Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW představilo Gran Coupé řady 4. Má typ karoserie jako octavia

Kdysi si BMW vystačilo v trojkové řadě se sedanem, kupé, kombi a kabrioletem. Dnes modely této řady rozdělila do dvou tříd a nabízí nově i čtyřdveřové kupé a model GT. Z tak široké nabídky si musí vybrat už i Marťani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

9421354650387

Tato 4/5 dveřová coupé se dělají kvůli tomu, aby si muž mohl koupit sportovní vůz a přitom manželce namluvit, že jde vlastně o rodinné auto, kde může vozit děti :-)

0/0
5.2.2014 17:47
Foto

M23i43r27o91s49l53a26v 31S10t74e12i57n90e17r 6788634473865

V Indii nebo v Číně budou mít problém, vymezit se proti Škodě. Škoda dokonce nabízí i Haldex, čili pohon 4x4, což v rozvojových zemích nikdy nebude zbytečné.

0/0
4.2.2014 20:10

L11a57d47i83s54l73a70v 74M67i66k89a 1411889304544

Tak haldex není rozhodně plnohodnotné 4x4, ale Škodovce přeji vždy to nejlepší, i když v ní nejezdím.

0/0
4.2.2014 23:10

D76a71v89i25d 32R43y24c67h35e83t34s75k41ý 9846191660610

Liftback považuju za mimořádně praktické uspořádání pro rodinné auto: (i) maximum využitelného prostoru, nevozíte 2m2 vzduchu (ii) praktičtější tvar kufru než u sedanu+ možnost vozit psa (iii) při plném kufru tašek věci nevypadají ven při otevření jako u hatchbacku a kombi s nízkou nakládací hranou (iv) otevírá se nahoru takže nevadí když stojíte zadkem u zdi nebo křoví...

Zadokolky ale v liftbacku nejsou. Byl 3dv. Mercedes C, bylo BMW 318ti., dneska prakticky nic snad kromě řady 1, která je nepraktická. BMW 3 GT je zase zvýšené a vypadá spíš jako X6 junior. 

Takže tohle by se mi moc líbilo, ale ty prachy.... ;-D

+1/0
4.2.2014 17:54

L67a41d76i28s54l68a68v 56M26a81r85š35í88k 9203540575

Boha jeho, jak si někdo vůbec může dovolit srovnat BMW se škodovkou ?!?!?!

+9/0
4.2.2014 17:32
Foto

M80i29r27o63s40l13a71v 42S31t62e59i77n41e84r 6658104153325

Já žiju přes zimu v Mnichově a také jsem bádal, co si mám koupit, abych mohl lépe nastupovat. BMW x3, X5 i ix530 jsem si vyzkoušel, ještě hůř, než v mém dosavadním Mercedesu E-Klasse. Volkswagen Passat nebo Golf Plus mi vyhovovaly, ale s pohonem 4x4 jsou cenově někde daleko. Tak jsem si koupil českého Tiguana a po třičtvrtě roku jsem přesvědčen, že pro mně nic lepšího za tu cenu nenajdu.

Ostatně. BMW produkuje už i na Slovensku, x3 se vyrábí ve Štýrském Hradci v Rakousku. Liftbacky, hatchbacky, limosiny všeho druhu mně nezajímají- nepotřebuji se reprezentovat, nýbrž dopravit z místa A na místo B.

0/0
4.2.2014 20:17

P10e21t12r 10H18o12r42á98k 1509573879774

A v čem je rozdíl, aha pardon, především v ceně.

0/0
4.2.2014 22:07

9241394750947

že vy jste nikdy v BMW nejel? Rozdíl je v technice. A nikoliv v počtu zón klimatizace nebo navigaci, ale v pro auto podstatné technice. V konstrukci podvozku, motoru a převodovky. A to je rozdíl o velikosti galaxie

+1/0
5.2.2014 17:49
Foto

M22i67r55o35s57l94a97v 55S64t93e89i36n70e60r 6808804133885

Právě a u Škody jenom u Yeti najdete techniku (pocházející z VW Tiguana) která s BMW X3, vyráběným ve Štýrském Hradci, opravdu snese srovnání. Audi Q5 má stejný původ. Proto je Yeti také ve srovnání s ostatními Škodovkami přece jenom dražší. Nejde zde o terénní auto, nýbrž o auto, poskytující i na špatných cestách maximální bezpečí a pohodlí. Do terénu bych vzal raději Ladu (má můj zeť, myslivec), na cestu dlouhou ale 300 km raději Yeti. Ale Yeti nezklame i na mokré louce nebo vyplavené lesní cestě. Víc po něm nežádejte. A které 4x4 auto jezdí za 5l na stovku? Jenom Yeti.

Nový BMW 530ix má můj syn, dost jsme se v něm povozili. Ale do našeho lesa pod Brdy bych s tím autem nejel. Je moc nízké a bylo by mi ho líto. Má ovšem všecky vychytávky, zpětnou kameru, navigaci a počítač, modrozub, ale to mně tak nebere. Mně stačí pípátko vzadu, jak jsem daleko od překážky, vpředu to vidím. V autě netelefonuji, jsem rád, že mám klid, rádio mám naladěné na klasiku.

