p74l53e27r 2833353117505

R^ Dobré vychytávky.

+1/0
9.1.2014 11:57

M61i50c15h89a86l 35M66e34č36i62a61r 1200500619425

Pripadá mi to rušivé vidieť celú mapu v 3D ktorá sa otáča podľa smeru jazdy a ukazuje mi strašne podstatné info o pamiatkach a obchodoch... Lepší sa mi zdá pôvodný systém, keď je pred volantom len nasledujúca inštrukcia navigácie s odpočtom vzdialenosti a keď vodič chce, tak si vysunie stredný displej a pozrie celú mapu, ale nemusí si odpočítavať odbočky na úžasnej 3D mape ktorá sa stále prekresľuje..

0/0
9.1.2014 10:56

J65a24k77u36b 66F86e55i38f57a22r 7689409766589

panebože! nastavit to, jaké informace se zobazuji, jak se mapa má otáčet nebo držet severojižní orientaci, nebo jestli má být mapa 2D nebo 3D, to umí i mnohem levnější současné navigace. Bezpochyby to půjde nastavit i u této.

0/0
9.1.2014 11:04

J65o51s63e42f 50B29r30o29ž29k78a 6664302878207

To je dobré tak pro spolujezdce. Pro řidiče, který musí být v hustém provozu ostražitý, budou zase stačit hlasové pokyny. Na kochání se obrázky moč času nebude.

0/0
9.1.2014 11:08

J93o66s78e32f 82B63r12o64ž50k69a 6864722358827

..ne moč, ale moc.

0/0
9.1.2014 11:09

Z28d44e57n77e54k 65V94r84b12a 8539985973987

Naopak. Já v tuaregu mám přesně "Váš" systém. Na displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem navigaci stylu "za 100m zahni doprava" a na radiu mapu. Podle té mapy se jede podstatně pohodlněji, protože ve městech je lepší vidět na mapě tvar křižovatky, počet ulic před a za. Nemusíte se tak soustředit na odhad vzdálenosti. (Odpočet vzdálenosti je hezký, ale na nic. To že odpočítá až za odbočkou je vcelku běžný jev) Navíc mapové podklady občas nesedí a podle šipky to nepoznáte. A ty památky a obchody - taková lékárna je (obzvláště na Slovensku kde bliká jak lunapark)  vynikající orientační bod, pumpa taktéž. A nepochybně zájmové body je možno vyfiltrovat.

0/0
11.1.2014 22:26

J24a93k56u17b 46F17e87i18f68a12r 7749739966369

Ladění rádia? To lze přece udělat pomocí hlasového ovládání, které takový systém bude určitě mít.

0/0
9.1.2014 10:31

9821864610777

;-D a vy znáte nějaké hlasové ovládání, které opravdu funguje?

+1/0
9.1.2014 15:56

L98u59k43á55š 93M94r47k85v40i41č48k11a 9836464805192

Třeba Siri. Jinak jsem si u podobného systému nevšiml, jak ladit rádio. Auto prostě vyhledá veškerá dostupná rádia a Vy si pak vybíráte ze seznamu. U Audi konkrétně se poté nejpoužívanější stanice přesouvají na vršek seznamu.

+1/0
9.1.2014 20:09

J12a66r50o54s92l25a27v 45K20o55m49o18ň 1510894314871

on někomu ladí rádio spolujezdec? Já osobně rádio třeba nepoužívám vůbec,jen USB. Ale i tak naladím stanice,uložím a pak maximálně přepínám mezi stanicemi ( když nechám flashku doma ). Rozhodně nevím na co by měl spolujezdec šahat na rádiu. Maximálně si může individuálně nastavit teplotu na klimě. Jinak nemá co šahat a rušit řidiče ovládáním zdrojů zvuku

0/0
9.1.2014 9:38

J74i70ř22í 46N31e24u44m23e60i52s22t49e32r 2382695353721

U mně normálně spolujezdkyně šahá na kdeco.....

0/0
9.1.2014 17:44

P23e88t11r 76R58o20h58á14n50e39k 1753589377396

jen ať šahá, hlavně když to neni do řízení ;-D

0/0
9.1.2014 18:06

M90a33r96e20k 62H58r15u47b89y 6307292401588

Parada, konecne nekoho napadlo dat poradny displej tam, kam patri. Kdyz uz jsou v aute elektronicke brzdy a elektronicky plyn, neni duvod pro mechanicke budikyR^

Az na ten pocit, ze jedu na X-boxu a v pripade narazu staci zmacknout Restart...;-)

+1/0
9.1.2014 8:52

Z12d66e92n97e16k 26V78r80b64a 8579735853687

Ono jde spíše o kvalitu toho zobrazovadla. Uvědomte si, že ten display musí mít perfektní obraz od -30 do +80 stupnu, musí vydržet minimálně 15 let a ukazovat čitelně za tmy i se sluníčkem v zádech. A takový panel je hodně drahý. Věřte, že kdyby v tom nebyly peníze, už to má každé druhé auto. Ale pořád jsou ty polo-mechanické budíky výrazně levnější a to i přez to, že jsou výrobně mnohem komplikovanější. Malé displaye má dnes v palubce kde kdo a když něco odejde, tak je to zrovna ten display...

0/0
11.1.2014 22:34

K44a87r21e65l 39B72a30r76t62a22k 9916471465386

Vypadá to velmi zajímavě.

+1/0
9.1.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.