Diskuze
Autem roku 2014 v Česku je Mazda 6, octavia skončila druhá
Děkujeme za pochopení.
P90e14t16r 25M73i56c10h64a75l
Asi odpovídající výsledek. Sice nejlepší z těch tří je určitě ten Mercedes, ale vzhledem k jeho ceně je to auto pro většinu lidí naprosto nedostupné. Takže docela chápu, že skončil až třetí. Pořadí na prvních dvou místech jsem po vyhlášení ankety tak nějak předpokládal - tedy hlavně to, že Škodovka nebude první a že Mazda má hodně šancí.
JInak ty žabomyší války Mazda vs. Škoda jsou akorát k smíchu, zvlášť při přečtení některých "argumentů": Mazda má jen atmosférický benzín bez turba, oni ho neumí? (Umí, ale nedali se cestou hloupého downsizingu, kdy motory jsou úsporné a mají malé emise jen v laboratoři). A z druhé strany: V Oktávce není vzadu místo na nohy, tam se nedá dát ani diplomatka a sedne si tam leda tak pětileté dítě, ale ne dospělý člověk. (Autor zřejmě od doby Octavie I žádnou další neviděl, jinak by takový nesmysl nenapsal, protože už do O II si dozadu sedne v klidu chlap vysoký 190 cm a s metrákem váhy).
L38u49k11a39s 87B58u71c68h63t39a
Co jsem viděl starší Mazdy tak to byly držáky. Spousta známých s nimi začínalo po autoškole..jeli do áček, vzali Mazdici a jezdili co to dalo :-)
P53e24t18r 36M59i11c60h53a94l
Držáky jsou i starší Oktávky. Známý má 1.9 TDi 66 kW z roku 1996, najeto kolem 400 tisíc km a dodnes to vypadá líp než kdejaké mnohem mladší auto. Fakt je, že ji koupil novou a vždycky s ní jezdil jenom on nebo jeho žena, takže žádné střídání šoférů ve firemním autě.
F61r83a71n75t47i76š61e75k 78H89l61a25v33á64č
Nejsem si jistý že mazda je tak super.Nedávno jsem vyděl 3 roky starou mazdu CX7 zespodu.A můžu říct že byla zrezlá jak plechovka.
Z53d76e35n91ě20k 95O94r89š72u77l89í84k
Hele šváchu, dej si hlavu do ledničky a pak něco blábol...a jestli na víc nemáš než na základ, tak si kup fabku s nejmenším obsahem a místo klimy si otevři okýnko.jestli to půjde samozřejmě.a ušetříš si nervy, čas i peněženku.když nemáš na příplatek tak to neber a jezdi tramvají ty trumbelíne...budeš mít levnej servis, malou spotřebu a vzadu místa pro habána 2.1m vejšky.a ten kufr...ty jseš fakt odborník....k čemu mi bude nějakejch 220 koní....co s tím,mě stačí to co má.a jinak vedle ve vsi prodává jeden celý stádo koní.takovejch 60 kobyl.ale na to nemáš tu trulíne.
J73i61ř41í 60S74c42h96w83a81c94h
hele uršulo ať ti nepraskne žilka
s těma blábolama začínáš ty, já je jen faktickým argumentem nebo ironií zesměšním a ty začneš blábolit ještě větší nesmysly, třeba o nějakým kufru.... o nějakých 220 koních, kobylách o nějakým závodění....na moje otázky neodpovídáš....
jsi naprosto neschopný udržet téma protože nemáš argumenty tak začneš urážet ....
M34i85r48o88s47l30a39v 78M79e57d
Je to pěkné auto, jenže - stejně se mi nejvíc líbily ty první "šestky".
M79i86r24o63s84l12a39v 38J83o42c89h
Mám pár dotazů. Pořád je v Mazdě 6 málo místa na nohy na zadních sedačkách a pořád to rezne až běda, nebo už to má nejnovější řada vychytané.
J58a25n 45F56o62ř79t
Záleží na verzi, větší rozvor má kupodivu sedan, kombi je kratší. Vzadu je podle mě místa dost, akorát tam není nic moc výhled a člověk tam hrozně zapadne (nic pro důchodce). Jestli reznou se bude vědět až časem.
D23a95v84i58d 52R48y52c30h57e74t59s93k96ý
Sociální edice Chrochtávie stojí 340 tisíc. Samozřejmě jsou přítomné sviňárny typu doplatek 4000 za dálkové ovládání (ano, v roce 2014 budete jako strkat klíč do zámku).
Druhá výbava stojí už 395 tisíc, a to jsme pořád u 1.2 63kW s 5-ti kvaltem. Pokud se pokusíte dostat na úroveň Mazdy, která začíná na spolehlivém atmosférickém dvoulitru, budou ceny obou aut víceméně stejné.
Příplatek za kombík je u Škody lidových 30.000,-, u Mazdy 0,-. Nakonec si porovnejte podvozek (včetně toho lepšího u Oktávky) a plačte...
J41i14ř10í 58S97c55h58w44a14c23h
a postav benzínové Octě RS alespoň vzdáleně rovnocennou Mazdu 6 a po.er se .....
dopadneš stejně blbě jakou u té volby za 400 tisíc....
O50d91s90t74r69a13n42ě83n49ý 33U65ž82i72v30a44t75e20l
Z63d53e63n77ě88k 45O57r98š57u66l46í10k
no barták koukám že píšeš k věci co?takže taky nuda že jo?
J14a44n 11F10o55ř91t
S tímto výsledkem se dá souhlasit, škodovka by se měla trochu zamyslet nad cenou, protože abyste s oktávií nevypadali jako sociální případ, tak do ní budete muset vrazit kolem půl milionu - a to je k Mazdě už velice blízko, vezmeme-li v potaz i to, že mazda je celkovým provedením o něco honosnější. Design bych neřešil, to je subjektivní, mě se líbí mazda pro skutečně "elegantně" provedené vlnky a prolisy (není to rozteklá hrouda jako Hyundai), Škodovka je strohá, čistě geometrická, což jí zajišťuje jakousi designovou dlouhověkost (třeba Octavia první generace je pořád fešák). A stejně je to všechno jedno. Podle auta roku si auto vybere asi málokdo...
O23d67s83t65r82a86n91ě14n79ý 35U33ž15i43v91a26t13e65l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, Byty 3+kk, 89 m2 - Nová Bystřice
Stará, Nová Bystřice, okres Jindřichův Hradec
4 216 582 Kč