Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda má novou posilu skautského oddílu. První fotky Octavie Scout

Rok po představení nové generace octavie dorazí do lehkého terénu vyšňořená verze Scout. Na pohled zaujme oplastování, praktik ocení možnost tahat až dvoutunový přívěs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M29i72r27o81s80l63a81v 62S31t19e20i60n75e29r 6688584233275

V reklamě vpravo vidíte bratříčka Oktávie Scout. Je to Passát Allroad. Na stejném podvozku a také velmi podobný. VW se už jednou zachránil z plajte, tenkrát převzali Auto-Union, čili Audi a  NSU. Po broukovi přišly vozy s pohonem vpředu. S motorem v batohu zbyla už jenom Š110 a Simca 1100. Sežral je časem rez .

0/0
14.2.2014 17:55

P24e98t64r 79M79i82c23h30a23l 2900894611172

Nevypadá to špatně. Pro sadaře akorát.

0/0
13.2.2014 0:20

D69a75v24i73d 10R23y75c20h68e36t36s80k35ý 9736371740490

Kdo to myslí vážně koupí si Subaru Forrester za stejnou cenu, ne tenhle oplastovaný rádobyterénní hybrid.

+1/0
12.2.2014 7:54

P98ř42e52m31y50s70l 23H48r92o43m67a59d49a 2904726698111

tak Forester je snad podstatně dražší ?8-o? To je trošku jiná kategorie auta, to bych s octávkou nesrovnával!!;-)

0/0
12.2.2014 8:37

D50a84v61i55d 68R44y46c16h54e71t37s97k53ý 9196841540730

MY2013 s 2.0D boxerem je za 650 litrů.

0/0
12.2.2014 10:17

J90i57ř18í 85S29c14h10w35a16c79h 5186599287454

MR2014 s 2.0D za 799 litrů ;-)

0/0
12.2.2014 22:58

T63o21m34á32š 52Z23e93m39a96n 3165248944975

Kdyby Forrester nevypadal jako korejské SUV, tak možná...

0/−3
12.2.2014 9:42

J84a49r48o33m81í14r 75F98o25b61e25r 3318791604297

Jo kdyby to mělo vzadu i pořádné místo pro tři dětské sedačky, tak bych si i od huby odtrhl.... hmmmm ...:-)

0/0
11.2.2014 21:42

J55a36n 36F72o86ř29t 8853421412791

Co říkáte na ten trojúhelníček pod předním světlem? Ten se mi tam moc nelíbí (přibližte si fotku, není dobře vidět). Ale to je asi jediná výtka.

0/0
11.2.2014 19:26

M61a59r12t71i33n 16V25a84c66h55u35l54k51a 3463488598185

trojúhelníček po předním světlem ? myslíte snad úpravu předního nárazníku jako má ereso ? to plastické zagresivnění nárazníků naopak velmi hezky oba modely (RS a Scout) od standardní verze (která mi stojí před domem) zvýrazňuje

+2/0
11.2.2014 20:18
Foto

R11o71b61e73r76t 42B77o67u67k71a21l 4624295460

Myslite krytku ostrikovace svetlometu?

0/0
12.2.2014 11:22

A48l72e95š 46L64i58s52o96v73s45k44ý 9932184123108

Ať si "znalci" říkají co chtějí, škodovky vůbec nejsou špatný auta. Nebejt akvizice, tak by Škoda bud vůbec neexistovala, nebo vyráběla malotraktory a motory do sekaček.

+11/0
11.2.2014 19:05

P83e88t34r37a 20M84a70l78á 7151838261335

Škoda, že to nikdy nedělali v krátké verzi, já moc kombíky nemusím a kdybych si mohla vybrat tak krátkého scouta

0/0
11.2.2014 17:43

J13i64n43d13ř31i47c18h 86Š81k55o98p82e10k 4645131960265

jo, taky si říkám, kde je problém. Proč nejde udělat např. krátký RS 4x4, zvlášť když jsou všechny díly totožné......

