Diskuze
Víc než polovina Čechů jezdí do neautorizovaných servisů
Děkujeme za pochopení.
P22e19t74r 67M10i59c93h94a59l
Zajímalo by mě, kolik "Frantů z garáže" si tu dělá reklamu.
Měl jsem Seat Leon, koupil jsem ho jako čtyřletý a jezdil s ním 7 let. Jezdil jsem na pravidelné roční servisní prohlídky s výměnou oleje do značkového servisu. Nikdy žádný problém, cena práce 300/hod., sleva na díly 5% (servis má i bazar a bral jsem to u nich, proto sleva na díly i na práci). Předběžnou cenu většinou dodrželi, často byla nižší, překročení do 5%. V případě, že našli nějakou závadu (stalo se dvakrát za celou dobu), telefonicky mě hned informovali a žádali souhlas s opravou i s novou cenou. Při převzetí auta potvrzená servisní knížka a případné vadné díly přiložené. Na STK nikdy žádný problém, žádná závada, technici se ptali, kam s tím jezdím. Mimochodem, dle jejich sdělení jsou auta s pravidelným autorizovaným servisem na STK hned poznat - nemívají problémy a závady.
Když jsem auto prodával, mělo 11 let. Postavil jsem ho do bazaru a do týdne jsem měl peníze v ruce. Dostal jsem za něj skoro to co jsem chtěl (slevil jsem 3 tisíce, což byla ekologická daň za Euro III).
Tolik moje zkušenosti s autorizovaným servisem.
L60u78k19á80š 38V71a80ň88u58r41a
Teď je ale otázka, kolik by vše trvalo a stálo v neznačkovém. A hlavně, co je to za značkový servis s cenou 300Kč s DPH. Takový neznám ani neznačkový. Běžně je i u neznačkového (mimo garážisty) cena od 300Kč/hod. Naopak značkový jsem neviděl pod 700Kč/hod.
J48a71n 90D78l43o97u51h88ý
Nejvetsi podvodnici jsou vyrobci nahradnich dilu. Nebot je opravdu vtipne jak silen blok na motor na felicii muze stat 130kc ale na opel stoji 2500kc Pritom po demontazi je to uplne stejnej kus vyrobku (nepocitaje jiny rozmer). Btw s neautorizakem mam zkusenost, ze kdyz tam prijedu, reknou mi bude to stat XY a vzdy to tak bylo +- 10 procent. Naposled jsem jel do autorizaku, nebot neautorizak problem nechtel moct resit, pac k tomu nemel spravne nastroje (original diagnostiku), tak jsem byl na cene 10 000kc. Pak mi po tejdnu volali e to bude 15 protoze musi menit jeste neco a nekonec to bylo jeste vic a az na miste pri placeni jsem zjistil ze nejak zapomneli do toho telefonu zminit, ze to cele je bez DPH. Tudiz jsem se zastavil nekde na cene 24000kc Oprava se tykala motoru nefunkcniho jednoho valce.
F57r74a39n73t90i29š54e49k 20V10í80t75ů
Je zajímavé číst příběhy o tom, jak autorizovaný servis podvádí. Nevymění to či ono, ale naúčtuje... Podvádí s olejem apod.
Jelikož do toho trochu vidím, tak pokud máte v ruce nějaký pádný důkaz o tom, že se něco takového skutečně stalo, pak se obraťte na import nebo přímo na továrnu.
Pokud by si autorizovaný servis jakékoli značky něco takového dovolil, okamžitě by přišel o autorizaci a tím pádem i o několikamilionové investice. Myslíte si, že by si někdo něco takového dovolil riskovat?
Ještě jedna věc. Autorizovaný servis je většinou povinnen dodržovat pracovní postupy a časové propozice k těmto postupům. Takže se vám může stát, že roční prohlídka na vašem autě bude stát v neutorizovaném servise víc, než v autorizovaném, protože autorizovaný na tuto operaci má např. 90 minut a při sazbě např. 500 Kč za hodinu bude cena za práci 750 Kč, ale neautorizovaný servis může při sazbě 300 Kč za hodinu tvrdit že to dělal 3 hodiny nebo to dělal celý den... Nižší cenu pak dosáhne tím, že použije neoriginální díly, které jsou levnější a zárověň často mnohem méně kvalitní...
Nebojte se autorizovaných servisů... nechejte si do auta dát všechny díly, které byly měněny, atd..
Možná přijdete na to, že zaplatíte o pár korun více, ale budete mít mnohonásobně méně starostí ;)
V23l87a48d40i12m59í82r 49V38o89l78k95o
Haha. To jsem si říkal taky. Už jsem vyléčen.
