Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo XC90 si chystá nové železo. Tvary naznačuje terénní sporťák

Druhý ze tří slíbených prototypů potvrzuje nový designérský směr Volva, který je dílem Thomase Ingenlatha. Švédská značka se právě pochlubila trekkingovým kupátkem na zvýšeném podvozku, které navíc naznačuje, jak bude vypadat nástupce Volva XC90. Druhá generace tohoto mastodonta vyjede na nové modulární platformě letos na podzim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L80u98k10a56s 86B78u13c70h23t65a 8519200984707

Volvo je prostě klasa, třeba XC 90D5, což je světoběžník a držák lze sehnat třeba namátkou v áčkách pěkný od cca 33k

http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=32398161&make=130&model=1226&palivo=2&body=SUV

0/0
2.2.2014 17:03
Foto

J89a78n 32D32o74č87e28k72a46l 1814336831215

Auto hezké, ale spíše kopíruje módní vlnu přerostlých osobáků kategorie SUV. Slovo terénní bych v souvislosti s tímto vozem použil ve velkých uvozovkách! I když - podle videa je např. brodivost celých 10 cm ;-D.

0/0
12.1.2014 16:21

P39e19t28r 51F61u63b85a12r 5623919528444

volva byla krásná a spolehlivá auta ale ty nové koncepty universalně zaoblene to už za moc nestoji

0/0
12.1.2014 15:28

D78a15n 70R15u84b92í42n 5848547462157

Volvo ma svoji tvář tak doufam ze to nakejma oblejm trendama nepokazej...

0/0
10.1.2014 18:24

P66e27t28r 18F61u17b62a28r 5323139678724

ož se stalo

0/0
12.1.2014 15:27
Foto

M61i94c23h89a55l 23B67r37e85š78k87o94v82e57c 4671608874906

Jak mám Volva rád, od klasických hranatých krabic, po dnešní zakulacené krabice, tak ten koncept se mi nelíbí.

0/0
10.1.2014 10:23

F13r60a33n43t55i33š93e10k 73H30á41j21e42k 2186199701135

Hmmmmm ..... to musí mít Čínští vlastníci radost !!!

0/0
10.1.2014 10:13

T98o88m72á37š 22C57h56r83a50s48t58n88ý 2848159379791

Shut up and take my money! ;-D

0/0
10.1.2014 10:10
Foto

M84i84r72o93s20l30a29v 54S97t43e89i36n20e62r 6608744813555

Snížení hmotnosti měly Volva nutně zapotřebí. Jinak by nedostali spotřebu na hodnoty, obvyklé u konkurence. Jinak se mi všechny Volva líbí, škoda jenom, že to jsou takoví žrouti a navíc mají příliš rychle opotřebovanou rozdělovací převodovku a přední nápravu. Do skutečného terénu se nehodí o nic více, než třeba Yeti, mají však dosud problém s váhou. Na sněhu a ledu jsou ovšem doma.

Zkrachovat však mohou opět, pokud se jim nepodaří snížit nejenom váhu , spotřebu ale hlavně i cenu. Trh těchto SUV je poměrně už hustě obsazený.

+1/0
10.1.2014 9:49

P85a81t22r80i15k 39S81v48o83b65o89d22a 3549341766305

chytrej kluk

0/0
10.1.2014 11:08

V93a71c70l94a45v 77M69e28d39e77k 5671292725865

tato 5x zkrachovalá automobilka ukazuje, že jí nebude dělat problémy zkrachovat pošesté

+1/−5
10.1.2014 8:50

K86a83r17e38l 29V54a66c13h78u42t 9213712469623

A že na to otočení bezp.pásů ještě nikdo nepřišel?  8-o  ... Přitom kolikrát už se na celém světě záchranáři museli NATAHOVAT, aby pásy rozpenuli zraněným pasažérům !!!  .... Chválím borce z VOLVA.  ;-) R^ ... Řekl bych, že je to možná i nápad na Nobelovku.

0/0
10.1.2014 8:45

J63a84n 87J64a59n89e67č88e13k 9850193170226

Ale přišel a mnohem dřív. Takhle je to u aut s automatickým zapínáním pásů ;-)

0/0
10.1.2014 11:07
Foto

L93u51k37á71š 62P74a95v77e15l15k26a 3152319636907

Záchranáři rozepínají bezpečnostní pásy pasažérů vpředu zásadně ze zadních sedaček.

0/0
10.1.2014 14:06

J91a37n 82J73a41n16e63č53e88k 9120683820296

u kupé, co? ;-D

0/0
10.1.2014 14:18

O97n80d30ř28e21j 42R72a61z51ý70m 2585956495847

Krásný auto..

+5/−1
10.1.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.