- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zdravim,je tu nekdo,kdo dokaze objektivne porovnat mazdu 6 vs mondeo?mam mondeo kombi z roku 2003 dvoulitr benzin a po mazde 6 koukam porad.samozrejme mam favorita v novem mondeu,ale at uz je to poruchovost,spotreba,nebo vzhled vse hraje pro sestku.snad jen pozitek z rizeni by meli mit srovnatelne,ale mazdu jsem nikdy neridil.dekuji za nazory
Krásný a dobrý vůz. Ale v ČR mají lidé (bohužel pro Japonce i pro sebe), na očích klapky s nápisem Das Auto.
Das Auto je taky dobrý. Nejhorší jsou auta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský.
Ahoj, mámdoma dvě Mazdy. 5 let starou šestku a novou dvojku. Jediné co kdy odešlo, byloložisko v pravém předním kole (6), ale to mi opravil kamarád v BMW za 3210,- vč.práce (originál díl asi půlka ceny). Také jsem utrhnul roletu v kufru –oprava sám asi 0,00nic. Novou Mazdu musím mít!!!, je nádherná, ale vlastně jínepotřebuji. Moje 6ka má ještě stále co nabídnout, už tenkrát jsem v základudostal i věci, které jsem dodnes nepoužil, což Škoďáci neznaj. Jenom všemnedoporučuji ten servis. Za opravu rolety chtěl pán AutoPalace Spořilov 8tis a za novéložisko nevím, protože mě po sdělení technika probíraly z komatu. Atechnická úroveň tohoto autorizovaného servisu je také špatná. Mohl bych vyprávět,ale on by se toho někdo chytil a … Můžu srovnávat s Pass, A4 a nyní s c220,ale 6 mě prostě vzala . VW byl větší, ale dnes je vyloženě ošklivej. A4 je furtkrásné auto, ale už není ono. Je nějak všude, kam se podívám. A Mercedes jevyloženě malej. Maximálně dva lidi. Vzadu není místo na nic. Nechci sem míchatlitry paliva nebo olejů a podobně, jen se na to dívám zvenku a hlavně od volantu. A také nenávidím dětské nožičky a botičky na zádech (A4 i c220) a to u 6ky nemám. Chápu, že někomu více sedí VW, také jsem měl jako malej Fávo a nedám na nějdopustit! Nakonec jsem ho vyměnil za svůj první digital a ten sežral pes. Prosté jsem tímto výlevem chtěl říct, že výjimečněs novináři souhlasím. 6ka je nejhezčí auto, které i velmi dobře jede.Stejně tak pěkně jede i ta Škůdka jenom jí VW drží designově u dna .
Vzhledem k tomu, že s novou Mazdou 6 ve verzi sedan už jezdím půl roku, tak mužů potvrdit slova autora tohoto článku. Pokaždé, když sednu do auta, tak mám radost, že ji řídím. A co se týká vzhledu, tak hezčí auto ve střední třídě nenajdete, to se jim v Hirošimě povedlo. Navíc atmosférický benzínový motor s obsahem 2 litry a spotřebou 5,5l je úžasný. Mazda jde proti konvencím a jde ji to velmi dobře.
Tak před tím motorem nezbývá než smeknout. Teda předpokládám, že jezdíš běžný režim a ne nějakou eko jízdu.
Mně jezdí Oktávka 2.0 TDi CR 81 kW kolem 5 litrů na sto (kombinovaný provoz, teď v zimě je to cca 5,3 - 5,4), loni v létě Chorvatsko za 4,5. Ale u nafty to tak nepřekvapí, takže Japoncům gratulace k motoru. I proto, že, jak správně píšeš, jdou proti fanatixmu s downsizingem a udělali normální motor s normálním objemem a velmi slušnou spotřebou.
Nevypadá špatně, ale nebudu hodnotit, nejel jsem s tím. Jen mám dvě otázky:
1. Kolik tahle reklama stála?
2. Kdo vymyslel systém start-stop pro přeplňovaný motor?
Je to opravdu moc pěkné auto. Těší mě, jak si už i tento národ začíná uvědomovat, že jsou i jiná (a lepší) auta než Octavie.
Jestli si o uvědomuje národ to nevím. Určitě ale pan František Dvořák, podepsaný pod touhle reklamou. Navíc 4x4 by mně chybělo, minimálně párkrát do roka. Doskrát jsem už zažil situaci, kde jsem s 4x4 jel tam kde ostatní stáli.
no tak hlavně aby nehnila tak brutálně jako její starší varianty....
Zajímavé. Toto auto testovali v článku "Test Mazdy 6 Wagon 2,2-D: superb z Hirošimy" v tomto provedení již na Novinkách a tam kvality řízení celkem strhali - laxní automat, těžkopádnost, snížení citlivosti řízení a jeho špatná zpětná vazba či výrok "Jízda na zatáčkovitých silnicích vás bavit nebude, ...". Tady se píše pravý opak "...Muší váha zaručuje ohromující obratnost, ovladatelnost a taky pocitovou lehkost. ...", "... dokonalé řízení. Je skvělé rychlé, přesné a citlivé. Někdy možná až moc přecitlivělé ...". Kde je pravda?
nečtěte Novinky:-) pravdu zjistíte jedině vlastní zkušeností. Každý novinář píše něco jiného a něco jiného mu vyhovuje. A myslím, že polovina z nich ani o autech nic neví
Mazda dělá auta, která je radost řídit. Pochopit to lze jen tehdy, když si to člověk vyzkouší a může pak porovnat. Nejde o výkon motoru, ale o jízdní vlastnosti. To že se tolik u nás neprodává je dáno tím, že evropa není hlavním trhem této automobilky. (Mimochodem v USA prodávali M6 s motorem o výkonu 270 koní.) Záleží však na člověku, co upřednostňuje. Proto ať si každý jezdí v čem je libo.
Je to tu samy odbornik a expert
Taky mám z redaktorů takový pocit...