Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový scout dostane silný nafťák z Octavie RS

Zdálo se to jasné. Nabídka motorů pro Octavii Scout okopíruje skladbu klasické octavie 4x4. Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D18a89v10i22d 48R88y85c91h30e36t96s70k33ý 9766851540520

Cokoli s logem škoda vzbudí u naší redakce vzrušení až na půdu. I když to je dehtový dvoulitr s jedním turbem, který vyrábí prakticky od roku 1996 a navíc to má tak možná komonrejl který je v autech 10 nebo 15 let. SUPERDIESEL!!!!

0/0
17.2.2014 9:13

J50i22ř49í 29S87c60h34w21a81c67h 5926859137934

Cokoliv ve spojení s logem Škoda, co ho náležitě nedehonestuje, způsobuje u některých diskutérů "var krve".....takže ihned přispěchají "s nápravou".

Jejich alergie na srovnání s Octávií či Fábií hraničí s psycho-diagnózou.

Ještě jsi ve svém výčtu zapomněl, že spalovací diesel tu máme více jak století....

+1/−1
17.2.2014 11:17

D72a91v64i91d 59R88y90c86h86e81t79s77k66ý 9826761240310

Jsem škodovce ochotný přiznat leccos, je to jednoduché a praktické auto s levnými díly. Výběr motoru je někdy trochu věda, žádná japonská spolehlivost se zde nekoná, ale třeba vkládám naději v druhou generaci TSI. To ale neznamená že to budu prezentovat jako český novinář ;-D

0/0
17.2.2014 12:57

P34a10v75e90l 63Z69a62j30í39č75e11k 8664300926150

me se 132kw nezda silny.. spise slaby

0/−1
15.2.2014 21:33

V26a41c34l78a67v 84M36e64d61e62k 5341662495195

to by se ale v reklamních letácích špatně vyjímalo ;-D

0/0
15.2.2014 22:09

J92i50ř44í 67S46c67h85w37a13c18h 5316129707294

myslíš si snad, že ho přetlačíš? Já si myslím, že ne ;-)

0/0
15.2.2014 22:19

V23a89c30l66a88v 73M60e34d58e97k 5551452975445

jako rukama? 8-o

0/0
16.2.2014 18:04

J23i37ř39í 12S23c20h46w34a65c97h 5826349297884

můžeš si pomoci i tlačením do gatí.... ;-)

0/0
17.2.2014 11:19

M38a25r56t65i23n 16H51o71r41ň66á77k 7741571682

Subaru forever!

0/0
15.2.2014 21:20

P91a46v21e10l 69H50r23u75s78k28a 9882609825870

Uz jsem si myslel, ze se pod clankem o Skodovce s Haldexem tenhle vykrik neobjevi ;-D

+4/0
15.2.2014 22:22

T33o32m83á64š 54Z71e95m42a50n 3895328914915

Hlavně že Subaru má dnes u všech aut 100% stálý pohon a nemá obdobu Haldexu u všech automatů, že?;)

0/0
15.2.2014 23:35

D51a94v71i34d 47R62y76c41h28e85t81s63k77ý 9746611460380

Tak Subaru s manuálem forever! CVT stejně stojí za starou bačkoru...

0/0
17.2.2014 9:14

L47u19k82á23š 30V85a72ň59u95r31a 1765764573703

Zrovna Forester a diesel nezní nejlíp. ;-D

0/0
15.2.2014 23:46

J85o88s21e26f 75V14a81l32a 9640143863293

mam v aute verzi 2.0 130 kW s 6-stupnovym manualem  a quattro a na vykon motoru si nemuzu stezovat. Jedine, co vadi, je maly vykon v nizkych otackach, hlavne v kopci pri rozjezdu je potreba udrzovat alespon 1800 otacek, pod nimi  jako kdyby motor sel  tak na 30% vykonuc

+1/0
15.2.2014 21:01

J13i81ř40í 44S35c64h25w16a42c73h 5806229547884

jestli to nebude tím, že v kopci je na rozjezd potřeba násobně větší výkon než na rovině. ;-)

Auto na rovině roztlačí i ženská, v kopci je na to potřeba hodně chlapů....

