Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Poruchovost aut: premianti z Japonska, škodovky jsou průměrné

Síť německých stanic technické kontroly TÜV zveřejnila každoroční přehled spolehlivosti starších vozů. Pomohou při výběru té správné ojetiny. Některé výsledky jsou velmi zajímavé, třeba jedenáct let stará Toyota RAV4 projde technickou kontrolou bez závady mnohem častěji než tříletá Dacia Logan.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

výborné, šéf ADAC odstoupil kvůli podezření z manipulace s výsledky spolehlivosti aut. Kde to bere TUV?

0 0
možnosti
PV

Toyota Rav4 je super kára, měli jsme tu nejstarší verzi a žádná porucha 6 let...auto k nezaplacení R^

1 0
možnosti
MK

tak se mi zdá, že jestli Dacia a Citroen zapracují na žárovkách a brzdových hadičkách, tak budou na špici jako Prius... anebo TUV trochu moc zjednodušuje.

1 0
možnosti
VS

Na prvním místě Prius - ten Prius, co už měl tři svolávačky?

3 1
možnosti
MP

Nesbíral tyhle informace taky ADAC,dnes se už podobným infirmacím,zavánějícím upřednostňováním některých značek nedá moc věřit.A jestli se špatné seřízení světel považuje za drobnou závadu? Je to zrovna tak nebezpečné jako vadné brzdy,auto,které oslňuje každé protijedoucí  by mělo být okamžitě vyřazeno z provozu,ale policii je to jedno i když jsou sami oslňováni.;-O

1 2
možnosti
Foto

Pracuji v automobilovém průmyslu a výrobky na evropský trh můžou mít oficiální číslo nekvality 1,66 ppm a na japonský trh 1,37, tady je vidět jak jsou Japonci na své dodavatele nekompromisní, není to jen honba na snižování cen.

0 0
možnosti
LG

"...Jestliže pak třeba Škoda Octavia jezdívá ročně 20 tisíc kilometrů, je podezřelé, když pětiletý vůz bude v inzerátu nabízen se 40 tisíci kilometry na tachometru..."

.

Proboha co je na tom podezřelého? To jako nikdo nemůže najezdit míň než je obvyklý průměr? Já mám třeba dvouleté auto a má necelých 20 000km.

2 1
možnosti
TP

Asi tak nějak.Osobně najezdím ročně něco kolem 8tis.Sice jezdím deně,ale po městě,takže to moc neskáče.

0 0
možnosti
MH

az si budu chtit kopit v bazaru auto, tam nebudu koukat na TUV reporty, protoze ty nehodnoti uroven spolehlivosti auta, ale uroven pripravy na STK.

Normalne pujdu do znackoveho servisu, pockam si na nekoho z dilny ci z prodeje, dam mu flasku (nebo jine vsimne) a on mi rekne, jak si ten ktery model, rocnik atd stoji.

jednou mi obchodnik znackoveho prodece VW rekl, ze co prisel jisty model Passata (jaky model nevim, nevyznam se v techto autech), tak nevidel tolik kyselych ksichtu jejich majitelu. Ovsem na STK jdou vzdy az po generalce napravy, takze je to vlastne idealni auto. takovy lidovy vuz

2 3
možnosti
Foto

Byl to Passat 3B, vyráběný do r. 2000. Především přední osa, xenonová světla a hlavně špatné V6-TDI, známé také z Audi, těm se zadíraly vačkové hřídele. Tento model i jeho následovník 3BG (do 2005) také silně korodoval.

0 0
možnosti
LV

Jediná věrohodná informace by byla ze servisů co posílají do továrny. Jenže to si úzkostlivě chrání, aby se to nedostalo na veřejnost.

1 0
možnosti
DP

Dotaz na redakci.

Proč se stále dokola vydává TUV Report za žebříček spolehlivosti!

Podle mě nemají závady na STK nic společného se spolehlivostí aut.

Pokud přijede na STK auto se závadami, svědčí hlavně to o mizerné kvalitě servisu, do kterého auto jezdí, případně o lemplovství a skrblictví majitele, nikoliv o nekvalitě auta. Pokud má nějaká značka na STK dramaticky více závad než jiná, měl by výrobce vozů té značky postavit do latě své značkové servisy, aby nejezdily na STK auta jejich značky se závadami.

Skutečný žebříček spolehlivosti je podle mého počet výjezdů žlutých andělů k autům porouchaným na cestě.

9 1
možnosti
LG

Ano. Například závady u světlometů ve statistice zcela chápu. Proč bych měl jezdit do servisu (doma si světla neseřídím - nemám na to vybavení), když vím, že přijedu na STK, technik světla změří a když geometrie nesedí, tak otočí kolečkem a na místě to došteluje. Nikdy se mi nestalo, že by se kvůli tomu zaseknul a nedal technickou, nebo to uvedl jako závadu. Musí samozřejmě fungovat motorky naklápění. To ano.

3 0
možnosti
JF

J23a33n 52F92r79o49l16í35k

11. 2. 2014 12:08

Provozujeme 5 let dodávkové Logany (6 ks motory 1,4 a 1,6 benzin) se kterými se jezdí po stavbách a žádné v článku avizované problémy nemáme. Nyní mají najeto lehce přes 100 tisíc.

1 0
možnosti
PA

P98e97t77r 23A63g66u61l62á81r

11. 2. 2014 14:51

Pro toto použití je to vhodné vozidlo. Pro rodinu se to podle mne moc nehodí.

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...