Diskuze
Legenda zhubla. Chce být stále vládcem Ameriky
Děkujeme za pochopení.
T71o39m22á73š 95C45h37r59a83s61t45n83ý
Prostě pracant. Žádná leštěnka. Nastartuje, oklepe ze sebe sníh, a jede
J82i56ř71í 28Š39e44j70n33o63h61a
Jestli se někde Amíci dočtou o našem "boji s klimatickou katastrofou" tak se asi potrhají smíchy.
A dobře nám tak.
L86u98c73a28s 19B60e17r94t11o81n52e
Líbí se mi že v USA neřeší nějaký Downsizing motorů. Je sice pravda že v USA ten výkon nevyužijí jelikož je tam na každém rohu policajt ale když už by ho chtěli tak ho mají, v tomhle je Evropa totálně mimo.
L63u53k25á37š 88K82m77e17n78t
Ono to není o výkonu, ale o požadavcích na výdrž. Američan prostě od auta čeká, že ten motor najede až půl milionu kilometrů. Proto mají motory o větším objemu a přitom o něco nižším výkonu na litr objemu oproti Evropě nebo Asijcům. Současně chtějí, aby ten motor prostě jel i v nižších otáčkách, když šlápnou na plyn a to jde pouze vyšším objemem nebo turbem.
V Evropě se každý auta většinou zbaví, jakmile má přes 100 tisíc a většina motorů po 200 tisících kilometrech prostě mele z posledního. U nových malých turbomotorů se pak objevují problémy s výdrží ještě podstatně dříve. Viz. TSI a jejich rozvody v háji už kolem 30 tisíc najetých km.
Američan prostě tolik neřeší spotřebu, protože ceny trochu jinde. A chce auto s motorem, který něco vydrží. Proto tam prostě malý přefoukaný čtyřválec nemá šanci. Ten si radostně koupíme my v EU, abychom se těšili papírovou spotřebou a mizernou výdrží za dvojnásobek ceny.
I59r42e51n55a 65P12e76l16h92r88i60m97o82v84s50k52a
Pred pul rokem jsem si koupila novy F150. Ridit nekdy neco jineho bude pro me za trest. Jeste nedavno jsem F150 a podobne nakladaky povazovala za auta rednecku z jihu, ale jak jsem do toho sedla, (protoze v pujcovne nic jineho nebylo), tak jsem se doslova zblaznila. Muj partner to odmita ridit, nechapal, jak budu paraelne parkovat, paradoxne parkuji pouze paraelne a to i do kopce a z kopce a dostanu se mezi auta do mezer do 20 cm z kazde strany celkem rychle. Jediny problem je zaparkovat, kdyz stoji auta jedno vedle druheho, protoze si musim najizdet jako veliky nakladak a to do dneska to nedokazu odhadnout, takze kdyz nemuzu parkovat paraelne, tak je na me pohled jak na zenskou, ktera to ridi prvne a netrefi se do diry.
Ma to neuveritelny odpich, kdyz stojim na svetlech prvni a padne zelena, tak to vyrazi a to se dotknu jen lehoucce plynu, tak rychle, ze malokdo me z dalsich pruhu staci a jezdi to krasne 140 km/h.
J92i54ř96í 18S46c79h52w47a40c91h
no tak chudáci ti sousedi co stojí vedle ve vzdálenosti 20cm, ti maji otlučené dveře....
Nebo čekáte až odjedou?
R27o13l11a54n86d 54M55i82k49l54o57s28z
Tohle a GT jsou dvě jediná auta od Forda, která bych chtěl vidět v garáži. I když, ta f150 by stačila ve vjezdu :)
V62o17j83t11ě12c22h 31D53r80á68p73a84l
Ehm haló tady Mustang?? F150 je auto jak řemen a GT je jeden z nejhezčích supersportů, ale opomenout při vyjmenování Fordů co by kdo chtěl v garáži Mustanga je trestuhodné.
J95o38s80e98f 42B78r88o13ž24k72a
Četl jsem, že Fordu T150 se v Americe prodá za rok i přes 1 mil. ks. A že se tím zároveň stává nejprodávanějším autem na světě.
D83a73v14i47d 11R16y51c10h45e95t94s73k91ý
24 tisíc dolarů za pickup s poctivým 3,7L atmosférickým motorem. Příplatek za 5,0 V8 je dalších tisíc (!) babek. Zatlačil jsem slzu...
Š88t33ě45p76á40n 26V85a21n58ě38k
To jo, tady si za to koupíme Škoda Octavia v provedení Elegance.
Š26t57ě58p72á55n 49V69a64n54ě13k
Tohle je auto a ne nějaký angličáky z Evropy.
T19o95m63á20š 24F12i79r33b77a89c31h45e91r
To ano. Pro řemeslníky nebo zemědělce.
D74a96n11i58e85l 37S60c35h44a87c89h52e42r94l
Nejvíc mě při tom posezu baví ten středovej panel. Jak barovej pult ;) škoda, že většina evropskejch aut má mezi sedačkama grand canyon
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...