Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Číňan pro Evropu: hatchback Qoros 3 na prvních fotkách

Nová čínská značka spouští prodeje. Sedan, který je pro Čechy od loňska k mání nejblíž na Slovensku, doplní pětidveřový hatchback. Sluší mu to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K88a97r21e20l 73V72a36c84h65u57t 9493832209473

Zpředu je to Renault Laguna, zezadu je to... že by Citroen?  ;-) ... a dohromady to sešroubovali v Číně (jak taky jinak, že...)

0/0
16.1.2014 7:48

J85i72r85i 91G74a37z89d64a 8764143174604

kazdy novy auto vypada necim jako nejaky jiny, obzvlaste v teto tride. co se tady da vymyslet? nevim, ze vas to jeste vzrusuje. jen pozue par modelu je opravud jedinecntch, treba fiat 500L

+3/0
16.1.2014 9:15

J66a21n 53S38i49m14o93n 4276745869

Samozřejmě to je konkurence, ale nebál bych se. Dostupnost ND, servisu a i nedostatek zkušeností, budou faktory držící prodej na uzdě. Čína už přestává být levná, takže časem další značka, která bude spolu s ostatními dělat auta jako že kvalitní, ale přitom budou rádi, když se po deseti letech sešrotují. Aby se kola prodejů pořád točila. Docela bych tipnul že jeden přibyl, druhý ubude, kdopak? Že by Renault?

0/0
16.1.2014 7:42

J31i33n46d31ř83i90c16h 59Š79k18o79p47e79k 4355171630655

lákal by mě akorát ten atmosférický motor.

Jinak běžný vzhled i nedostatek v podobě rychle se svažující střechy nad zadní částí, což snižuje prostor na výšku na zadních sedadlech. Ale to je neduh téměř veškeré současné produkce

0/0
16.1.2014 7:34
Foto

M25i50r34o31s17l13a22v 16S25t41e36i17n44e88r 6918714983515

I Škoda SuperB  má nového konkurenta. Hyundai Genesis. V USA už nabízená limo s max 315 HP začíná na 40.000 USD. Určitě by byla chyba, toto auto podceňovat.V

0/−1
15.1.2014 21:18

P61e54t52r 53H97l58o26u33š97e80k 9286403275311

takže tady to bude začínat na 950.000

+1/0
15.1.2014 22:12

K85a48r77e76l 50D64l24o30u34h25ý 2672595782515

Takže co nám to postavil čínský bratr? Řekl bych, že je to hybrid několika aut. Je tam renault, opel, audi, ford. Prostě stejný hnus, jaký se vyrábí všude v blízkém i dalekém okolí.. Dnes totiž už nikdo není schopen postavit auto, co má vlastní dizajn vlastní ego, prostě to, co krom znaku ho odliší od okolního stejného hnusu. Něco echt svého, něco jako bylo původní Mini, R5, brouk, trabi. Dnes všechny auta mají obrovské hnusné přední světlomety, obrovské hnusné zadní svítilny, stejný tvar karosérie a stejný trapný tříválec s objemem 1 litru a výkonem 120 kW. Prostě aby to moc nevydrželo, hlavně aby se prodávalo.........8-o8-o

+2/−2
15.1.2014 20:42

V44l28a86s74t79i83m54i19l 22T71e52n74c14e82r 4140410867840

Tatk, tak. Citroen Xantia, Ford Sierra....

0/0
15.1.2014 20:49

P23a14l30o 95M21a25k31y 7436379418301

Najlepšie keby to nebolo ani auto!

+1/−1
15.1.2014 21:13

R37o84m47a78n 74M88i78r93o53s59l42a76v 4767363167346

Ty si ale vybíravej a rozmazlenej chlapeček, Karlíku.