0/0
11.2.2014 17:50

M38a81r33t75i66n 83V81a86c35h19u61l77k93a 3893628488355

no očividně proto , že by to byla přímá koncernová konkurence golfu. A Škoda nevyrábí auta pro Čechy, spíš pro Němce , Číňany atd. Stejně tak Seat nevyrábí krátké Toledo (rapid spaceback) to by byla  přímá konkurece Leona- kterého nutně chtějí vzkřísit tak udělali prvně kombi

0/0
11.2.2014 20:14

J49i42n39d41ř23i56c10h 25Š28k37o89p50e36k 4545801720625

77kW na 2 t vlek ? Není to trochu moc

+2/−1
11.2.2014 17:02

M75a11r92e57k 45K80l61u26f95a 3378564184866

;-D

0/0
11.2.2014 17:56

J64i45n44d74ř25i70c67h 83Š25k35o33p60e48k 4555901450975

moc na motor............ :-)

0/0
11.2.2014 18:15

R64o79m14a41n 24P61o54l76á14č60e77k 1250266290535

Dyt tam píšou, že minimálně tam bude 110kW

0/0
12.2.2014 0:12

J16i40n72d53ř16i61c38h 19Š15k77o60p75e69k 4965961340695

Do Octavie Scout tedy bude na výběr mezi turbobenzinem 1,8 TSI a dvěma turbodiesely 1,6 a 2,0 s výkony 77 a 110 kW

0/0
14.2.2014 7:25

P79a96v72e75l 14M55i50k83a 7883966206193

Už jen aby do toho montovali TDI 135kW! Starej Scout byl pěknej, ale lenoch

+1/0
11.2.2014 17:02

P88e67t97r 15K79u54č17í82r46e38k 9469354706979

To je už druhej článek,kde je 1.6 TDI.Ta tam vůbec nebude.

0/0
11.2.2014 14:19

J62a63n 84L84i79b17i36c17h 9442298565763

Když na trh přijde nová Octávka, Škodováci se z toho málem slastí sesypou, tak snad se to auto nerozsype na první horské cestě.

+1/−8
11.2.2014 14:06

J11a84n 31F69o26ř63t 8273981262191

Nerozsype. Proč by mělo? A vůbec - o co vám jde?

+4/0
11.2.2014 14:29

V61l69a89d52i89m51í32r 50L59o46u14d16a 8927867976142

Asi je to expert na Škodovky. Evidentně se vyzná;-D.

+3/0
11.2.2014 16:29

J27a13n 82L81i32b78i58c12h 9522328615763

Jen jestli s ním dělají takové testy v skutečně horském prostředí nebo jen na normálních silnicích, automobilky šetří a skutečné teréňáky téměř vymřely bohužel.

0/−1
11.2.2014 20:31

J22a81n 17M70o81h52y11l25a 6942369269841

"Skutečné teréňáky" vymřely? Já myslím, že minimálně 5 se jich napočítat na českém trhu dá, 10 jich bude i se započtením modelů s jednoduchou ožností dovozu a desítky na celém automobilovém trhu světa... Co byste chtěl?

0/0
11.2.2014 20:46

R83o92m68a19n 71P93o90l43á70č22e46k 1240256430865

Scout je ideální vozidlo na naše silnice. Není to sice terenák, ale na naše díry akorát :-)

+1/0
12.2.2014 0:13

P82a20v86e98l 67O88d55r38a77z39i43l 6344499857820

Pokud jezdíte do děr, kde je potřeba zvýšený podvozek, pak vám rozhodně oktávka nepomůže. Žádná.

0/0
12.2.2014 22:10
Foto

M18i89r85o97s96l38a19v 49S39t57e40i27n15e10r 6448924543475

Zákazníci budou v Německu z oblasti kampingu. Vytáhnout těžký přívěs po delším dešti obyčejné auto nedokáže. Vozit třeba přívěs s koníčkem nebo AAA-autem také každé auto nezvládne. Na rozdíl od Subaru nebo Nissana je ve střední Evropě servisů V.A.G. hustě naseto a k tomu množství nezávislých dílen, které především houfně se vyskytující vozy umí levně udržovat a opravovat. BMW X1 nebo 320ix by totéž také dokázaly, mají ale uvnitř podstatně méně místa a je z nich špatně vidět ven. Ceny ovšem závratné.

0/0
14.2.2014 16:31

J65a28n 14F17o37ř58t 8943371642901

Pěkný, fakt pěkný.

+4/0
11.2.2014 12:10

D79a38n69i50e57l 86B13ř56e37n27e45k 5574734703579

Pořad to stejny vše na jedno brdoRv

0/−1
11.2.2014 12:07

J50i36n70d49ř38i42c45h 87Š85k83o66p78e11k 4615371130685

ano, pořád 4 kola.

+2/0
11.2.2014 17:04

M73a27r69t10i87n 88M69a27c95h87á65ň 1374120185543

Zapracovat na interiéru, pořád si připadám jako v obnovené "felině".