T68o26m72á76š 42C74h76r25a20s11t28n64ý
Mě celkem baví to že neví co s tím může být. Já kdykoliv zavolám servisákovi, do pěti vět popisu problému to ví i bez diagnostiky
O84t69a 58K63i41n27c
Ještě v době za tzv. reálného socialismu, kdy nebylo známo sousloví "autorizovaný servis" jsem se obracel s opravami auta na autoservis v Modřanech, kde jsem tehdy bydlel. Pan mistr Miroslav Adámek mi přestavil automechanika, který se bude starat o mé tehdejší auto (shodou okolností automechanik byl můj někdejší spolužák ze základní školy a dobrý kamarád). S uvedeným, tehdy neautorizovaným servisem jsem byl vždy plně spokojen, takže se nedivím, že se dnes jmenuje Auto Adámek.
T71o10m23á44š 52S98y40r88o29v60ý
Osobní zkušenost (s Auto Adámek) nemám, ale už jsem na něj také slyšel chválu. Škoda, že to mám k němu přes celou Prahu.
J58i23n98d78ř78i70c57h 27Š52k22o73p43e83k
nj, každý nemusí vyhazovat peníze oknem za každou cenu
A69n73t94o33n62í70n 53S95e51b32e66r88a
Já jsem si auto 5 let servisoval sám. Kompletně. A když jsem si sepsal kolik by to stálo v servise, tak jsem usetřil asi 40 tisíc. Samozřejmě mně to i celkem bavilo a byl to koníček ve vloném čase, kdy jsem neměl nic jiného na práci. Teď už má novější auto, kde je té eletroniky více a už to doma servisovat moc nejde. Ani mně to už nebaví. Takže mi to servisuje kamarád kamaráda a je to ještě levnější než v neautorizovaném servise.
J64i61ř25í 26N42o87v23o24t28n12y
Na všechny auta doma si děláme všechny opravy a výměny svépomocí. Jsou to samozřejmě ojetá a ještě vcelku jednoduchá auta. I pneu si přezouváme sami (máme mechanické zouvání). Autorizovaný servis naše auta viděli maximálně jako nové s předchozím majitelem.
A66l82e86š 39J48a49n29á45č68e44k
Já byl v autorizovaném servisu jednou. Drahota neskutečná a položky jako dolití kapaliny do ostřikovače 380,-- Kč za litr mě rychle vyléčili. Ať jim dělá blba někdo jinej. A hlavně autorizovaný servis není servis ale dělají jen výměny toho co ukáže diagnostika za nové místo aby to opravovali, kdo neumí tak učí nebo dělá v autorizovaném servisu a kdo umí uživí se mnohem lépe s vlastní dílnou.
J55a20n 23M26o55h41y84l63a
Aaa,další pan odborník. Nejdřív sám přizná, že tam byl jednou a pak to ještě odborně zhodnotí ve stylu "Sice o tom nic nevim, ale je to na prd." Takový odborníci teď seděli na ministerstvech
J98a59n 25M81u59ž50í54k
Se služební octavií jsem již dávno přestal navštěvovat autorizovaný servis. Dát za výměnu motorového oleje cca 3.500 Kč se mi opravdu zdálo moc. A to ještě bez záruky, že jej máte skutečně vyměněný. Z důvěryhodných zdrojů vím, že velmi často se v těchto servisech stává, že Vám v lepším případě odsajou litr starého oleje a dopustí novým, a v horším případě přelepí pouze štítek. V servisu, kde jezdím nyní, za tu samou službu platím 1.800 Kč a ještě u toho můžu osobně být. O složitějších opravách se snad ani nemusíme bavit, jelikož mechanici, kteří pracují v těchto značkových servisech umí pouze měnit díly za díly. Oprava je pro ně španělská vesnice.
T39o35m28á47š 53S83y48r78o58v26ý
Souhlasím s Vámi, ačkoli 1800 Kč za výměnu oleje (předpokládám včetně oleje a filtru) bych nedal. Klidně Vám to budu dělat za 1500 Kč a i tak budu mít "hodinovou mzdu" +- 1200 Kč/h :-D.
M21a94r79t72i52n 89K15a91r55á10s19e32k
Autorizovaný servis je dobrý ve chvíli, kdy diagnostika ukáže co je vadného, maník přijde a vymění díl za spoustu tisíc. Když diagnostika mlčí, nebo je třeba nějaký díl opravit, především banální závady elektroniky, je o mnoho lepší servis neautorizovaný, kde ti borci auta skutečně opravují a nejsou jen vyměňovači počítačem určených dílů. Toťmoje zkušenost. I když neautorizovaným servisem vyměněný díl mi taky nadělal spoustu problémů. Maník měl asi volšový ruce,nebo to dal nějakému učňovi. Takže úplně nejlepší je udělat si opravu sám, pokud jste toho schopni a pokud ne, tak dobře vybírat neautorizovaný servis.
V47l95a66d51i52m17í67r 15V79o97l93k89o
....navíc dnes už si i tu diagnostiku (nevím, jestli mají to samé) postupně kupují jednotlivé servisy
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...