Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari předělalo californii a znovu zkouší turbo

Ferrari představilo inovovaný kabriolet california. Vedle retuší karoserie se model může pochlubit novým motorem s dvojicí turbodmychadel. Díky nim vzrostlo maximum točivého momentu o polovinu a výkon povyskočil o 70 koní. Nová california tak na stovku zasprintuje za 3,6 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K45a85r45e69l 79P80a22n81c20e63r 7171100878504

Tady se Ferrari prsati, jen pockejte az vyjede s californii Jawa a to bez turba.

0/0
20.2.2014 3:59

D49a94v11i20d 24R66y70c69h25e86t87s75k18ý 9986921710710

Jasně, a kdy bude diesel? Enzo rotuje v hrobě jako kliková hřídel dvanáctiválce.

+1/−4
13.2.2014 10:32

P69a62v84e97l 35B28u53š91e24k 8951862205262

myslíte, že je problém mít ferrari s turbem? 

dvanáctiválec přece ferrari má nejeden a musí mít "levnější a slabší" auto :-P

0/0
13.2.2014 10:47

J59a55n 60M69o24h17y38l74a 6882439719741

Enzo se s radostí podílel právě na výrobě oturbeného Ferrari F40. :D

+2/−1
13.2.2014 12:45

D70a58v81i13d 71R23y87c47h91e46t46s12k51ý 9246751570270

Tam to s dovolením nebylo kvůli diktátu EU, dneska se to děje kvůli snížení CO2.

0/−1
13.2.2014 15:06

J10a69n 82M59o98h36y41l25a 6482849849421

To není pravda, resp. ne zcela. Ferrari vyjadřovalo celkem vážné úvahy o přeplňovaném motoru již před lety, kdy ten tlak zdaleka nebyl tak velký. Navíc proč motor vznikl není důležité. Zásadní je výsledek. A o tom nepochybuji.

0/0
13.2.2014 15:18

J96i80ř28í 23S32c64h69w70a88c51h 5826989717344

a jakej je v tom ve výsledku rozdíl???

Nemluvě o tom, že v závodních autech má Ferrari přeplňované motory už asi tak 50 let

+2/0
13.2.2014 17:01

J22a19k58u27b 98F40e80i57f88a73r 7879259706319

bojím se že to s dieslem nebude trvat dlouho, stačí se podívat "vedle" k Maserati;-(

+1/−1
13.2.2014 13:46

J50a87n 33M37o13h15y94l65a 6272879289591

Diesel u Maserati nic neznamená, Maserati má dost odlišnou pozici na trhu a je do jiné pozice i směřováno.

+1/0
13.2.2014 15:19

J16a85k38u57b 86F83e87i74f24a32r 7659309846539

Nevím jak mám chápat to vaše "nic neznamená"? Prostě je. A takové GranCabrio si myslím je model přesně "proti" této krásce od Ferrari.

0/0
13.2.2014 15:34

J60a49n 90M54o35h17y92l47a 6302109289541

I když z principu věci nějak pochybuji o tom, že potenciální zákazník Ferrari bude uvažovat o Maserati, pak technologicky by to tak dost možná být mohlo. Nicméně, ani Maserati zatím nijak nepřipouští nasazení dieselů u modelů Granturismo a Grancabrio. A u limuzín to skutečně nic neznamená, protože u těch se prostě diesely prodávají nemálo. U Panamery, které chce například Maserati konkurovat, potažmo u celého Porsche.

0/0
14.2.2014 7:49

J94i66ř38í 56S90c70h97w49a34c94h 5286419857144

a ze všeho nehorší jsou trpaslíci..... 

a škatulkáři.....

+1/−1
13.2.2014 14:59
Foto

J36a95k17u28b 31S12o51b58o53t55k73a 6724628217656

To už i Ferrari začlo blbnout s úspornými motory? :-/

0/−1
13.2.2014 10:21

S68t65e37p38a41n 87T31o45t67h 8408949315458

Tak 3,8l by stacilo na to auto i bez turba ;-)

0/0
13.2.2014 10:26
Foto

J29a65k30u59b 67S30o79b95o39t11k78a 6254138467226

Tak proč tam to turbou cpou? Tohle mám rád na amerikách. Žádně přetechnizované nesmysly, žádné kravinky, které se akorát časem budou více srát.

Čistý výkon jednoduchého motoru a hotovo. :-)

0/−2
13.2.2014 11:50

J82a81n 28M18o86h83y64l38a 6902129549261

Italská auta jsou nespolehlivá i když jsou jednoduchá.;-D

+1/−1
13.2.2014 15:19

P15a59v48e86l 35B80u16š39e86k 8341232145412

ten motor bude úspornej asi jen v laboratoři :-)

pochybuju, že spotřeba půjde pod 15l. ať si v laborce spočítaj kolik chtějí, má to přes 400kW, takže to bude dělo jak prase, holt baby ferrari  R^R^:-)

0/0
13.2.2014 10:46

M40i68l38a63n 57Š23v38a51g18r61o84v22s86k44ý 9612639375398

Bodejť by ne. Měrná spotřeba má rozměr kg.kW-1.h-1

0/0
13.2.2014 12:09

J57a22n 13L74i45b90i24c53h 9442958165343

Ferrari má pořád určitý styl, sice na naše tankodromy se vůbec nehodí, ale vystavovat v garáži si ho můžete.

+1/0
13.2.2014 9:55

S58t67e23p75a56n 24T36o73t42h 8888269745958

Pekny auti na letni vylety... Ja bych se spokojil i s polovinou vykonu ;-)

+1/0
13.2.2014 10:18

J97a63k73u47b 45F54e74i59f94a65r 7909379656329

pak ale vůbec nemusíte koukat po Ferrari, aut 280k jsou dnes mraky.

+1/0
13.2.2014 13:55

J47a48n 14Z77e41l44i83n13a27r 3976215877466

jezdit se v tom da i u nas, akorat to vic drnca

+2/0
13.2.2014 10:35

J37a62n 96L67i95b38i77c47h 9362498155973

a na první díře si urvete podvozek

+1/−1
13.2.2014 11:26

J50a41n 73M63o11h31y47l89a 6902879349371

Moc koukáte na televizi. V Itálii ty silnice o moc lepší nejsou. A paradoxně v okolí Maranella to docela stojí za to.

+1/−1
13.2.2014 12:47
Foto

P20a83v39e22l 94K45a74l36u57s 6174476966972

Znám nějaké Ferrari z okolí, žádné si podvozek neurvalo.

+1/0
13.2.2014 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.