Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K51a82r14e91l 11F78a38i92t 1758703608222

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0/0
20.3.2014 8:22

P39e47t31r 14Š44i97m95e65č34e45k 2490405911462

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0/0
17.2.2014 20:15

L18u58k34a97s 75B10u25c50h77t11a 8889830984637

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0/0
19.2.2014 8:45

J22a93n 79L48i44b92i32c37h 9982268855423

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0/0
16.2.2014 21:22

P36a51v15e14l 74B54ř66e12z12i38n76a 2342923591335

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

+1/0
15.2.2014 13:06

P55a47v67e90l 49Š28e56d30l40b22a21u41e74r 7608751322815

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0/0
14.2.2014 20:44

P91e71t34r 70S83t74e97j59s16k74a70l 3629708334106

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0/0
14.2.2014 16:44
Foto

J76i11r82k19a 51V95á54g29n24e20r 2409536973318

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

+2/0
14.2.2014 15:42

V83á19c40l13a16v 49P27c60h73á49l72e95k 8386772931562

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

+6/−2
14.2.2014 12:30

M53i60c78h74a68l 49P88a11v42l13á53t 9133343624179

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

+8/−1
14.2.2014 11:10

L40u39k81a49s 96B87u10c85h91t59a 8609780234477

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0/−1
14.2.2014 10:42

M52i94r74o19s72l52a53v 21Š69i21m20k42o 7175853102385

Mně předek připadá až ohavný...Jinak nic extra, takových aut je...

0/0
14.2.2014 10:15

J22a73k52u23b 20V13í42z14e36k 2581357245853

Fešanda? To snad ne ...

+2/−4
14.2.2014 8:16
Foto

M55i61c14h73a10l 89B14r62e69š54k29o62v97e31c 4941488674756

Kde je ta fešanda, to auto je naprosto odporné.

+1/−3
14.2.2014 8:06

J35a43k77u48b 56F46e19i21f93a68r 7599329276899

to je věc osobního vkusu, někomu se líbí Lancie, vám možná Dacie.

+6/0
14.2.2014 8:13
Foto

M49i47c69h31a15l 79B46r40e80š74k24o51v56e74c 4511378164696

Ne, mě se libí Volva.

+1/−5
14.2.2014 8:17

J57a19k77u77b 75F44e67i44f23a76r 7729239226329

no vidíte, tak mě se zase líbí Audi.

0/−1
14.2.2014 8:26
Foto

M84i97c57h28a84l 64B67r91e60š82k86o13v96e29c 4391488624846

Také solidní volba, jen ta Lancie je hnusná ;-D

+1/−5
14.2.2014 8:35

P90a81v56e82l 32Z15a34j92í57č90e66k 8234550816270

Lancie daleta hf integrale evo je nejen krasne ale zaroven hodne slusne jezdici auto... jen skoda ze tak drahe

+2/0
14.2.2014 8:56

J95a66n 91R16i59e75g32e82l 1544226585472

myslis predelena Ford Focusy II jo? :)

0/0
14.2.2014 9:34

D37a80n82i53e40l 29K89r90o16n97e91r 7494654606707

No prave, ze Lancia a Dacia jsou na tom desingove stejne bidne...

0/−2
14.2.2014 8:45

M18i84r74o64s26l94a95v 46Š52i17m64k18o 7725413442285

No, já nevím, ale nová Dacia Sandero a Duster se mi zdají nadprůměrně hezké. Až na ty slabé motory.

0/−1
14.2.2014 10:17

T49o61m92á72š 66J10u59r25e63č42k61a 3443942829313

Lancia jako jedna z mála automobilek má svou tvář, je svá. Není to moc hezké auto, ale to původní delta taky nebyla a nakonec se stala legendou. Ale jsou pádné důvody proč bych lanciu nechtěl: Prostě to auto tak nějak dohromady nefunguje, každý jednotlivý model trpí nemocemi svých předchůdců a rozhodně nemá dobrou pověst ve spolehlivosti. Lancii mám rád, ale doma bych ji nechtěl.

+3/0
14.2.2014 5:28

L84u21k15á87š 58V74a15l39e71n72t19a 7213948116888

Legendou se stala možná tak v Rally jinak je to šrot.

0/0
14.2.2014 7:44

P51a54v14e28l 81Z65a10j55í54č52e22k 8294310216740

ja mel deltu 1,6 a vyborne auto, kdyz to srovnam se skodou ne nemeckou modlou

0/0
14.2.2014 8:54

9611414110767

Krásné auto? Vždyť vypadá jak napuchlý bobr...http://zoom.iprima.cz/sites/default/files/image_crops/image_620x349/4/311037_bobr_image_620x349.jpg

+2/−6
14.2.2014 1:19

V59á97c35l14a56v 38H39o50s97c71h 8776588152201

dizajn je docela kockopes, takovy ten styl a la rozslapla bota, predek pusobi jako mix lepsiho nemce a cinana, co nevi, co by z ceho zkopiroval. Ale jako takove sranda auto by to nemuselo byt spatny, kdyz se v tom pry dobre sedi.

+1/−3
14.2.2014 0:51

T44o59m95á44š 49M37a77l71ý 5903836753

Pán je opravdu znalec s vytříbeným projevem.

0/0
14.2.2014 17:29

V82á22c73l37a94v 23H21o84s89c53h 8606218132161

Tomáš Pravdu :-)

0/0
15.2.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.