Diskuze
Poruchovost aut: premianti z Japonska, škodovky jsou průměrné
Děkujeme za pochopení.
J75i91ř58í 36K97r41a88m30p11l
výborné, šéf ADAC odstoupil kvůli podezření z manipulace s výsledky spolehlivosti aut. Kde to bere TUV?
P47e66t27r 53V35i97n75t41r20l76í79k
Toyota Rav4 je super kára, měli jsme tu nejstarší verzi a žádná porucha 6 let...auto k nezaplacení
M56a88r60t94i71n 48K15u25c48h51a81r97í75k
tak se mi zdá, že jestli Dacia a Citroen zapracují na žárovkách a brzdových hadičkách, tak budou na špici jako Prius... anebo TUV trochu moc zjednodušuje.
V51l36a12d47a 28S66i36m11o54n91i37k
Na prvním místě Prius - ten Prius, co už měl tři svolávačky?
M95i76r68e98k 60P88ě54n30i66č75k85a
Nesbíral tyhle informace taky ADAC,dnes se už podobným infirmacím,zavánějícím upřednostňováním některých značek nedá moc věřit.A jestli se špatné seřízení světel považuje za drobnou závadu? Je to zrovna tak nebezpečné jako vadné brzdy,auto,které oslňuje každé protijedoucí by mělo být okamžitě vyřazeno z provozu,ale policii je to jedno i když jsou sami oslňováni.
P40a63v64e59l 36M72i81t58á64š
Pracuji v automobilovém průmyslu a výrobky na evropský trh můžou mít oficiální číslo nekvality 1,66 ppm a na japonský trh 1,37, tady je vidět jak jsou Japonci na své dodavatele nekompromisní, není to jen honba na snižování cen.
L67u50d36v83í70k 72G93a91j19d53o54š44í68k
"...Jestliže pak třeba Škoda Octavia jezdívá ročně 20 tisíc kilometrů, je podezřelé, když pětiletý vůz bude v inzerátu nabízen se 40 tisíci kilometry na tachometru..."
.
Proboha co je na tom podezřelého? To jako nikdo nemůže najezdit míň než je obvyklý průměr? Já mám třeba dvouleté auto a má necelých 20 000km.
T74o70m45á26š 87P62a37š77e19k
Asi tak nějak.Osobně najezdím ročně něco kolem 8tis.Sice jezdím deně,ale po městě,takže to moc neskáče.
M50a64r94t48i81n 68H40o62u29b94a
az si budu chtit kopit v bazaru auto, tam nebudu koukat na TUV reporty, protoze ty nehodnoti uroven spolehlivosti auta, ale uroven pripravy na STK.
Normalne pujdu do znackoveho servisu, pockam si na nekoho z dilny ci z prodeje, dam mu flasku (nebo jine vsimne) a on mi rekne, jak si ten ktery model, rocnik atd stoji.
jednou mi obchodnik znackoveho prodece VW rekl, ze co prisel jisty model Passata (jaky model nevim, nevyznam se v techto autech), tak nevidel tolik kyselych ksichtu jejich majitelu. Ovsem na STK jdou vzdy az po generalce napravy, takze je to vlastne idealni auto. takovy lidovy vuz
M36i68r54o49s84l37a86v 93S61t21e23i31n51e71r
Byl to Passat 3B, vyráběný do r. 2000. Především přední osa, xenonová světla a hlavně špatné V6-TDI, známé také z Audi, těm se zadíraly vačkové hřídele. Tento model i jeho následovník 3BG (do 2005) také silně korodoval.
L94u88k87á89š 56V92a95ň37u89r41a
Jediná věrohodná informace by byla ze servisů co posílají do továrny. Jenže to si úzkostlivě chrání, aby se to nedostalo na veřejnost.
D85u28š75a34n 22P33e78š89e34k
Dotaz na redakci.
Proč se stále dokola vydává TUV Report za žebříček spolehlivosti!
Podle mě nemají závady na STK nic společného se spolehlivostí aut.
Pokud přijede na STK auto se závadami, svědčí hlavně to o mizerné kvalitě servisu, do kterého auto jezdí, případně o lemplovství a skrblictví majitele, nikoliv o nekvalitě auta. Pokud má nějaká značka na STK dramaticky více závad než jiná, měl by výrobce vozů té značky postavit do latě své značkové servisy, aby nejezdily na STK auta jejich značky se závadami.
Skutečný žebříček spolehlivosti je podle mého počet výjezdů žlutých andělů k autům porouchaným na cestě.
L49u41d97v30í30k 60G88a10j68d74o65š94í29k
Ano. Například závady u světlometů ve statistice zcela chápu. Proč bych měl jezdit do servisu (doma si světla neseřídím - nemám na to vybavení), když vím, že přijedu na STK, technik světla změří a když geometrie nesedí, tak otočí kolečkem a na místě to došteluje. Nikdy se mi nestalo, že by se kvůli tomu zaseknul a nedal technickou, nebo to uvedl jako závadu. Musí samozřejmě fungovat motorky naklápění. To ano.
J23a33n 52F92r79o49l16í35k
Provozujeme 5 let dodávkové Logany (6 ks motory 1,4 a 1,6 benzin) se kterými se jezdí po stavbách a žádné v článku avizované problémy nemáme. Nyní mají najeto lehce přes 100 tisíc.
P98e97t77r 23A63g66u61l62á81r
Pro toto použití je to vhodné vozidlo. Pro rodinu se to podle mne moc nehodí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+1, 76 m2, České Budějovice, ul. Otavská
Otavská, České Budějovice - České Budějovice 2
4 200 000 Kč