Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autem roku 2014 v Česku je Mazda 6, octavia skončila druhá

Titul Auto roku 2014 v České republice získala Mazda 6. Druhé místo patří domácí Škodě Octavia, třetí skončil Mercedes Benz třídy S. Rozhodla o tom odborná porota složená z motoristických novinářů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Asi odpovídající výsledek. Sice nejlepší z těch tří je určitě ten Mercedes, ale vzhledem k jeho ceně je to auto pro většinu lidí naprosto nedostupné. Takže docela chápu, že skončil až třetí. Pořadí na prvních dvou místech jsem po vyhlášení ankety tak nějak předpokládal - tedy hlavně to, že Škodovka nebude první a že Mazda má hodně šancí.

JInak ty žabomyší války Mazda vs. Škoda jsou akorát k smíchu, zvlášť při přečtení některých "argumentů": Mazda má jen atmosférický benzín bez turba, oni ho neumí? (Umí, ale nedali se cestou hloupého downsizingu, kdy motory jsou úsporné a mají malé emise jen v laboratoři). A z druhé strany: V Oktávce není vzadu místo na nohy, tam se nedá dát ani diplomatka a sedne si tam leda tak pětileté dítě, ale ne dospělý člověk. (Autor zřejmě od doby Octavie I žádnou další neviděl, jinak by takový nesmysl nenapsal, protože už do O II si dozadu sedne v klidu chlap vysoký 190 cm a s metrákem váhy).

0 0
možnosti
LB

Co jsem viděl starší Mazdy tak to byly držáky. Spousta známých s nimi začínalo po autoškole..jeli do áček, vzali Mazdici a jezdili co to dalo :-)

1 0
možnosti
PM

Držáky jsou i starší Oktávky. Známý má 1.9 TDi 66 kW z roku 1996, najeto kolem 400 tisíc km a dodnes to vypadá líp než kdejaké mnohem mladší auto. Fakt je, že ji koupil novou a vždycky s ní jezdil jenom on nebo jeho žena, takže žádné střídání šoférů ve firemním autě.

0 0
možnosti
FH

Nejsem si jistý že mazda je tak super.Nedávno jsem vyděl 3 roky starou mazdu CX7 zespodu.A můžu říct že byla zrezlá jak plechovka.

2 0
možnosti
PO

Hm, a co má jako bejt?

0 0
možnosti
ZO

Hele šváchu, dej si hlavu do ledničky a pak něco blábol...a jestli na víc nemáš než na základ, tak si kup fabku s nejmenším obsahem a místo klimy si otevři okýnko.jestli to půjde samozřejmě.a ušetříš si nervy, čas i peněženku.když nemáš na příplatek tak to neber a jezdi tramvají ty trumbelíne...budeš mít levnej servis, malou spotřebu a vzadu místa pro habána 2.1m vejšky.a ten kufr...;-Dty jseš fakt odborník....k čemu mi bude nějakejch 220 koní....co s tím,mě stačí to co má.a jinak vedle ve vsi prodává jeden celý stádo koní.takovejch 60 kobyl.ale na to nemáš tu trulíne.:-P

0 0
možnosti
JS

hele uršulo ať ti nepraskne žilka ;-D

s těma blábolama začínáš ty, já je jen faktickým argumentem nebo ironií zesměšním a ty začneš blábolit ještě větší nesmysly, třeba o nějakým kufru.... o nějakých 220 koních, kobylách o nějakým závodění....na moje otázky neodpovídáš....

jsi naprosto neschopný udržet téma protože nemáš argumenty tak začneš urážet ....

2 1
možnosti
MM

Je to pěkné auto, jenže - stejně se mi nejvíc líbily ty první "šestky".

1 0
možnosti
MJ

Mám pár dotazů. Pořád je v Mazdě 6 málo místa na nohy na zadních sedačkách a pořád to rezne až běda, nebo už to má nejnovější řada vychytané. :-)

0 0
možnosti
JF

J58a25n 45F56o62ř79t

21. 1. 2014 14:39

Záleží na verzi, větší rozvor má kupodivu sedan, kombi je kratší. Vzadu je podle mě místa dost, akorát tam není nic moc výhled a člověk tam hrozně zapadne (nic pro důchodce). Jestli reznou se bude vědět až časem.

0 0
možnosti
DR

Sociální edice Chrochtávie stojí 340 tisíc. Samozřejmě jsou přítomné sviňárny typu doplatek 4000 za dálkové ovládání (ano, v roce 2014 budete jako strkat klíč do zámku). 

Druhá výbava stojí už 395 tisíc, a to jsme pořád u 1.2 63kW s 5-ti kvaltem. Pokud se pokusíte dostat na úroveň Mazdy, která začíná na spolehlivém atmosférickém dvoulitru, budou ceny obou aut víceméně stejné.

Příplatek za kombík je u Škody lidových 30.000,-, u Mazdy 0,-. Nakonec si porovnejte podvozek (včetně toho lepšího u Oktávky) a plačte...

6 0
možnosti
JS

a postav benzínové Octě RS alespoň vzdáleně rovnocennou Mazdu 6 a po.er se .....

dopadneš stejně blbě jakou u té volby za 400 tisíc....

0 9
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
ZO

no barták koukám že píšeš k věci co?takže taky nuda že jo?:-P

0 0
možnosti
JF

J14a44n 11F10o55ř91t

21. 1. 2014 12:55

S tímto výsledkem se dá souhlasit, škodovka by se měla trochu zamyslet nad cenou, protože abyste s oktávií nevypadali jako sociální případ, tak do ní budete muset vrazit kolem půl milionu - a to je k Mazdě už velice blízko, vezmeme-li v potaz i to, že mazda je celkovým provedením o něco honosnější. Design bych neřešil, to je subjektivní, mě se líbí mazda pro skutečně "elegantně" provedené vlnky a prolisy (není to rozteklá hrouda jako Hyundai), Škodovka je strohá, čistě geometrická, což jí zajišťuje jakousi designovou dlouhověkost (třeba Octavia první generace je pořád fešák). A stejně je to všechno jedno. Podle auta roku si auto vybere asi málokdo...

5 0
možnosti
MC

M67a77r77e49k 87C72e35r35n38y

21. 1. 2014 17:34

konecne nekdo k veci...

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...