0/0
16.1.2014 11:27

K74a60r40e25l 92D37l82o45u74h30ý 2482175702525

;-D;-D No jsem, a co? Tohleto je stejnej hnus jako Ochcavia či Pažout  nebo Hopel. Všechno na jedno brdo. Prostě tvarovej humus.  Blááá:-P:-P

0/0
16.1.2014 14:40
Foto

M46i56r23o87s84l85a14v 95S39t92e34i46n43e34r 6808374533685

Na Slovensku bude v benzinovém motoru 150 HP za víc, než půl miliónu Kč. Ovšem prý v plné palbě. Jenomže uvnitř proti Oktávii, které chce především konkurovat, zřetelně chudší provedení, laciné materiály. Škodovka si musí rozmyslet, jestli musí opravdu ty jejich málo kvalitní navigace prodávat jako extra výbavu za takové fantastické příplatky. Snad ta konkurence Škodovákům dá správný impuls.V

+3/0
15.1.2014 20:39

P14e90t56r 82V95i25n37t98r11l11í14k 3536494711

no snad to nebude takový propadák jako SangYong :-/

0/0
15.1.2014 19:43
Foto

M32i10r23o85s62l87a51v 29S29t77e31i47n89e55r 6938584643465

Ssang Yong je Korejec.

0/0
15.1.2014 20:34

R76o78l12a79n95d 62M59i96k60l84o83s12z 8917853520629

Ale je to propadák.

0/0
16.1.2014 8:32

M24i43l20o93š 74K65r27č84m70á77ř 2607585347806

Ssang Yong je zcela jiný segment trhu, že je to propadák na našem trhu, za to může neschopný dovozce, který chce mít pod sebou, co nejvíce značek a tudíž na propagaci Ssang Yongu kašle

0/0
16.1.2014 10:12

J15i52ř46í 66S76c70h68w51a13c59h 5366659367654

No jen o tom to nebude, jeden známý to kdysi měl a co se týká spolehlivosti, tak to prý byla dost katastrofa.

0/0
16.1.2014 11:49

M44i27l84o45š 93K37r40č60m47á70ř 2717205617276

mám šest let kyrona, najezděno 120 tisíc, cesty s karavanem Jižní Itálie, opakovaně Řecko a též střední Turecko, celková investice do oprav (výfuk, bezdy, mřížka chladiče) do 50 tisíc včetně poškození, která jsem způsobil sám

0/0
16.1.2014 13:31

P18e27t12r 11V72i78n79t40r65l34í19k 3816934711

vím, ale je to hrozné auto, beru to jako východoasijská auta (mimo Japonsko) oni nás berou taky jako auta ze střední evropy.. a to až nyní, dříve neměli o česku ani páru

0/−1
16.1.2014 18:10

P39e60t67r 18M38a60r49e53č91e25k 1643961509538

Zprzněná A3 . :-)

0/0
15.1.2014 18:04

P15e74t94r 65V18i50n43t85r57l34í91k 3566854131

těch značek v tom vidím více, na mě působí také jako Mazda 6

+2/0
15.1.2014 19:45

P60e59t36r 21H43l68o30u85š12e62k 9806113765631

zepředu Kia, zezadu Golf .... nevypadá to zle, ale mám obavu o kvalitu, někdo tady psal o motorech jak jsou lepší jak škodovácké - on už ty čínské někdo zkoušel?

0/0
15.1.2014 20:48

J34i86n45d74ř38i35c35h 89Š39k52o73p52e38k 4535131420255

řek bych na základě předpokladů. Atmosférický vydrží více než přeplňovaný prcek

0/0
16.1.2014 7:35

L80i74b45o92r 42H87o52s63a81k 3335282714426

Umite nekdo precist nazev toho auta pro Evropu? :-)

0/0
15.1.2014 17:29

P83e17t72r 78M60a69r88š27o28u59n 5775698306826

choroš to nebude ;-) :-D

+2/0
15.1.2014 19:16

L47a89d39a 76N82o69v46a98k 4362403707

a tady to máte milí neustále nespokojení odboráří z MB...:-P

+1/−1
15.1.2014 17:20

M91a97r92t21i56n 12J16i28r96o67u66s78e58k 7916425535978

Tobě to příliš nepálí a ani to není vtipné.

