Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruskou zimu zvládne jen ruská technika. Rekordní VW vylepšili gazíkem

Volkswagen Group dodal na olympiádu do Soči flotilu oficiálních aut. Rok dopředu si automobilka dělala reklamu expedicí nejodlehlejšími končinami Ruska. Šestnáct tisíc kilometrů vozy zdolaly i díky vylepšením o sovětskou vojenskou techniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S14t48e44p95a50n 34T75o30t67h 8638609335468

Mohli pouzit F150, dat na to jen vetsi gumy a nemuseli delat zadny upravy.

Nicmene je to zdarila operace R^

0/0
20.2.2014 12:15

R10o55m59a17n 94K91o84n92e55č23n75ý 4424558843

To stejny kdyz delal top gear cestu s tema toyotama

0/0
20.2.2014 22:41

M20a81r18t10i33n 37K73u50c21h82a25r45í21k 7432827363231

a zdá se, že se propagace se vyplatí... v SR i ČR si prostě koupí koncernové auto, i kdyby stál Ford nebo Honda polovic [>-][>-][>-]

0/0
20.2.2014 11:22

D89a95v33i73d 16O96r35l19t 5663344411577

Staré ruské přísloví praví:

Čím je auto terénější, tím dále je třeba volat traktor... ;-D

...a IMHO, napasovat moderní techniku na bytejnej podvozek sovětské konstrukce... to už pak zas taková frajeřina není.

0/0
19.2.2014 11:29

R49o65m47a58n 63K37o95s71t59a43l 7763918589797

Naopak, tato úprava, aby to dobře fungovalo, je velká frajeřina. Oni nevzali podvozek s rámem z GAZe 66, jen nápravy a rozvodovku .....

0/0
19.2.2014 12:05

D51a20v29i10d 84O46r31l21t 5133844821897

v tom případě se omlouvám za hrubé zjednodušení.

0/0
19.2.2014 14:44

I66v12a42n 92K86o23h61o50u71t 1761443766594

Amarok to zvládl a když ne tak ho ze srabu vytáhlo to třínápravový auto co tam je na jedný fotce vidět :D

+2/0
19.2.2014 10:47

R61o98m61a23n 71K29o43n59e86č81n30ý 4384348823

Peknej postrech :-)

0/0
20.2.2014 22:43

M26a73r37c61e62l 75P72a70v92l39í66k 7561624398189

žiadne úpravy ...

https://lh4.googleusercontent.com/proxy/4tghMScMoAizAv4s6GP0DyIvnAImsmzT1d8JrMpvg-oLNxDdw1yUVHu-sMlaiKEx8qk8fAhQin_vPQHGSQvkdg=w426-h320-n

0/0
19.2.2014 8:37

R17o73m74a51n 49K33o46s69t96a41l 7643498399787

No tak to by projel i Amarok v sériové verzi......:-). Je to jen prašan.....a UAZ není žádná hitovka, nemá ani špéru

0/0
19.2.2014 8:46

M29i21c63h62a40l 44P76a44v25l81á11t 9853903154319

A jezdil jste s tim nekdy v terenu? ;o)

0/0
19.2.2014 9:05

R56o25m65a13n 51K78o18s55t86a83l 7583788139407

;-D;-D;-D tak to se Vám povedlo .....Já vím, neznáte mě, ale offroad už dělám 15 let ..... a když připočítám práci kdysi s V3S a vojnu ( částečně v UAZu ), tak ještě více....:-)

0/0
19.2.2014 12:03

A30l96e36x42a90n73d27r 12K93o32s94t41k72a 5589916499636

Jen tak nějak vzpomínám na souseda na chalupě, který za něj měl udělanou radlici a používal to klidně jako menší traktor.

0/0
20.2.2014 6:43

K42a41r47e49l 25N98a45s87t10o21u65p75i77l 3800641720131

Turbodiesel? Jak tam maj pořešený ohřev nafty, aby nezmrzla? Já jen že do těhle oblastí jezdí i náklaďáky na benzín, protože nafta by nevydržela..

