Diskuze
Praha chce přesvědčit lidi, aby se o auta podělili
Děkujeme za pochopení.
J75i93ř65í 58Š44e31j81n41o27h88a
Pochopitelně.
Stejně tak vystačí jedna žena pro dva a více mužů
Vzato čistě ekonomicky a ekologicky.
Ale málokdy to dělá dobrotu.
R42o15b26i32n 79Ž60i64ž35k42a
Pokud má někdo pocit, že po tom bude poptávka, ať si z toho udělá svůj byznys, ale proč by to měla proboha podporovat Praha?
Když už by měla někde Praha investovat do ekologičnosti dopravy, ať zafinancuje víc spojů na vytížených linkách MHD a nepouští se do nového projektu, který skončí draze zaplaceným fiaskem.
J97i49ř20í 52Š21e88j70n20o39h20a
Fiasko. Záleží na úhlu pohledu.
Opencard taky pro vybrané lidi nebylo fiasko ale naopak zlatý důl
K94a37r40e61l 19N36o29v55o19t82n94ý
CAR4WAY - za projektem totiž stojí Pavel Louda, majitel autosalonů Škody, Volkswagenu a Audi v Poděbradech, Kolíně a Pardubicích.
Pan Louda potřebuje někde udat auta která mu leží skladem za tržní cenu a magistrát v Praze mu vytvoří podmínky jako je vytvoření preferenčních pruhů, zvýhodněné parkování nebo pronájem lokalit nutných pro provoz carsharingu. Další příklad toho, že kdo maže, ten jede...
P41e73t75r 66Z92d56e56n69ě37k
Tohle řešení připomíná sovětské kuchyně v Moskvě, kdy jedna taková sloužila jako společná pro 7 rodin v sedmi pokojích. Děkuju nechci.
J18a12n 22K91r94p25e47c
1. zahranicni i tuzemske zkusenosti ukazuji, ze projekt naprosto tragcky nefunguje, protoze se ho neucastni ani desetina procenta ridicu. kvuli tomuto zarizovat jakekoliv uprednostnovani v doprave je pouze omezeni vsech ostatnich.
2. velka cast, mozna i vetsina aut zaregistrovanych v praze nikdy v praze neujela jediny kilometr. straseni takovymi cisly pusobi jen na slaboduche. zaroven zde neni statistika a vozech ktere se odregistrovaly z prahy. takhle to vypada, ze kazdy prazak dela 4 pracovni smeny denne a na kazdou jezi jinym autem a pak ma jeste jedno jen na nakupy...
K90a20r92e70l 16D59r31d20a
Auta v Praze je spíš problém Středočechů. Resp. Pražanů, kteří od roku 1990 z 1/3 přesídlili do okolí Prahy a pro nedostupnost MHD jsou závislí na autech a dojíždění za prací až do centra. Užívání P+R a přestup na MHD také není pro každého.
Statistiky tady moc neplatí. Mnoho lidí si drží trvalý pobyt v Praze.
D88a91n27i51e37l 16T85o24m79e87k
Asi bych si radši auto půjčil v půjčovně; moc se mi nepozdává zapojení magistrátu - to bohužel nesignalizuje dobrou věc... Proč magistrát dotuje jednu půjčovnu?
Ohledně nákladů - ta cena je v pořádku. Kdo tu operuje náklady 3 káble na kilometr, tak ale nejezdí novou škodovkou. Mám obyčejná auta, ale komplet reálné náklady mi vždy vyšly cca 7 Kč na km.
M65i75c44h85a28l 41P24a50v12l12á91t
Ono hodne zalezi na tom, jakou metodiku pouzijete pro vypocet. Ale prosty fakt je, ze je dost vyrazne levnejsich pujcoven, kde stari vozu nepresahuje 2-3 roky a nejedna se o zadne vraky. (To k doprave celkem staci, neni-li jedinym cilem machrovat pred sousedy. ;o) )
Ř25e47h66o92ř 88V38l45a26s21á87k
Nemůžete pro to najít nějaký český termín?
R81o51l64a76n10d 38M14i41k30l31o87s41z
Co třeba auto na půl. http://www.autonapul.cz
Nejlesi auto je auto na půl! :)
L49u13k14á91š 60V56a65ň57u28r27a
Jsem pro podporu a zvýhodnění městských aut do délky 3,8 metru, šíře 1,7 metru a hmotnosti do 1,4 tuny. Těmto autům bych umožnil i levné parkování. Ostatním bych výrazně zpoplatnil vjezt do měst.
T73o53m60á57š 48C76h50r97a67s10t83n33ý
Souhlas, víc místa pro moji turbínu
S78a18m27u13e19l 19R80a80z14i82m
Znal jsem jednu partu a ta tvrdila že každý bude pracovat podle svého nejlepšího svědomí a v výdejnách si bude brát jen to, co potřebuje. A jak to skončilo. ;)
I v jedné rodině jsou vždycky minimálně dva, kteří se o auto přetahují a tady takovýhle pseudokomunismus. A co když budou chtít třeba ujet z Prahy před povodní, jak se budou domlouvat?
L33u52d64v64í32k 33G33a47j13d56o76š55í91k
Tohle je zase jen reklama na "autopůjčovnu", které to asi moc nejde.
Neřeší to v žádném případě dopravní situaci v hlavním městě.
Tu může vyřešit jedině buď úplný zákaz vjezdu nerezidentů, nebo mocně zpoplatněný vjezd aut do centra města. S tím ovšem musí jít ruku v ruce citelné posílení MHD.
Žádné jiné řešení NENÍ.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Pronájem bytu 2+1 po rekonstrukci, Ukrajinská, Ostrava - Poruba
Ukrajinská, Ostrava - Poruba
12 900 Kč/měsíc