Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší a nejpraktičtější Mercedes V nanovo jen se čtyřválci

Mercedesy nejsou už dlouho jen majestátní limuzíny, nabídka značky s hvězdou ve znaku se stále rozšiřuje, ke klasickým modelům dnes už patří osobní dodávka. Právě teď se představuje třetí generace třídy V, dnes známá jako Viano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41o92s43e40f 59N39o27v44á91k 7577537102288

A bude to schnílé taky už z výroby a po čtyřech letech zralé do šrotu, jako hromada prorezlých plechů?

0/0
2.2.2014 8:46

J96a83n 15L98i78b67i23c92h 9482828165613

Tak asi šestiválcům postupně odzvoní nadobro.

0/0
31.1.2014 21:38

M48i20c75h18a13l 95P77r22o12c51h12á54z47k17a 8705516878

Předpokládám a doufám, že šestiválce tu do roka budou, po třech letech s 2,2 jsem loni přesedlal na V6 3.0 a ten si nemůžu vynachválit. Jen ten 5kvaltový automat to trochu kazí, ale i tak se s tím jezdí výborně. S novým automatem bude 3.0 jasná volba :)

0/0
27.2.2014 13:18

P16e48t46r 93F89e45i48g74l 5958563790962

Mám teď Viano (2010) a k novému modelu asi toliko: předek nádhernej a super...zadek a protažené sklo níže do pátých dveří Rv...má to smysl jen s tím nejsilnějším motorem...mám nyní 2,2 CDI 160koní, protože jsem nechtěl kvůli pouze 5-ti stupňovýmu automatu 3,0 CDI. Teď trochu lituju...každopádně se mi ten zadek možná ještě začne líbit...;-)

0/0
31.1.2014 19:19

P56a92v19e36l 77H21a28m51m35e88r 4600757871268

Bral bych to, ale jen s motorem 1.0 TSI nebo 0,8 ecoboost. 2 litry je na takový vůz moc málo a je to neekologické

0/0
31.1.2014 17:16

J55o80s60e60f 71S96v70o15b42o43d68a 7676572749364

je mi jasne ze popudim nadsence luxusnich vozu , ale ja bych uz mercedes ani BMW ani zadny jiny - tzv "luxusni " vuz nechtel. ( spatna zkusenost s BMW X3 - 2007)  Udrzba a nahradni dily jsou neskutecne drahe a komponenty naschval poskladane tak aby si na tom clovek sam nevymenil pomalu ani zarovku. Na vsechno jsou specialni klice se vsim se musi do servisu... Nyni mam Toyotu a pokud bych menil tak asi pouze za Hondu

+2/0
31.1.2014 16:54

J42i16ř49í 97V25o54g58e92l 6272682946528

Dovolím si nesouhlasit. Běžná udržba vozu je zpravidla zdarma - třeba u MB je 6 let. Mimozáruční servis (záruka je dva roky) lze zpravidla řešit ve specializovaném, ale neznačkovém servisu, který se cenově nevymyká běžným servisům. Ani ceny dílů nejsou přemrštěné. Moje zkušenost je, že servisovat MB není o nic náročnější, než třeba Škodovku. Souhlasím, že do značkového servisu (třeba Chodov) nemá smysl jezdit.

Jinak Toyotu mám taky rád.

+2/0
31.1.2014 17:13

J10o61s26e87f 70S15v73o88b66o23d44a 7836812359514

pravda. Prvni majitel MB nebo BMW byva spokojen.. dokud zaruka kryje opravy.. ja jsem ale - bohuzel, vetsinou ten druhy ci treti v rade a pokud Vam na MB odejde treba automat tak to aby si clovek na opravu vzal hypoteku.  castecne chapu co rikate , a ja pouze hovorim z vlastni zkusenosti. zatimco na Honde a Toyote jsem bez problemu sam vymenil brzdy, chladic,starter, alternator a podobne u bavoraka bych na to potreboval specialni naradi a tyden dovolene..   :)

+1/0
31.1.2014 17:23

J59i74ř67í 20V62o52g24e92l 6822212766728

Já jsem sice první majitel, ale auta si nechávám více let. Kromě nového Viana (tam servis zatím neřeším) mám i deset let staré SLK. Na servis jezdím do servisu v Hostivici, kde hodinová sazba odpovídá hodinové sazbě většiny neznačkových servisů. Specializují se vysloveně na MB a umí opravit vše co jsem kdy potřeboval. Náklady tak nepřasahují ceny jakékoliv jiné značky. Jen to hce takový servis najít. Ale jsou.

+2/0
31.1.2014 17:28

L70u96k87a43s 91N75o54v70a53k 4259559963618

Kdyz odejde automat u jakehokoliv vozu tak je to na hypoteku, nicmene za zivotnost automatu bezne vymenite 2xspojku s dvouhmotakem a ste na cene repase automatu...

0/0
3.2.2014 0:01

J83i85ř69í 28V70o65g25e88l 6132972276588

Vypadá celkem pěkně. Ale představa, že uživatel třídy R,  přesedlá do Viana se čtyřválcovým dieselem, mi přijde poněkud lichá. Těch šestiválců je škoda. Byl to velký argument proti Multivanu.

+1/0
31.1.2014 16:29

S58t41a98n85i68s43l75a93v 42M12o91k78r79ý 8527172366642

Hned bych ho bral. Jen cena je nekde jinde nez bych potreboval:-)

+3/0
31.1.2014 15:05

J97i44ř28í 69K57o78c66u53r73e21k 6555604825678

A co Vito? Prakticky totéž, jenom mnohem dodávkovější interiér a tomu odpovídající cena ... srovnatelná s lépe vybavenou oktávkou...

+1/0
31.1.2014 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.