+1/0
16.1.2014 2:12

J62o24s67e32f 21B14r15o72ž51k55a 6454122948847

Pamatuji dobu, kdy evropané a američané ohrnovali nos nad Japonskými auty. Po zjištění kvality, bojovali proti nim vysokými cly. Japonci postavili automobilky v Evropě a USA. Svět se začal učit jejich kvalitě a přístupu k výrobě. Dnes jde v jejich stopách Jižní Korea. Situace s Čínou není a nebude jiná. Kdo tam chce existovat, postaví si automobilku v Číně, případně Indii. Viz koncern VW. A jak moderní. Ta naše jakoby domácí Škoda, bude zde vyrábět pouze karosérie z dovezených plechů a kompletace bude prováděna z dílů dovážených z Indie, Číny, Ukrajiny a Ruska. To hlavní, s vysokou přidanou hodnotou půjde z Německa a Španělska.

+1/0
15.1.2014 17:12

D79a41n18i67e71l 94P15a71n56e71k 6512321252800

Teď ještě jestli projde NCAP testem ;-)

+1/0
15.1.2014 17:03

M21i80c83h50a26l 47D46o21l72e47ž79e93l 8862483155552

Pokud prošel sedan, tak nemám velké obavy o hatchback :-)

+1/0
15.1.2014 17:25

P70a25l11o 82M85a46k49y 7346709578921

Sedan je ako najbezpečnejšie auto vôbec.

+1/−1
15.1.2014 18:09

P90e67t95r 79V87i88n34t61r69l71í93k 3846574471

dostal 5*

0/0
15.1.2014 19:41

D68a68v69i86d 76R18y66c66h10e11t35s31k41ý 9936731400590

Uvidíme jak moc velký to bude dumping. 1.6 turbo má potenciál, ale oproti atmosféře záleží o dost víc na odladění motoru. THP od Peugeotu není Ecoboost od Fordu...

0/0
15.1.2014 16:10

M79i68l54a54n 53Š76v67a90g15r62o85v44s83k75ý 9402539445278

Už se to kopírování tolik nezmiňuje, slábne to :)

0/0
15.1.2014 16:05

S77l79a46v92o49m36í34r 66Š93t53ě66p56á39n 1878384222244

myslím, že si evropané mohou fabriky postavené v číně o jinde na východě pomalu zakonzervovat. No a v Evropě se budou muset hodně polepšit ....ale spíš vymyslí EU nějakou administrativní fintu...

+1/0
15.1.2014 15:37

J26i12ř91í 24S90c12h94w71a54c79h 5316269347944

jo a každý den tisíce kupců z celé Evropy už jezdí do Bratislavy.......;-D

+2/−1
15.1.2014 16:11

M76i95l76a94n 60W22e86l28s28e30r 5862818238341

Poslední dobou jsou si auta podobné jak vejce vejci. Jen mají na předku jiné logo.

Technologie kupují od stejných výrobců. Vlezete do úplně nového auta a umíte s ním zacházet. Ty páčky na světla jsou stejné jako v minulém autě, kliky na dveřích taky.

Já bych rád viděl větší různorodost a nápady. Postavte auto kulaté, hranaté, vysoké.

Dejte mu 3 kola nebo radši 5. Udělejte ho celé z umělé hmoty. Dělejte auta pestrá a barevná.

Je to, jako by člověk kupoval jen stejné rohlíky, někdy zahnuté, někdy slané, někdy malé bagetky a někdy celozrné. Ale jsou přece i koláče,  tmavé chleby a velmi chutné buchtičky.....