0/0
19.2.2014 7:39

K94a84r74e52l 98H41a13c53k31e43l 2185205166586

Topná spirála v nádrži, vyhřívaný potrubí, neznáte?...;-D;-D;-D

0/−3
19.2.2014 7:42

K62a47r30e26l 47N65a89s14t97o89u54p90i61l 3610351250501

Znám, ale to je tak pro auto, který odstavíš na chvíli, ale ne, který třeba necháš stát přes noc na mraze, navíc když nafta zmrzne, tak po rozmrznutí jsou z ní pěkný chuchvalce. Možná místo stupidního tlemení bys mohl přispět do diskuze normálním příspěvkem a nedělat ze sebe namyšlenýho kreténa...Mě to vážně zajímá, proč asi na sibiři je drtivá většina vozidel na benzín....

+6/0
19.2.2014 7:49

D39a67v68i62d 17P73š20t42r98o43s95s 9939649370774

No vzhledem k tomu kolik najely bych si typ ,že jeli nonstop nebo použili nějaký spešl ruský aditiva popřípadě tu naftu řízli benzínem.

+2/0
19.2.2014 8:00

K92a61r13e38l 57N64a27s17t23o90u85p84i97l 3180781510271

Tak počítám že v tomhle případě měli ty vozítka v době mimo provoz bezpečně schovaný v garáži. Jinak ale říznout naftu benzínem moc nejde, starý auta to ještě schroustaj, ale tyhle moderní turbodiesly se zadřou

+2/0
19.2.2014 8:03

S15t92e77p51a47n 95T54o72t19h 8838489315938

V Ojmijakonu nechavaji nakladaky pusteny pres noc... Kdyz mas nekde -72, tak proste musis neco delat jinak, pokud nemas podzemni garaze, ale tam, kde je permafrost je i podzemni garaz dost studena ;-)

0/0
19.2.2014 8:41

K19a42r61e75l 96N10a58s96t67o84u22p60i54l 3710311880211

no ale ty náklaďáky jsou benzínový ne, pokud vím

0/0
19.2.2014 9:50

J34i30ř90í 77K88o70c58u36r55e65k 6575654475798

Tatry, co jezdily v Tajze taky nebyly upravované na benzín. Jenom řidiči nezhasínali motor přes noc a po 100 dnech šly Tatry na generálku.

0/0
19.2.2014 15:46

J77i84ř29í 80P52a33u32l 3206785927302

http://www.auto.cz/polarni-toyota-hi-lux-jezdi-na-palivo-pro-proudove-motory-66028

+1/0
19.2.2014 8:04

K46a17r65e89l 91N34a33s83t97o59u28p39i25l 3300711120491

Aha, tak to pak joo, díky ;-)

0/0
19.2.2014 9:51

J41a30n 15B43e74n35d89a 7772644888239

Moc tam z VW nezbylo. A tak se vkrádá otázka. Bylo to vůbec VW?

0/−1
19.2.2014 7:33

S50t97e56p51a63n 91T45o62t41h 8348809495308

Special je vzdy special a je uplne jedno, na jakem zaklade a kdo jak to udela. Znam kluka, co udelal na Opel Fronteru pevny napravy z Nissan Patrol a super. Pouzity napravy cely auto nedelaj, ikdyz jsou nejdulezitejsi soucasti. Ten motor je taky dulezitej, ale nafta trvale na sibiri v osobaku, to neni to pravy orechovy. I nakladaky nechavaji treba v Ojmijakonu pres noc trvale nastartovany, aby nafta neztuhla.

Kdyz si dam do skodovky sedacky z ferrari, tak to porad bude skodovka. ;-)

0/0
19.2.2014 8:39

J59a55n 13V60a80s30e81k 9671449929881

Strasne rad bych chtel zazit takove dobrodruzsvi,a ty VW vypadaji dobre R^

+4/0
19.2.2014 1:38

M26a12r32c24e66l 43P54a28v18l45í76k 7411684778179

napísali takú útlu knižočku - ako prejsť osobákom z vladivostoku do moskvy. vzali karosériu pobiedy (gaz m 20) a posadili na terény (ešte nie gaz 69). a šli a šli a potom naložili na plošinový vagón transsibírskej ...

a bolo po dobrodružstve.

0/0
19.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.