Diskuze
Výrobci aut žádají sjednocení nároků na bezpečnost aut v Evropě a USA
Děkujeme za pochopení.
R78a97d91o80v20a22n 71D19l63u22g18o96s38z
Jakékoliv sjednocení bylo vždy považováno za socialistický a komunistický přežitek hodný stalého ponižování a znevažování a vida, dnes se děje přesně to, co bylo nedávno (a někdy ještě je) kritizováno. Nazváno jinak, leč se stejným smyslem a je to hned lepší, kůl, in a moderní a nutné. Směšná tato doba atrapovitá, hrající si na něco více.
R83a63d39o77v30a89n 88D90l40u37g87o59s28z
A propo, abych se vyjádřil také k tématu. Americké testy se zdají být v některých ohledech více vtaženy k reálu, než evropské.
D33a59v53i51d 54R31y91c85h91e77t39s60k46ý
Tak ona je ostuda už jenom to, že se auta staví právě jenom aby vyhověla normovaným střetům, což rozhodně neznamená bezpečnost. Mám z toho takový pocit jako když Peugeot 3008 automaticky rozpozná evropský měřící cyklus a vypne dobíjení baterie a další věci.
J69a65n 80M64o64h93y40l16a
Víte, když o něčem nic nevím, tak většinou slušně mlčím a třeba poslouchám, abych se něco naučil. Fakt, že něco používám ještě neznamená, že tomu i rozumím.
D42a10v64i38d 91P96r16a23ž47á70k
Prosil bych převzít americké požadavky na automobily komplet. Aspoň by evropská auta mohla vypadat zase slušně i designově
R14a31d91e88k 21P64r22o66c85h15á51z90k84a
A co se takhle na jakékoliv povinné testy vykašlat, ať si každý vybere podle jakých pravidel a zkoušek je jeho auto testované? Maximálně by šlo ponechat povinné testy na ochranu chodců, protože chodec si nemůže vybrat, jaké auto do něj narazí.
J98a26n 83N30o32v20á75k
Tyhle tedty o kterých se píše nejsou povinné - jak se v článku píše, je to nad rámec homologace.
M71a92r28t22i89n 58Š87t22ě61p34á84n72e53k
Takze se automobilky odkopaly v tom, ze pripravuji auta na specificke testy a to ze by auto melo vydrzet byt jen o kousek vic jim vadi. Udelat auto tak, aby bylo bezpecne vseobecne se jim nechce.
Ale jo, ja jsem za. Proste spojte oba testy, nic nevynechejte a mate to sjednocene...
R17a35d39e53k 79P53r25o51c96h17á35z63k50a
Podívejte se třeba na u.s. verze evropských aut, všechna mají mohutnější nárazníky. V Evropě ne, protože by byly dražší a lidi by brblali
T25o64m21á17š 76Z82e13m71a97n
Ty americké testy mi přijdou smysluplnější.
Tuhost střechy, nižší přesah, náraz zezadu atd..
J20a12r79o97m62í75r 98S15v60o30b78o47d76a
Jsou zajímavé ty mýty o bezpečných autech. Již nikde se neříká, že je to jen do určité rychlosti. Poté je jedno co řídíte, fyzika je neúprosná a jak dopadnou vnitřní orgány po srážce např. se stromem ve 130 km rychlosti mohou vyprávět patologové
J73a86n 40J49e78l94í34n74e84k
No, už když se podíváte, jak dopadají auta při NCAPu, tak je to taky slušný a to je jen 64km/h.
J92i58ř49í 43Z33ý11k53a
takže se de facto přiznávají k tomu, že auta staví jen odolná crash testům a o bezpečnost posádky jim vůbec nejde.
Ještěže jezdím Volvem, kde je takové pitomosti nenapadají.
J57a12n 69J81e19l24í36n73e81k
To dělají skoro všichni. Na IIHS jsou i takové koráby jako Audi A4 hodnoceny v kategorii small overlap tou nejhorší známkou. Nedávno tam ještě bylo volvo samotné, které mělo všude nejlepší známku.
J90i48n51d91ř56i14c83h 13Š47k89o34p76e36k
Jsem zvědav, jak se byrokrati poperou se zmíněným sjednocením pravidel pro homologaci. Že bychom se konečně dočkali např. červených blinkrů ?
Š14t17ě47p32á34n 19V31a57n29ě52k
No to doufám, že nepoperou, červený blinkr je fakt hnus.
V97l60a13d28i19m64í67r 59V59o65n66d86r55á81k
Doufám, že ke sloučení norem v crashtestech nedojde, to by tak nahrálo VW do karet a nemusel by se snažit, když by mu stačilo plnit pouze nenáročné evropské crash testy a ne crash testy s 25% přesahem, které jsou mnohem náročnější...
M82i38c87h73a46l 94P42a76v76l30á96t
Nenarocne? Jak v cem. Navic se v Evrope resi ty kraviny s bezpecnosti chodcu, boduji se nesmyslne "bezpecnostni systemy",.. To taky neni uplne jednoduche.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha