Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto s gumovým brněním startuje. Čtyřkolový kaktus

Na pohled vypadá jako hračka. Je však plný nápadů: automobilový kaktus nechce být sprinter, ale milý uklidňující společník. Se spolujezdcem si řidič hoví na pohovce. Boky chrání vzduchové nárazníky a muší váha slibuje asketickou spotřebu. Díky pozvání automobilky na pařížské představení už jsme v Citroënu C4 Cactus seděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71e11t71r 86P84o53s52p56i36s24i85l 4923450325643

Ta logika těch ochraných prvků mě naprosto uniká.Obecně. Většina aut a SUV tuplem má nejširší místo v blatnících nad koly a taky tam bývá nejčastěji odřené.

0/0
13.2.2014 18:15

J65a64n 70M17a76r21e75k 7667912397638

Jednoznačně, nádherné auto!!

+7/0
10.2.2014 14:28

L98e43o69š 75N83a75v10r28á45t78i51l 9743300655145

zdesene vyvaluju bulvy na ten levny dirovany uplet na sedadlech...  to nevydrzi ani mesic bez zadreni/zatahnuti...  jedinym resenim bude priplatkova vybava nebo koupit potahy..jen si nedovedu predstavit jak by na tomhle vypadaly Rv

0/−1
10.2.2014 12:40

V12á73c45l46a78v 25P23c29h87á91l36e19k 8936872591342

Chjo... Zase jeden "redaktor", který v hodinách českého jazyka asi chyběl, a neví, jaký je rozdíl mezi rukojetí a rukovětí RvRvRv

Jinak je to po dlouhé době auto, které se mi opravdu líbí. Má nápad a nežene se za každou cenu za "módními trendy"R^

+1/0
10.2.2014 12:17

B14e93n 55P88a53v22k65a 1477123267441

Asi degeneruji, ale mně se to líbí.

+5/0
10.2.2014 11:56

A14n29t86o23n94í85n 20S17e73b92e55r91a 7843838290509

Já má auto potlučené a podřené zhruba na místech, kde to bednění vůbec není. ;-D

0/0
10.2.2014 11:45

K87a91r48e90l 33B56a28r26t70á36k 3209243582606

Dobrý směr. R^

+4/0
10.2.2014 11:16

D78a97v76i97d 77R24y68c14h23e23t17s76k52ý 9606211470620

Kaktus se to jmenuje protože si všichni radši zachovají odstup...

+3/0
10.2.2014 10:30

S14v69a91t25o59p19l76u53k 80S71i67l95n34ý 4592106919258

"Představovali jste si někdy auto z gumy, které se při bouchanci odrazí?"

Ano, tohle jsem si představoval už hodně dávno a dodnes jsem divil, že už to dávno někoho nenapadlo.

+2/0
10.2.2014 10:18

J41i75ř92í 17N84e51u36m29e86i35s76t26e79r 2752655583871

Já taky, když mi bylo pět.

+3/0
10.2.2014 10:36

S56v20a88t68o63p47l67u30k 33S43i95l46n26ý 4882566769608

Zřejmě  v Citroënu pracují jen samí pětiletí ;-)

0/0
10.2.2014 12:05

M44a78r70t69i96n 83K50y88s40e31l51a 3769635908917

Laťka hnusného designu byla opět posunuta do nebeských výšin

0/−10
10.2.2014 9:48

S40v74a71t52o80p36l72u22k 54S49i63l27n91ý 4322506189868

Co člověk to jiný vkus, mě se líbí.

+9/0
10.2.2014 10:19

M68a13r24t30i79n 26N86o23v14o27t74n17ý 8459784567784

Mě se taky líbí, konečně auto, které vypadá jinak, než všechna ostatní

+5/0
10.2.2014 10:33

D15a54v84i23d 84Č33e78r17n16o58h24o56r30s33k95ý 1186804436886

na Multiplu nemá nic a nikdo ;-D

0/0
10.2.2014 17:37

S94v87a76t19o94p54l64u67k 32S54i47l47n13ý 4842706239278

Podle toho, jak daleko do minulosti se budeme dívat. Dle mě jedním z bezkonkurenčně nejošklivějších aut, které se kdy vyrábělo, byl Wartburg 353 v provedení kombi.

0/−1
10.2.2014 20:10

P95e32t73r 82R78y45š23a72v67ý 9723657825930

Má to i gumová zrcátka? Moje žena včera naše odrala při zacouvávání do garáže. A ještě gumovou střechu bych chtěl. Už dokázala odrat i horní spojler na kombíku.

+1/0
10.2.2014 9:18

L77u97d64ě44k 66N83o26v76ý 2751279403681

jak se odírá horní spojler na kombíku? :-)

+1/0
10.2.2014 9:27

P21e83t60r 21R75y53š45a62v82ý 9903837205250

Couváním do zavírajících se garážových vrat.