0/0
7.2.2014 0:16

J98i51ř57í 72S26c83h63w89a55c83h 5646169337824

než jsem otevřel tuto diskuzi, tak bych vsadil cokoliv na to, že největší diskuzní téma bude to přirovnání pátých dveří a světe (ne)div se, vyhrál bych....místní opět nezklamali! ;-D

0/0
4.2.2014 15:02

M82a29r27t19i74n 56B37l11a65s47s 3151279746701

A co byste čekal? K takovýmu kravskýmu titulku... ;-D Já mám Škodovky docela rád, ale cpát všude srovnání s Oktávií (Fabií) mi přijde ujetý...

+4/0
4.2.2014 15:15

J48o69z75e84f 88M25a87r28o31s95i 1838917452

EMBECKA = predrazeny šrot

0/0
4.2.2014 21:56

F12r21a42n48t41i20š17e17k 53L50u15p33í74n86e42k 8131516546502

Nevite někdo, jak je veliky fotbalovy hriste?

0/0
4.2.2014 14:50

D22a25n29i78e97l 75S90o45b64o60t32a 9429274396540

Chcete to ve Fabiích nebo plaveckých stadionech?

0/0
4.2.2014 14:53

F26r67a27n16t94i20š66e27k 96L63u52p19í11n81e83k 8751766546702

V karoseriich typu octavia, to si umim nejlíp predstavit

0/0
4.2.2014 20:53

M75a25r32t22i66n 56V95o54j55á84č21e33k 9753777581286

to těžko fotbalový hřiště se standardně přepočítává na fabie

0/0
5.2.2014 9:46

D25a96n56i44e82l 94S28o65b36o87t73a 9189614876830

Když už nás automobilky krmí nesmyslným názvem čtyřdvéřové coupé, doufám, že se dočkáme třeba kombi-kabrioletu nebo roadster-pickupu.

0/0
4.2.2014 14:38
Foto

M77a70r50t24i32n 13K11o69u20b49e64k 3819167728876

roadster pickup by šel, kdyby se uřízla střecha u Holdenu Maloo. akorát by se nesmě zlomit.

0/0
6.2.2014 2:09

T73o60m81á66š 85B29a41r70á75k 1573582940346

Jako octavia? Takže teď máme dvě nejlepší auta na světě? 8-o

0/0
4.2.2014 13:16

M91a48r44t65i70n 17B49l81a61s55s 3551279546861

Ferari představilo nový model. Má volant jako Fabia.

+2/0
4.2.2014 13:03

D17a79v10i88d 54R77y62c37h90e51t74s68k51ý 9166931920640

Kulatý? Fakt? Italové kopírujou jak číňani! Mladá Boleslav musí lépe chránít své brány...

0/0
4.2.2014 13:22

P37e78t18r 31F75e82i92g74l 5658893360272

Krásný auto...pěknej kompromis mezi 3 a 5...

+3/0
4.2.2014 12:17

L15u64k21a97s 21B61u69c86h13t80a 8419950104967

Tak to je bomba auto, ty fotky mne nadchly.. Škoda že si ho můžu koupit až za pár let až bude v áčkách za 350 000...Do té doby si asi budu muset pořídit postarší trojku v M paketu.. 8-o

0/0
4.2.2014 12:08
Foto

M68i96r29o10s54l88a95v 28S75t18e33i21n34e86r 6358324633505

M3 jsem zrovna na Autoscout24 zhlédl za 2800 eurónů. Kdyby mi bylo 18, také bych si ji koupil.

0/0
4.2.2014 20:19

P44e32t36r 39H76o57r89á45k 1179893829944

Tak blbý snad nejste.

+2/0
4.2.2014 22:08

M81a17r33t16i85n 72V73o21j11á39č98e38k 9553867861866

no jako první auto mít M3 je docela blbost ...sice je dobré i na běžné ježdění ,ale ta síla tam je  a na to je třeba mít zkušenosti

0/0
5.2.2014 9:50

D74a44v64i48d 39N96o73h73e66l 4916492388642

2800? To byla asi kastle "bez motoru" ne?

0/0
5.2.2014 13:24

D47a98v22i32d 92R11y98c14h48e23t60s21k61ý 9216451930800

Ten článek je nanic! Autor si ani nevšiml že má i 4 kola, stejně jako Octavia, nemá ale škrabku! Příště pěkně všechny rozdíly..

+6/0
4.2.2014 11:56

J51o88s69e24f 10B51r50o53ž97k18a 6434662248467

Jak zdůraznit páté výklopné dveře, když většina čechů nezná jiný liftback, než je Octavia.

0/0
4.2.2014 14:47

M44a19r72t12i27n 75B44l54a87s81s 3481619836531

Napsat "liftback"?!

+1/0
4.2.2014 15:16

D85a28v60i79d 92R24y12c78h24e64t94s57k68ý 9346841670420

Přesně tak, když se to jmenuje auto.idnes mohli by sem tam použít "odborné" termíny.

0/0
4.2.2014 17:33
Foto

M89i12r78o51s47l59a93v 68S58t36e63i17n31e62r 6258974633345

Škodováci dnes silně ovlivňují světový vývoj. Třeba nový Pasát je s prominutím jasně tou Škodou cinknutý. Ale i Mazda 6 a řada nových aut se té Škodě dost přibližují. Každý by byl také rád úspěšný.V

0/0
4.2.2014 20:24

J46o38s49e51f 22B66r29o53ž77k53a 6574502588857

To myslíte vážně? Není to snad pouze u koncernu.

0/0
5.2.2014 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.