Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poznáte, kde je předek? Nejulítlejší renault předpověděl MPVčka

Velkoprostorová auta dnes frčí. Renault napadlo postavit bachraté auto pro rodinu už v padesátých letech. Exot z roku 1959 budí pozornost na veteránském autosalonu Rétromobile v Paříži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V27i40l43é71m 73P33ř98í21h44o91d18a 2834849293257

Takhle to dopadne, když Frantíci chlastaj tvrdej!

0/0
10.2.2014 17:08

M30a78r12e95k 92K65l43u57f34a 3198534554916

Francouzská auta nemusím a nikdy bych ho na obyčejné provozování nechtěl.

Ale Renault Avantime je naprosto úžasná designovka a moc se mi líbí.  R^R^

0/0
9.2.2014 11:54

P29e46t61r 56K38o88u94ř70i75l 9333775357

Mám rád stará auta a i prototypy, některé byly doslova krásné, ale tohle je učiněný hnus.

+1/0
8.2.2014 22:59

9831594850397

Říkám si, jak to asi vzniklo. Jeden dělník montoval kastli, zatím co druhý, nezávisle na něm, dělal interiér...a když  měli oba hotovo, tak se koukli, pokrčili rameny a řekli, že to tak být mělo ;-D

+2/0
8.2.2014 22:28

J21o58z42e51f 55K85o37s72t84e51l86a42n10s76k90ý 8965392619546

To auto by vyzeralo lepšie a aj logickejšie, keby malo zadok na predku na naopak. :-)

Najskôr som to auto aj tak vnímal, a neprišlo mi až tak originálne. Až potom som si však všimol, že volant je vlastne "vzadu". Z tohto uhlu pohľadu je fakt "originálne".

0/0
8.2.2014 21:53
Foto

M94i33r54o54s55l34a70v 18Z15a57p27l23e59t21a13l 3457975138593

Předek mi trochu některýmy tvary připomíná prototypy T603 ze slovenska :-) Jinak kdo neuznává francouzký vliv na vzhled a funkci vozidel, ten musí být slepý. Oni frantíci mají takový zlozvyk občas předbíhat dobu, šokovat, svět je v danou chvíli odsuzuje, prodeje zázračné nejsou ale během 5-10 let je nakonec kopírují všichni.

+2/−1
8.2.2014 20:49

J46i77ř59í 28S55c61h97w97a40c23h 5786829117394

toto ale rozhodně nikdo neokopíroval a ani Číňani si to netroufnou ;-)

0/−1
8.2.2014 23:55

V15e39r15o49n50i36k92a 38R72o76t60t80o15v88á 9390505405235

Jasné MPV, jen technologie 50.let neměla dnešní možnosti.

0/0
8.2.2014 20:18

Z47b21y16n91ě96k 35J24e40h75l51i68č77k98a 8274218729191

Octávia III

+1/0
8.2.2014 18:26

R83o19b17e35r35t 97K64r71a69h87u14l31e84c 2593282165854

Těch deset kol co se jim za týden testování podařilo najet není moc k chlubení :-D

0/0
8.2.2014 18:19

V84l75a25d74i63m63í79r 71L36o75n26g98i67n75o70v 3970624149514

Velmi zajímavá automobilová zrůda. I slepé uličky mají svou hodnotu.

+4/0
8.2.2014 16:39

A74l50e76š 32L11i70s22o74v94s34k88ý 9652924623348

Pjekný :-) a v případě bouračky si šofér strčí nohy do ochranných pancéřových rour vepředu :-) :-) :-)

+1/0
8.2.2014 16:33

R62o57l92a46n57d 43M89i36k66l32o93s73z 8177833620559

"Hledání cest, které nikam nevedou..." Tohle by si měly všechny francouzké automobilky dát, jako sloganR^

+1/−6
8.2.2014 11:15

T43o81m94á14š 25H72a10a30s 7501747972861

Jó? Nikam nevedou? A kdo dělá Red Bullu motory do formulí nám povíš? :-)

+3/0
8.2.2014 13:17

R19o12l22a68n16d 30M28i37k17l36o46s29z 8807753690489

Řeč je o designu (dá-li se to tak nazvat) sériovek. Btw. motory ve formuli nic nevypovídají o kvalitě konvenčních motorů.

+2/−3
8.2.2014 14:23

A48l24b77e92r98t 29K73á91m91e41n 9834878589161

Tak design? A čo tak podľa mnohých najkrajšie auto v histórií - "Fantomasov" Citroen DS ?

+1/0
8.2.2014 17:50

R37o55l30a31n29d 46M13i65k66l79o46s42z 8747663220569

Jiní ho ovšem za tak krásné nepovažují. Pro mě je DS nevzhledná plechařina. V historii se z mého pohledu najdou pěkněji tvarované vozy. Navíc design není jen o křivkách. Dobrý design by měl být hlavně funkční. A tam Citroën zrovna neexceluje. S těma jeho kuželama pod volantem (u nějakého staršího modelu) nebo volantem s pevným středem. Když jsme u toho citroënu, tak nazvat úplně oblé auto (první xara Picasso) bez jediné hrany, po nejznámějším kubistickém tvůrci, je lehce mimo. A nové DS modely taky nic moc. Je to jen styling. Funkce jde stranou.

