Diskuze
Konec slavné značky. Lancia bude živořit v Itálii
Děkujeme za pochopení.
H19o84n58z77a 79T94a49r
Lancia to je podobný příběh Jako ALFA ROMEO .Mateřská společnost FIAT má problémy sama se sebou a svoje dceřinné společnosti opomíjí a nedává jim prostor k růstu .
D36a52v27i37d 44R54y43c86h68e76t95s14k39ý
Lancia má rozhodně charakter. Poslední dobou mám v okolí několik případů, kdy se česká rodina při shánění auta vyprdla na vylítanou Chrochtávii TDI z AAA a koupí si místo toho třeba Lybru. Je to trochu jiný zážitek při stejné ceně. Bez dvouzónové klimatizace se ani nevyráběla.
T53o41m37á16š 33K69a13p89l82a20n
Může redaktor vysvětlit, co si představuje pod slovem "protěžovaného"
J80o97s13e70f 44V60o35s54i72c92k96y
Asi chraneneho, preferovaneho, protekcniho, NE ?
J58o83s80e81f 54V59a43l28a
rekl bych, ze se jedna pouze o marketingove tanecky FIATu. Znacka mu patri od r 1969 a muze si s ni delat, co chce. je fakt, ze se Lancia pokousela o opravdu netradicni design a do dneska nechapu, proc Stratos a Delta HF "nekopali" za Fiat, ale za ve svete malo znamou Lancii. Ale zrejme proto, ze Fiat je obycejna tuctoiva znacka a s kabatem Lancie a s obrazky z WRC se dala technika FIATu lepe prodat. To same plati o dalsi majetek FIATu , a to Ferrari. A v Nemecku to udelali to same, kdyz techniku VW prodavaji pro znackou Porsche nebo Audi, protoze milionarske vozidlo se nemuze jmenovat Volkswagen (typicky priklad neuspesneho Phaetonu)
D53a54n80i48e79l 40S26o50b72o70t79a
No a, běžná věc? Toyota/Lexus, Nissan/Infinity... nic Vám to neříká?
R53a41d45i38m 40K83a98l36a43s
Nechápu, proč vymýšleli nové modely a nepokusili se postavit novou Deltu s retro designem,tak jako se např. vrátil mustang, mini a další? Delta má pěkné tvary i dnes. A možná by stačilo, kdyby to bylo výkonné a "zábavné" auto pro radost z jízdy. Ne nutně výkřik posledních elektronických novinek. Maserati také v elektronice nepatrně pokulhává a přitom se mu daří celkem dobře.
A31l33e20x42a94n57d55r 34K77o19s68t71k39a
Klid, značka samozřejmě nekončí, jen bude na pár let položena do šuplíku. Podívejte se na Renault/Dacia.
R64a10d59i33m 40K27a19l62a83s
Nerozumím, jak jste to myslel? Dacia přeci činnost neukončila a nebo ano?
Velmi smutná zpráva. Ač čeští řidiči znají Lancie především jako rezavějící krámy, ne moc hezké a předražené, pro většinu světa je Lancia téměř synonymem pro motorsport. Většího jména v historii rally nikdy nebylo a nejspíš už ani nebude. Stratos, 037 a Delta jsou už dnes naprostými ikonami a jednou se svým vnukům budu chlubit: ,,Chlapci, já jsem se svezl v Deltě HF Integrale". Bohužel, jak víme již mnoho let, italové vše vymyslí, ale prostě pořádně to udělat nedokáží. Ani tak slavná jména jako Ferrari nebo Maserati, které jsou, stejně jako Lancia pod křídly Fiatu neplatí za kvalitní vozy. Ano, jsou úžasné, jsou krásné, jsou jiné, málokdo se v takovém jižanském plnokrevníkovi netouží svézt, ale málokdo by si to koupil domů. Lancia měla naději, kdyby zůstala italskou značkou v pravém slova smyslu. Ale pak přišel hřebíček do rakve v podobě amerických aut se znakem Lancia, která měla v eleganci italských linií co dohánět. Mě bude Lancia chybět, přestože bych jí v garáži nechtěl. Sbohem
T91o93m15á15š 52J44u52r24e75č44k90a
Stratos, delta jsou slavné protože záhadným způsobem fungovaly. Stratos měl motor Ferrari jinak elektronika moc nefungovala, ale to bylo úplně jedno protože se dobře řídil a delta byla snad jediná u které víceméně fungovalo vše jak mělo. 037 trpěla hrozně na poruchy a když se podíváte na rozhovory závodníků co s ní jezdili, skoro všichni se shodli, že bylo peklo ji řídit. Beta, gamma, Alfa...to byla věc.... každá jednotlivost těchto aut měla něco do sebe, ale dohromady to prostě nefungovalo, buď se to rozpadalo, nebo to bylo téměř nepoužitelné auto. Přiznám se, že doteď mi na zdi v garáži visí Delta HF, Audi Sport Quattro S1, Opel Manta B2 400, Peugeot 205 Turbo 16 a Škoda Fabia WRC 04. Tato značka má svou minulost, ale bouhužel od 90. let nemá ani žádnou budoucnost.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!