+4/−3
11.2.2014 11:42

M43i58l85a31n 33Š87v35a57g43r49o83v66s89k18ý 9112939985238

Neboj, József Kabániy se polepší.

0/0
11.2.2014 11:48

D75u82š55a11n 56P62e47š11e31k 3415549794600

Mohli by přidat do nabídky i pohon pouze na dvě kola.

Spousta lidí si to podobně jako u esúvéčka kupuje jenom na parádu a povinnost mít 4x4 to auto zbytečně prodražuje a zvyšuje spotřebu. Většina SUV se také běžně nabízí i jako dvoukolky.

+2/0
11.2.2014 11:38

J83i75n21d45ř51i75c15h 79Š80k47o68p35e60k 4145311780195

pak ale v případě SUV 4x2  padá jediná výhoda - že více vyjede oproti  4x4

0/0
11.2.2014 17:18

T93o92m65á23š 35Z34e98m42a11n 3335838314655

Jenže Scout není SUV, takže 4x2 varianta nedává smysl.

0/0
11.2.2014 18:46

T93o13m63á87š 98Z89e77m72a59n 3285938434945

Vypadá to docela decentně a 33mm světlé výšky navíc je tak akorát, aby člověk méně škrtal někde na polňačkce spodkem a zároveň to nepřekáželo na dálnici.

+13/0
11.2.2014 11:13

T44o85m74á95š 58K25u31c22h46a60ř 3247461588501

Ty nebarvené plasty Scouta vždy hyzdily. Vždy mi to připadalo, jako když si chlápek v kvádru dá na nohy gumáky. To už je snad lepší odřené, než černý plast .:-/

+10/−2
11.2.2014 11:03

P22e13t50r 51P30o57s25p53í65š71i71l 4148414106456

Ty tmavě šedé plasty se mi naopak na Scoutu vždy líbily. Dle mého názoru po RS v modré metle nejhezčí škodovka. Nechápu to přirovnání kvádro- gumáky. Octavie není repre limuzína, nýbrž obyčejná nižší střední - tak proč kvádro??

+6/0
11.2.2014 11:41

T44o74m70á79š 40K88u22c66h15a73ř 3677101528561

Ne, není to repre, ale není to teréňák. A ani většina aut s větší průchodností terénem, než octa si netroufne mít tolik černých plastů. Takové plasty bych toleroval možná na nějaké hobby buggy..

+1/−1
11.2.2014 12:29

L52u49k51á50š 48Š65l69e19h75o72f84e78r 1903309135349

Vy máte asi velký přehled v automobilové produkci, že? ;-D Jen namátkou: Audi A4 Allroad, Renault Scénic Xmod...

+2/0
11.2.2014 12:39

P53e83t30r 75M12a84r52e66č27e61k 1103451449778

Že to má A4 ještě neznamená že to je nějaká nádhera. Allroad s tím taky vypadá pěkně hnusně.

+1/−2
11.2.2014 13:07

M62i57c71h95a22l 32Š30e62v91č44í75k 8353986974

Tak si to kupte bez nich a ještě ušetříte.

+1/0
11.2.2014 13:38

P94a60v97e90l 63J79e29ř83á78b75e54k 7661952844327

Co bych dal na bocích auta, blatnících a náraznících za černé plasty. Od toho nárazník a okraj blatníku u auta i do lehkého terénu je, aby se s tím někde ve chvíli nejhorší mohlo lehce dotknout křoví, apod.

0/0
11.2.2014 17:10

P86ř64e34m73y97s20l 36H17r93o17m80a14d90a 2914856108751

To má za 55 tisíc jako trvalej - plnokrevnej pohon 4 kol?

To by byl docela převrat8-o

0/−6
11.2.2014 10:59

P85e54t70r 66P63o18s81p64í57š78i78l 4948514556356

Vy neumíte číst??

+7/−1
11.2.2014 11:36

P45ř40e14m78y51s61l 10H86r67o53m13a82d81a 2754386908911

píší tam o pohonu všech kol - ten doposud žádná škodovka neměla, proto se divím;-) - to asi nepochopíte. Například WW Pasat pohon všech kol má, tak proč by ho konečně nemohla mít aj škodovka?

0/−5
11.2.2014 12:33

L75u78k79á51š 23Š65l33e55h51o19f50e41r 1573219525619

V pořádku, pokud si myslíte, že Passat má plnohodnotný pohod 4x4, je další diskuse zbytečná ;-)

+5/0
11.2.2014 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.