+1/−4
8.2.2014 18:38

T65o10m94á17š 30J30u11r15e93č76k27a 3333192989913

Za mě? DS je legenda, která předběhla dobu o půl století, ale hezké auto to není.

0/0
14.2.2014 5:34

T72o16m84á16š 98H26o24l19i88č 5118164491208

Tie čo teraz v Jereze horeli? Ale tie V8 čo sa používali doteraz niekoľko rokov a frantíci dva-krát žiadali o navýšenie výkonu aby dorovnali výkonostne súperov? Alebo KERS čo bol najhorší z celej F1?

+2/−1
8.2.2014 14:29

J79i51ř63í 72M96u84ž21í63k 5866537212602

Tak tak R^

0/0
8.2.2014 22:07

V37l95a22d30i53m39í58r 80Š72n46e26k 9604578326551

Poznáte kde je předek ? Ano, ovšem! Předek je na zadku.;-DR^

+4/0
8.2.2014 11:11

M58i60l83a36n 77Č66e37r18n18ý 5653639469652

To mi připomíná klasickou scénku Schelingera a Čecha z alba Hrr na ně: 

- Jé, to jsem nevěděl, že máš kočku! Pojď jsem, čičí!

- To není kočka, to je pes. Čau-čau.

- Jó? A kde to má předek?

- To já nevím, počkej, až se rozběhne...

+2/0
8.2.2014 17:00

J86o41s44e20f 72Š85e55m85e64l37í26k 7639881880627

Mohli udělat volant na obou stranách - jako ve starých šalinách.

+1/0
8.2.2014 11:01

M57i95l14a22n 22Č57e42r95n59ý 5443139949732

A tím pádem eliminovat zpátečku... šalina přece také necouvá, nebo se pletu?

0/0
8.2.2014 17:03

M59a55r42e21k 94K48l17u86f90a 3408944294166

Nechci se přít, ale šalina (pokud je to tedy po vašem tramvaj) nemá volant ani jeden  :-P

+2/0
9.2.2014 0:24

T90o69m71á31š 78J81u61r25e94č60k32a 3663862309833

hááááá;-D;-D;-D dobře tyR^

0/0
14.2.2014 5:35

D46a70n59i26e53l 43S89o26b29o38t71a 9589924426510

Možná by stalo za to zmínit v článku i Fiat Multipla, který se sériově vyráběl ještě před tímhle konceptem.

+5/0
8.2.2014 2:43

L15a44d50i90s78l60a43v 43K48v51a71s17n72i35č57k74a 1333887903425

A od kterého roku se se vyráběl Fiat Multipla ?

0/0
8.2.2014 9:06

A57l49b78e98r76t 28K21á77m87e37n 9754278749141

Fiat 600 Multipla: rok výroby 1956 - 1965

+2/0
8.2.2014 10:03

T80o71m32á52š 81J41u74r62e86č90k94a 3683652369383

Ale tohle je spíš předchůdce keycar než MPV

0/0
14.2.2014 5:36

O94n24d18ř24e42j 73Č85a33p72k12a 6511831263684

VW Caravelle první generace to samé - ten je dokonce ještě o 6 let starší...

0/0
8.2.2014 12:01

R43a70d98e83k 29D52o25l98e70ž12a98l 2479883820510

Přesně, taky tam seděl řidič úplně vpředu u světel, a motor byl vzadu. A taky to byly často taxíky.

+1/0
8.2.2014 14:03

P70e80t13r 12D62o55h62n89a93l 6122129395879

Přesně to mě napadlo hned, jak jsem to začal číst. Multipla se v té době už několik let vyráběla a byla poměrně úspěšná právě mezi taxikáři. Ale Multipla asi není na Retromobile, takže se to nedá jednouše obšlehnout z informační tabulkya tvářit se jako odborník.

0/0
8.2.2014 16:20

D16a83n47i70e75l 78S66c47h79a68c94h34e38r57l 9353355722716

Příjde mi že francouzi měli odjakživa tak trochu zvrácený designový vkus :-) myšleno v dobrém.:-)

+3/0
8.2.2014 2:15

D92a81n30i19e55l 88K92r32o66n40e40r 7204774456157

Prijde mi, ze Francouzi meli odjakziva tak trochu zvraceny designovy vkus...mysleno ve zlem...:-)

+5/−6
8.2.2014 9:27

D53a33n90i45e60l 66S29c86h26a41c32h77e76r88l 9823685172726

;-D

0/0
8.2.2014 10:00

P91e56t50r 93H82l26o16u40š64e10k 9306423355451

sympatická příšerka ;-D

+8/0
8.2.2014 0:39

M13i88r76e90k 15K47o55v40a70c14i53k 5291721291857

To ano, ale jezdit bych se v tom bál...

+3/0
8.2.2014 2:01

A58l73e83x89a25n93d29r 97K23o67s90t24k28a 5419836829366

Sebemenší ťukanec na předek a jste beznohý.

+1/0
8.2.2014 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.