+1/0
15.2.2014 21:18

J38o62s82e18f 17V17a28l66a 9930263813343

jo urcite, to by jednoho nenapadlo. A ze ostatni auta, se kteryma jsem jezdil ( a uz pres 1.000.000 km to bude), tak ze to zadne jine nedelalo, maximalne tak hodne slabe benziny typu Fiat Panda........asi jsem s nima nejezdil do kopce........

0/0
16.2.2014 12:06

L31u11k73á81š 79V95a23ň55u92r60a 1655764863153

Klasický problém 4 válců s turbem. Chtělo by to 6ti válec s kombinací mechanického kompresoru a turba. ;-D

0/0
15.2.2014 23:52

J53o33s70e21f 18V97a71l86a 9740283483563

nebyl bych si uplne jist. stary dobry 4-V TDI 66 kW tahnul uz od 1400 ot, tohle ziska vykon tak nad 2000-2200. ten efekt je natolik silny, ze pri podrazeni pri delsi jizde do kopce se nevyplati radit o jeden, ale rovnou o 2 stupne niz, v nekterych pripadech i o 3 stupne

0/0
16.2.2014 12:02

L96u78k11á45š 87V23a62ň11u43r23a 1415604933833

Zatah odspoda se da dosahnout precipovanim, ale to, ze ctyrvalec nesnasi nizke otacky a odchazeji dvoumotaky, to vyresi jen 6ti valec.

0/0
16.2.2014 20:29

D98a97v95i77d 96F16o30r12t 9620935956

jj, 6 valec je kvuli sve hmotnosti idealni varianta pro auto do terenu/snehu... ;-D;-D;-D vyborne ;-DR^

0/0
17.2.2014 15:51

J81a18n 82B62e43n36h54á42k 6334983432541

Tak A6 je těžká, ale mimo město se mi s tím jezdilo docela dobře, výkon stačil. Škoda jen malého objemu, ten na volnoběh nevynahradíš. To s Oct III už 150 koní ve dvoulitru cvičí trochu líp.

0/0
17.2.2014 20:45

J56o72s51e24f 85V71a39l91a 9190273333983

P.S. MB VITO s 108 CRI byl taky 4-V a tahnul jak sestisprezi

0/0
16.2.2014 12:07

J72a89n 96B31e42n35h94á26k 6164493152151

...mm možná jsem už rozmazlenej třílitrem BMW, ale abych vyparkoval Viano 2,2 120 kw z podzemní garáže, musel jsem málem spálit spojku, aby to nechcíplo. I Transit 115 hp to vyjel líp.

0/0
17.2.2014 20:37

P79a47v98e86l 85Z28a69j84í65č52e49k 8144540906440

kdyz si nekdy skusite 6l V8 automat tak zjistite ze i prudky kopec jedete na volnobeh ;-) takze zalezi na obemu motoru a nalazeni prevodu

0/0
16.2.2014 13:24

T39o33m12á85š 64Z84e83m88a52n 3395338984965

Škoda, že nebude s manuálem..

0/0
15.2.2014 18:11

J14a27n 48F17o67ř46t 8443471722521

Bude, ale jenom diesely. Nechápu.

0/0
15.2.2014 18:43

J15a90n 56F47o42ř29t 8503911752501

A pardon, špatně jsem četl. Tak to je škoda.

0/0
15.2.2014 18:51

J90a64n 92B13e62n49h30á94k 6584553572621

COŽE??? No jo, to jsem také přehlédl! Tak to nevím, o čem tady diskutuju! ;-O

Mně se zdá, že se VW snaží řidiče co nejvíc naštvat. Nevypínatelné ESP, už do dvoulitrů výhradně automaty... Nnc, Cadillac a BMW v tomhle vyplní díru na trhu. :-P

0/0
17.2.2014 20:55

M28a72r80i48a14n 42K45a18r56a95b66a 4803961940182

Bohužel, nový Scout je hodně usedlý po designové stránce. Výhra to není ani tak po té motorické stránce, a cenou to taky není šlágr..