+1/0
10.2.2014 9:44
Foto

P21e19t41r 95P31r86o91c11h49á60z68k48a 3472496132384

;-D

+2/0
10.2.2014 10:32

J10a28k56u55b 52F20e34i38f22a55r 7959229466409

tak jí poraďtě, ať tam zajíždí popředu, když neumí couvat. Tohle nechápu u obrovského množství řidičů. Když neumím couvat tak to nedělám. Pak sice nezaparkuji podélně k chodníků, ale i bez toho se dá přece žít.

0/0
10.2.2014 11:44

Š93t17ě79p34á50n 71V16a45n78ě94k 3533759197447

A výjíždět bude potom skrze garáž, aby nemusela couvat?

0/0
10.2.2014 12:03

M98i51l37a15n 95M58a53j89e64r62č68í67k 1980160664196

Ne, ale z, většinou úzké, garáže bude vycouvávat ven = do často výrazně širšího prostoru.

Jinak, když vyjíždíte z garáže "po předu", tak v ní máte určitě náramně hezký "vzdoušek" - při startování (zejména studeného motoru) auta, Vám jde všechen "sajrajt" z výfuku do garáže místo, aby při výjezdu couváním šli otevřenými vraty ven!

Ale do kolmého stání je zase naopak bezpečnější couvat a hlavně z něj vyjíždět čumákem - je při tom výrazně větší přehled na komunikaci, kam se vyjíždí = na vozidla, jimž je nutno dávat přednost. Pro šetrnost s místem je ovšem dobré (v případech nevyznačených jednotlivých kolmých stání) parkovat "na střídačku" = po čumáku / nacouvaný a dále dokola, protože v tomto případě mezi pravými boky sousedícími auty není nutné nechávat "nadbytek" místa potřebný pro otevření dveří kvůli nástupu/výstupu (jenž je možné učinit po/před vlastním zaparkováním) řidiči, kteří si nechají místo pro nástup/výstup společný pro 2 auta sousedící levými boky.

PS: Ovšem je velmi nelogické, že šikmá parkovací stání se dělají pro nájezd "po čumáku" = výjezd couváním a ne opačně - viz bezpečnost výjezdu uvedená výše.

0/0
10.2.2014 13:12

M40i94l88a12n 30M73a41j67e24r61č65í93k 1820760594986

Ještě upozornění k vycouvávání z garáže - není při něm dobré předčasně točit koly, protože v takovém případě hrozí poškození jednoho či druhého z předních blatníků!

0/0
10.2.2014 13:27

P43e25t92r 23R14y68š16a50v81ý 9493267245700

Jsem rád :-) že se našli zastánci parkování pozadu. Nehledě na to, že z hlediska vystupování z auta v naší garáži směru otevírání kufru a podobným praktickým záležitostem je pro nás prostě lepší parkovat pozadu. A v zásadě je jedno, jestli odereme zrcátka při nacouvávání nebo vycouvávání z garáže.

+2/0
10.2.2014 14:10

T81o14m17á38š 21V85a22l79d29e42r 7783760949

Největší problém v ukázněnosti samých řidičů. Nechtějí parkovat vodorovně se značením parkovacího místa a zasahují do sousedního stání. Čím dražší auto, tím horší parkování. A demencí to není, jelikož by si nemohli takový vůz dovolit koupit. Tudíž jediná odpověď je arogance a povýšenost vůči ostatním řidičům. A tam nepomůže žádný systém pro zlepšení parkování vozů. Jeden dva řidiči systém naruší a celá řada je k ničemu.

0/0
10.2.2014 22:06

L80u95k87á95š 81V85a19ň68u64r90a 1735954363363

Citroen jako vzdy ma osklivy interier. Jezdil jsem s nekolika citroeny a vzdy to byla hruza!

0/−6
10.2.2014 8:39

M81i60r48o33s24l52a53v 79D61i86o54p64a72n 2856629948592

Naposledy jste jezdil asi s BX?

+6/0
10.2.2014 8:49

L43u36d72ě68k 69N84o61v30ý 2421849713441

To je hodně subjektivní. Mně se designově líbí. Jediné, s čím mám u Citroenu problém je, že mají snad nejpřísněji ze všech běžných značek "obšlápnutý" servis. plnohodnotnou diagnostiku nemá nikdo jiný, než autorizované servisy a ty nejen že jsou docela drahé, ale hlavně ne vždy zrovna kvalitní a na to, že u některých (u většiny) závad nemá zákazník volbu, zneužívají (jak je v ČR zvykem).