+2/0
15.1.2014 15:08
Foto

V57o32j97t15ě71c61h 23V50o51p12a85ř76i50l 2304936556120

Tak třeba ve francouzských autech lze najít v interiérech již nějakou dobu docela velké odvážnosti. Sdílení komponentů je ovšem odhalitelné v nemalé míře i zde, tlak na nižší náklady je neúprosný. Pokud jde o skelet a exteriér, tak tady je ještě větší problém - náklady na vývoj i výrobu. Dnešní auta zaprvé, jak jsem již zmínil, sdílejí mnoho komponentů a navíc je vyžadována vysoká úroveň bezpečnosti a nízký koeficient odporu pro nízkou spotřebu a potažmo emise. U odlišných typů konstrukcí by se muselo začít někde od začátku. K tomu je nutno připočíst konzervativnost většiny zákazníků.

Pokud by vám nevadila menší velikost, jsou na trhu různá tříkolová vozítka, v drtivé většině na elektřinu, ovšem nesmí vám vadit o něco vyšší cena.

0/0
15.1.2014 19:29
Foto

M49i69r58o88s59l62a91v 77S98t37e97i83n71e37r 6198884703245

Bez batohu vzadu to auto má sportovnější vzhled. Teď už jenom, jakou bude mít výdrž.V

0/0
15.1.2014 14:00

L31a80d25i53s72l81a36v 54K74a18l82o71u65s 7345716271460

Podobná kopie A3.

0/0
15.1.2014 12:48

T22o64m44á96š 69J16u37r72e34č25k65a 3793732769873

Že by se číňanům začalo vyplácet to mnohaleté kopírování evropských, japonských a amerických technologií?

0/0
15.1.2014 12:27

T78o16m71á74š 86Z95e95m75a62n 3155868824935

Když to porovnám s škodou rapid, tak to vypadá daleko lépe, má to lepší motory a asi to bude mít i lepší cenu.

+5/0
15.1.2014 12:11

J36a70n 72F22o53ř90t 8963341352261

Tohle je ale cenově někde úplně jinde.

0/0
15.1.2014 13:30

J61a73n86a 80N47a66v69r73á10t41i94l91o59v61á 9953408504256

Sedan Qoros 1.6 TDI 115 kW v nejvyšší výbavě stojí 541 tis. Kč.. Cena Rapidu 1.6 TDI 77 kW v nejvyšší výbavě je 453 tis. Kč a některé prvky z výbavy "Číňana" jsou za příplatek. Jelikož hatchback bude jistě levnější než sedan, Qoros a Škoda Rapid "cenově někde úplně jinde" nejsou...

0/0
15.1.2014 14:37

S87l81a91v82o32m43í45r 62Š51t53ě36p82á79n 1628534882204

navíc rozměrově to rapid přerůstá ...někde mezi rapidem a octou

0/0
15.1.2014 15:40

R10a98d24e58k 19S91c41h85ö51n 2976433215215

Kde jste vzala motorizaci TDi u toho číňana? Pokud se podíváte na jejich technickou specifikaci, mají jeden jediný motor a to je 1,6 benzin s turbem. ;-)

0/0
15.1.2014 17:13

J25a22n49a 80N45a53v34r78á51t53i44l84o25v26á 9473278614416

Omouvám se za překlem - opravdu je to benzín:-).

0/0
15.1.2014 19:21

P48e69t50r 94H40l35o66u78š88e60k 9956803445111

to jak co vypadá je záležitostí vkusu, mě se třeba víc líbí ten Rapid, tohle mi přijde jako kopie Kii. Jo, motory jsou lepší jak škodovácké? A kdo je jejich dodavatelem jsem se nedočetl, takže motory naprosto neodzkoušené od nové automobilky, a lepší cena? To je hodně předběžná spekulace když nemáte konkrétní ceník jen marketingové cancy

0/0
15.1.2014 21:06

P51e39t37r 23S42t97r27a10k64a 9417587555793

Nove motory to nesjou. Qoros je soucasti Chery Auto, ktere v Cine prodava tisice aut. Tudiz meli cas motory odladit a vyzkouset.

0/0
16.1.2014 4:49
Foto

K73a92m75i93l 68Ř88e65h94á51k 4699304805249

To budou mít evropské automobilky tuze těžké.

+6/−2
15.1.2014 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.