Diskuze
Lidé šetří za pneumatiky. Nemění je, nebo kupují levnější
Děkujeme za pochopení.
J62a11n 20P20r83o37c63h69a89z98k68a
Můžete mi někdo vysvětlit, proč nejezdíte celoročně na univerzálních, celoročních pneumatikách?
J68i29ř69í 52S62c11h18w33a49c97h
dokud pneumatika udrží vzduch, tak je blbost ji vyhazovat!!!!
O93l28d18ř45i33c64h 35J59a78n48e74č70e87k
Jezdit v létě na zimních abych ušetřil? Dobrá hovadina. Nevím jak vy, já mám na zimních minimálně o 0,6l/100km vyšší spotřebu (bavíme se o číslech mezi 5 a 6, nikoliv o těch, kde je 0,6 zanedbatelných :-)). Takže i kdybych ujel jen 10000km za sezónu, jsme na minimálně 60 litrech, gumy pár let vydrží - opravdu si myslíte, že se to vyplatí??
J50i64ř67í 20S16c88h89w45a13c83h
když jsou ty zimáky kvalitní tvrdý číny, tak u těch je spotřeba naopak NIŽŠÍ, takže dojíždění v letě se vyplatí dvojnásobně
V89l54a34d88i34s56l37a90v 35D30u74b10a
Sylšel jsem, že se má uzákonit zakázání dojíždění zimáku v létě... ?
P60a16v38e45l 82O72d69r58a26z27i27l
Takže bude zákonem stanoveno přezouvání na 1.11. a 31.3. a pneuservisy a řidiči se z toho zblázní.
P14e71t88r 45J16i24r64á89s44e48k
Věci rádoby kvalitních značek made in China nekupuji,nevim proč bych si třeba měl koupit počítač HP nebo brusku Bosch z Číny ,to si raději koupím počítač Lenovo z Číny od číňanů,nemusim ještě živit centrálu.
O55d78s40t45r35a31n21ě83n44ý 67U75ž63i16v13a77t52e17l
J71i43ř35í 52P71u37d77i84l
Na ledu je úplně jedno jakou gumu máš obutou...... A ať máš obuto cokoliv,musíš jezdit s hlavou !!!Všechny testy musíte brát s určitou rezervou, neni nikdy stejných podmínek !!Jen takovou zkušenost,s plně obsazeným autem v létě na zimních gumách jsem to ubrzdil když předemnou havarovalo auto a ty dvě auta za mnou aby mě nesestřelili skončili vedle v odstavném pruhu předemnou. Byla to cesta na Benešov.....
D61a66v90i83d 21H64o83l65m21a60n
Na ledu není úplně jedno jakou gumu máš. Pokud jde o to někde opravdu vyjet, tak s kvalitní gumou je rozdíl znát.
M59i15r46o47s47l46a41v 81K58l80a49b64a85n
guma vydrží 50 let.Zrovna nedávno jsem obul zimní sadu gum z roku 1996,byly nové a pořád jsou jako nové,jezdí se na nich uplně normálně.
V67l62a17s91t56i18m95i82l 50P61r59a72u64s
Na Hondě CRV mám zimáky Cooper weather master. I když jsou mimo žebříčky pseudo nezávislých testů, drží na sněhu jako přibité, což v 650 mnm je nutnost. Potřebuji spolehlivé jízdní vlastnosti auta, ne abych ohrozil sebe nebo jiného.
O29l98i33v13e90r 96N94e52u27m47a70n34n
Vzdycky jsem kola prehazoval, mel jsem 2 sady, letni na hliniku, zimni na plechacich. Pri 14 nebo 15 palcich mi to moc nevadilo. Nekupoval jsem vylozene levne pneu, ale ani drahe (vyjimkou byly jedny letni GoodYear Racing, sam nevim co me to napadlo), jinak proste prumer - rekneme. Testy jsem se snazil pri nakupu sledovat. Negativni zkusenost jsem nikdy nemel s zadnymi z nich.
Pred 2 lety jsem dal na nove auto (jezdim s tim hodne i do lesa) 18 placove celosezonni CrossContacty (byly k tomu zadara). Zpocatku jsem mel takove tendence opet podle svych zkusenosti zacit tocit 2 sady az tohle sjedu. Ale uz to neudelam. Koupim dalsi poradne celosezonni. Jasne, neni to pro kazde auto, ale pro vetsi SUV ve ctyrkolce je to ideal. Auto samo o sobe je tezsi, tolik nejede, potrebuju se obcas nekde prohrabat v lete i zime. A jsem celkem klidny ridic. Kdyz se na ty soucasne gumy podivam, je to vlastne zimak navic s drazkami na vodu a (mozna) z tvrdsi smesi. Nijak zvlast se to v lete nesjizdi a dryi to celkem slusne. Skutecne jsem rozhodnut koupit dalsi az prijde cas. Poradne, to jo, klidne i priplatim,,, ale jen jedny.
A94l87e21x89a77n96d45r 96Š80í32r
To je zajímavé - tady výrobec tvrdí, že je úplně jedno, jak je pneumatika stará (= potřebuje prodat neprodejné zásoby), jindy zase varoval, že úplně dobrou, málo ojetou gumu musíte po pár letech vyhodit, protože je stará a vlastně rozpadlá, a musíte si od něj koupit novou.
P30e13t71r 36N57e25s76v18a52d85b73a
"málo OJETOU gumu musíte po PÁR LETECH vyhodit, protože je stará" odpověděl jste si vlastně sám.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...