- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všichni dbají o naše blaho až to nejni hezký, Emise, stabilizační systému, pásy, airbagy, start stop a teď ještě SOS. Sme nesvéprávný, že vše musí být povinně nařízeno, proč bych nemohl mít auto v kterém umřu při nehodě hned protože nebude mít žádné takové vychytávky. Je to můj život tak proč mi EU a kde kdo diktuje co musím bych si náhodou neublížil. Stčte si to do zadku takový novoty, S novými auty jsem už skončil stačí ty hovadiny co mám ve stávajícícm a příště budu kupovat radši starý šunky který si člověk bude moct řidit sám.
Jeden důvod by byl - když se místo zabití jenom přizabiješ, tak tě budou ostatní do konce života živit. A tomu právě mnohé novoty v autech (třeba pásy či airbagy) brání.
Co se týká kupování starých šunek - stejně se té štěnici časem nevyhneš, tak to máš prakticky fuk.
Už vidím, jak se ťuknou 2 auta na křižovatce, a protože vylezou řidiči´aut hned ven a půjdou koukat jakou mají škodu na vozidle, operátor 112 se s nimi nespojí, jelikož řidiči budou mimo vozidlo a přijede tam několik sanitek...
Na druhou stranu - když s sebou vozíte v autě mobil, tak vás můžou odposlouchávat a sledovat i teď...
Tím samozřejmě neříkám, že je to stejný, jako když máte v autě štěnici s mikrofonem, kterou nemůžete ani vypnout
EVROPSKÁ UNIE - běž už s těmi hovadinami do řitě !
Vy co máte strach ze šmírování nepoužíváte v autě mobil nebo GPS navigaci?Vždyť je to podobný systém a to vám nevadí?Systém volající o pomoc schvaluji,nikdy nevíte kdy vám zachrani život! Ke šmírování jsou už asi dnes dokonalejší metody.
Mobil ano, ale můžete my vysvětlit jak může GPS šmírovat, když je to jen přijímač jako obyčejný tranzistorák? Rád se poučím.
Takže štěnice. OK. Prosté řešení = nákup starších vozů ze skladů v EU, ještě bez štěnice. První, kdo začne řvát, budou automobilky, protože jim poklesne odbyt. Teda doufám, že jim poklesne...
Na základě jakých informací jste přesvědčen, že se bude jednat o štěnice?
Chybí základní údaje pro HZS a ZZS. 1) Zjistí systém počet osob přítomných v autě v době vzniku nehody? 2) Zjistí systém rozsah poranění jednotlivých členů posádky?
1) a 2) jsou totiž důležitým vodítkem pro dispečery ZZS k vyslání typu posádky - s nebo bez lékaře, vrtulník etc.
Obávám se, že tímto zavedením naroste počet zbytečných výjezdu posádek, které poté budou chybět u pacientů s akutními a život ohrožujicími stavy.
Předpokládám, že to bude fungovat obdobně jako stávající komerční produkty - operátor po přijmutí tísňového signálu bude propojen s posádkou vozu a pokusí se zjistit stav. Pokud nedojde k navázání spojení, tak z informací zaslaných vozem okamžitě pošle výjezd...
Nejde ani o nějakou bezpečnost a ani v prvním plánu o šmírování.
O co jde jsou miliardy za tuhle státní zakázku a to by v tom byl čert aby něco nekáplo všem zúčastněným do kapes ...
No a už vidím ty plané výjezdy sanitek, hasičů i vrtulníků, které bude taky nutné zaplatit. Prostě další byznys snů na věčné časy a nikdy jinak!
O šmírování a peníze. Oni tomu v EU říkají podpora konkurenceschopnosti. Ve skutečnosti jde jen o vytvoření nesmyslného příkazu něco do automobilů namontovat, co zatím umí s ještě nějakou certifikací vyrábět pár západních firem a tím získat jako , že technologický náskok. Po 3 letech to budou umět i na východě vyrobit za abku, a pár úředníků, pak třeba vymyslí, že v autě budete muset mít navigaci, kterou podporuje Galieo (taková evropská GPS) a tak stále dokola.
Uctivě děkuji, ale nic takového nechci. Tento šunt mi do auta nikdy nesmí.
Velký bratr, aneb cesta do pekel bývá dlážděna samými dobrými úmysly...
co je lepší - přijít o manželku či děti, nebo o vlastní život díky nehodě, která zůstane dlouho nepovšimnuta (např auto dostane smyk a vylétne v noci do lesa) a nebo se smíříte s GPS instalací s přísným režimem jejich použítí? Já již zvolil první možnost...