Když vyšel první Scout z Ocatvie II, v tý době to bylo opravdu hezké, zajímavé auto. Ale od tý doby, přešlo pár let, a Octavia pusobí stejným dojmem jak před 10 lety. Ne, horším. Nuda. Neříkám, není to špatný, ale doba jde dopředu a škodovka se drží co nejvíce zpátky. Nejenom škodovka, ale celý VW dělá auta, design, motory prostě všechno stejně pro všechny modely, až se z toho stává bezpohlavní, neurazí nenadchne auto. A tím, by Scout rozhodně neměl být...

+1/−1
15.2.2014 15:20

J46a50n 68F12o46ř56t 8573151482341

Tohle všechno je čistě jen věc názoru. Neurazí, nenadchne - co podle vás nadchne? Poslední dobou se mi design většiny aut přestává líbit, třeba Toyoty, kdysi krásná auta, dneska nic moc. Stejně tak většina korejců, třeba starý Cee'd se mi líbil mnohem víc než nový. Vůbec většina aut z Asie, snad s výjimkou Mazdy a Mitsubishi. VW i Škoda sice nedělají nějaké radikální změny, protože když Octavia II byla kdysi hezké a zajímavé auto, tak jím může být i dnes.

0/0
15.2.2014 18:50

P45a53v27e25l 48H88r26u93s52k71a 9822669935250

To je samozrejme subjektivni. Mne se libi, ze Skodovka nedela zadne silenosti (krome soucasne Fabie) a zustava konzervativni. Mate tu prece jeste Hyundai.

+1/0
15.2.2014 22:17

P18e55t67r 92P93o97s21p15í66š41i83l 4548884536206

Do dvojkového Scouta se dával motor 103 Kw a do Yeti jste si mohl dát 125 Kw, pokud tedy jste na to měl peníze. Tohle jsem nechápal. Trochu se obávám, že cena za nového Scouta se 135 Kw motorizací a DSG bude docela raketa.

+4/0
15.2.2014 15:04
Foto

K15a70r66e42l 23H67r87u27š91k18a 2171491858547

"Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS."

Kombinace slova superdiesel a 2.0 TDI mě tedy po ránu rozesmála ;-D

+6/0
15.2.2014 8:27

J33a34n 78F55o53ř92t 8893881632211

A teď je na titulní článek se "supervýkonným" policejním Superbem... Škodovky jsou prostě super.

+1/0
15.2.2014 14:59

J50i22ř39í 85S85c41h92w10a72c82h 5466119267344

no jo prostě jsou super.... :-P

asi to tak musí být, protože kdyby to tak být nemuselo, tak to tak prostě není.;-D

0/0
15.2.2014 21:25

L79u56k30á37š 74V84a86ň57u35r60a 1435174143983

No 2.0TDI a 135kW/380Nm nezní až tak špatně. Ale je jasné, že by 3.0TDI znělo líp. ;-D

+1/0
15.2.2014 23:43

J45a59n 30B26e16n55h90á11k 6384113412591

Tjn., ale buďme rádi za to. Oct. III není tak těžká a už 150 koní v TDi s ní cvičí možná víc než některé víceválce sami se sebou.

Mně absence reprezentativního dieselu vadí spíš u Superba. 2,0 TDi 125 kw je na vyšší třídu pořád málo. Ještě tam daj základ 1,6... no díky VW! Hlavně že se to prodává a nekonkuruje A6.

Sorry, je to trochu mimo téma, ale musel jsem si ulevit.

0/0
17.2.2014 20:33

M24i17c75h12a18l 31P18a54v74l95á72t 9613233784339

Cemu na tom nerozumite? Jezdi to na dehet, takze je to proste "super".

0/−1
17.2.2014 8:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.