- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mohli pouzit F150, dat na to jen vetsi gumy a nemuseli delat zadny upravy.
Nicmene je to zdarila operace
To stejny kdyz delal top gear cestu s tema toyotama
a zdá se, že se propagace se vyplatí... v SR i ČR si prostě koupí koncernové auto, i kdyby stál Ford nebo Honda polovic
Staré ruské přísloví praví:
Čím je auto terénější, tím dále je třeba volat traktor...
...a IMHO, napasovat moderní techniku na bytejnej podvozek sovětské konstrukce... to už pak zas taková frajeřina není.
Naopak, tato úprava, aby to dobře fungovalo, je velká frajeřina. Oni nevzali podvozek s rámem z GAZe 66, jen nápravy a rozvodovku .....
Amarok to zvládl a když ne tak ho ze srabu vytáhlo to třínápravový auto co tam je na jedný fotce vidět :D
No tak to by projel i Amarok v sériové verzi....... Je to jen prašan.....a UAZ není žádná hitovka, nemá ani špéru
Turbodiesel? Jak tam maj pořešený ohřev nafty, aby nezmrzla? Já jen že do těhle oblastí jezdí i náklaďáky na benzín, protože nafta by nevydržela..
Topná spirála v nádrži, vyhřívaný potrubí, neznáte?...
Moc tam z VW nezbylo. A tak se vkrádá otázka. Bylo to vůbec VW?
Special je vzdy special a je uplne jedno, na jakem zaklade a kdo jak to udela. Znam kluka, co udelal na Opel Fronteru pevny napravy z Nissan Patrol a super. Pouzity napravy cely auto nedelaj, ikdyz jsou nejdulezitejsi soucasti. Ten motor je taky dulezitej, ale nafta trvale na sibiri v osobaku, to neni to pravy orechovy. I nakladaky nechavaji treba v Ojmijakonu pres noc trvale nastartovany, aby nafta neztuhla.
Kdyz si dam do skodovky sedacky z ferrari, tak to porad bude skodovka.
Strasne rad bych chtel zazit takove dobrodruzsvi,a ty VW vypadaji dobre
napísali takú útlu knižočku - ako prejsť osobákom z vladivostoku do moskvy. vzali karosériu pobiedy (gaz m 20) a posadili na terény (ešte nie gaz 69). a šli a šli a potom naložili na plošinový vagón transsibírskej ...
a bolo po dobrodružstve.