0/0
10.2.2014 9:26

T46o47m89á85š 52K46o80c40i53a80n 9944369257356

Ono stačí hledat. Je dost lidí, kteří mají diagnostiku a umí s tím i věci, které v autorizovaném servisu neumí ;-) Mám za skoro 10 let čtvrtého citróna a se servisem nemám problém. K citroenu bych to na servis nedal...

+1/0
10.2.2014 9:32

J18a37n 30J45a81n11e94č23e61k 9100633230906

Naopak, ta lavice vepředu nebo madla dveří jsou prostě bomba!

+3/0
10.2.2014 9:38

D62a70v92i19d 68P17š26t44r17o27s82s 9109209580784

Proč jsou ty gumy tak blbě umístěný jak často mi někdo bouchne do světla ,místo toho bych udělal víc vyčnívající nárazníky z tohohle. Potom by to bylo bezva autíčko do města a nebudel bych se bát ,že mi ho někdo ťukne.

0/0
10.2.2014 8:27

J13a81k90u73b 42Š68a36f21a15n63d36a 7625497501341

Přesně tak. Navíc kdyby netrvali na tom nárazníku v celku a rozdělili ho na 3 části, bylo by to mnohem lepší na případnou výměnu. Místo těch tenkých spojovacích částí by byla ta guma.

Ještě mi tam vadí absence ochrany hrany zadních dveří. Přeci jenom tam jezdí děti a tak by bylo chráněn jak vlastní tak i sousední auto před odřením při neopatrném otevření dveří.

0/0
10.2.2014 8:48

J38i85n88d33ř89i76c81h 87Š84k67o17p18e73k 4295131610805

nechápu, jaký smysl má dělat dva motory s rozdílem ve výkonu 8 koní

0/0
10.2.2014 6:39

J90a46k44u57b 27Š72a49f58a92n44d80a 7145147801631

Asi půjde o ten samý motor s jinak naladěnou ŘJ. Pravděpodobně kvůli různým předpisům na různých trzích.

0/0
10.2.2014 8:46

J93i65n92d54ř24i30c35h 87Š36k10o13p87e73k 4605271470845

to je možný, že se někde nevejdou emisema, tak motor přiškrtí.

Právě že mě zaujal ten malý rozdíl, proč ho dělat, když se běžně nechá výkon motoru zvednout o více než 8 koníku

0/0
10.2.2014 8:49

J60a74k80u58b 14Š88a79f68a25n82d41a 7835467161801

Další co mě napadá je jiná charakteristika motoru (jiný průběh výkonu). Někomu stačí nižší výkon ale s plošší charakteristikou, jiný chce větší výkon za cenu jistého diskomfortu.

0/0
10.2.2014 8:51

J63i36n54d78ř63i19c17h 66Š69k21o55p31e26k 4695601830415

mě taky napadají důvody, proč dávat motory o různým výkonu. Ale vždycky ten rozdíl byl větší

0/0
10.2.2014 9:16

T26o42m28á52š 15K81o45c61i13a74n 9554149517556

Podle mně bude 92 koní hdi a těch 100 koní bude mít e-hdi.

+1/0
10.2.2014 9:29

P62e95t17r 19M34i72c67h30a50l 2670244871912

Vypadá to zajímavě, hlavně proto, že je to neotřelé. Může mít zajímavé jízdní výkony díky malé váze a relativně výkonným motorům (tím nemyslím ten tříválec). Asi největší vada toho auta je, že začíná na "F". :-)

+1/−2
10.2.2014 2:41

T42o58m51á55š 32K56o51c29i72a61n 9214319727426

A v čem konkrétně je to vada? Někdo u vás v hospodě to říkal, ne?

+1/0
10.2.2014 9:34

T12o16m41á21š 64H69r98a78d62i72l 7531747173535

Nerozumím. Citroën C4 Cactus ... ani jedno "F". 8-o

0/0
10.2.2014 15:09

J67a57r68o69m26i13r 58F28a98r10e43k 4322553977

francouzský....

0/0
10.2.2014 20:20

E82r14i84k 42S46a25n17e16t50r10i77k 4298500970764

Tento citron je jedným z mála, ktorý sa mi za posledné roky páči.

0/0
10.2.2014 1:45

M53i49r78o66s22l64a35v 47D36i46o24p74a49n 2266659678332

Citroen se posledních několik let hodně snaží a dělá pěkná auta. Jen tak dál.R^

+7/0
10.2.2014 0:51

L90u86k29á94š 49V85a96ň19u94r25a 1795424113673

A ktere modely jsou hezke?

0/0
10.2.2014 8:40

M41i79r15o39s31l58a84v 53D70i49o59p94a20n 2786919408112

Všechny!

+6/0
10.2.2014 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.