Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes C je milovník benzinek z vůle euroúředníka

Model C je jedním z nejdůležitějších mercedesů v nabídce a dealeři na něj už sbírají objednávky. Čtenář iDNES.cz auto nachytal při nočních testech u Stuttgartu. Nepříjemným překvapením je miniaturní nádrž, vynucená stále přísnějšími normami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a36n 53M20a23j10z36n65e41r 1946867296112

tady někdo na fotkách tahal stíny z RAWu a nechal tam brutální šum :)

0/0
20.2.2014 13:02

M15a29r37t49i32n 23K91a70r21á43s35e94k 9258703808858

Tak to je fakt spatny vtip tohle :-D

Zrovna Cckovy mercedes je auto se kterym lidi i docela jezdi.

Ja mam docela low cost auto, ale nadrz mi pri dalnicnim provozu bezpecne staci na 1000 km, pri beznem provozu 1200 km. Kdybych mel zastavovat na benzince co 500 km tak me asi trefi.

0/0
19.2.2014 19:36

M52a84r32e42k 15H24r63u27b44y 6447492401168

Tohle je nejspis prispevek Mercedesu k dodrzovani bezpecnostnich prestavek ;-)

0/0
21.2.2014 13:38

J19i76ř81í 34K34o93c85u90r17e61k 6725224835798

Autor pobavil. Zřejmě si u Mercedesu přečetli švejka a dostali nápad. ;-)

Předpokládám, ale že Bruselský úřednický aparát zareaguje jako každý uřednický aparát: Vydá "chybějící" nařízení o maxiamální a minimální velikosti nádrže.

0/0
19.2.2014 11:39

A92n28t24o96n39í54n 79S88e19b64e85r94a 7893658190159

No a co. Já mám taky nádrž jen na 35 litrů a tankuju jen jednou za měsíc.

0/0
19.2.2014 8:45

J87i73n61d63ř11i65c53h 69Š90k75o94p93e45k 4325581300315

a to ještě tankuješ za 500 Kč, ne ?

Na druhou stranu jsou lidi, kteří potřebují s autem jezdit pravidněji, častěji a dále

0/−1
19.2.2014 15:49

J44i69ř98í 29Š46e19j85n36o30h66a 4262473384143

Ta kouzelná  laboratorní spotřeba uváděná v techničáku má ještě jeden problém u firemních aut.

Objeví se až přijde finančák kontrolovat  výkazy  jízd  a průměrnou spotřebu :-(

0/0
18.2.2014 23:00

D30a81n 11R73u97b59í30n 5778377742537

Vedle tohohle je Rapid i Oktávia takový chudá lemra ;-D

0/0
18.2.2014 22:31

J16i62n58d84ř52i86c15h 65Š73k54o95p20e84k 4505631750365

to je proti mercedesu většina aut

0/0
19.2.2014 15:49

M80i98c36h32a61l 71K73r22č43á58l 6598698116662

Mercedes k nositeli pokroku nepatří. Používá pouze osvědčené technologie které jiné automobilky vyzkoušely. Nepamatuji že by přišel jako první s nějakou novinkou v sériově vyráběném autě.

0/−2
18.2.2014 18:06

V41í34t 75N40o55v36á51k 5764795201809

abs?

+1/0
18.2.2014 19:37

J64i58ř33í 70K26o32c44u83r92e96k 6385474315548

Gullwing je kopií, musí být kopií. Sice to nikdy nikdo předtím, ale určitě to je kopie. ;-O dtto Unimog + A Klasse 8-o

0/0
19.2.2014 11:55

T90o84m71á19š 37M55a95c72e87j63k85a 6191202177497

Spočítal už někdo kolik miliard ročně stojí všechny bruselské výmysly a kolik je kvůli tomu nezaměstnaných?

+1/0
18.2.2014 16:31

L84a13d28i25s50l96a23v 50M50i26k36a 1251849174694

Psst, to se demokraticky nesmí, to je paragraf jednání proti zájmům unie......

+1/0
18.2.2014 16:44

M13a85r53t85i64n 51K78a67r52á64s84e90k 9698693848178

Podle hlavniho ekonomickeho proudu (keynesianske smery) naopak diky tem vymyslum je nezamestnanych mene - kazdy vymysl znamena udelatka navic, ktere musi nekdo vyrobit....

0/0
19.2.2014 19:38

L21a36d44i17s92l19a31v 80M56i76k43a 1311919114394

Kdy už konečně z toho spolku marasmu, ekopošuků a strýců z Brusele, několikánásobně horším než RVHP  vypadnem......ale když se podívám na naší eurohujerskou vládu, tak ta klidně odkývá i třetí světovou, když to bude rezoluce EU.

+3/0
18.2.2014 14:53

J20i64ř28í 59S98c64h34w51a96c16h 5456759607644

Co je to za zavádějicí titulek? To jakože "eurouředník" nařídil zmenšít nádrž? No já být "euroúředníkem" tak Mercedesu napařím pořádnou pokutu, za pokus "o*ebat" předpisy na měření spotřeby.EU

+1/0
18.2.2014 14:40

P15e52t79r 65S19t24e88j50s10k75a92l 3639728384866

Clanek silne zavani kydanim na EU, pritom je to prave Mercedes, ktery to skousi na zakazniky asi vic nez VW - a nabizi priplatek za vetsi palivovou nadrz. Mozna se dockame aut bez nadrze v zakladu. Jinak pochybuju ze hmotnost 10l paliva udela alespon 0,01L/100 pri mereni spotreby

0/0
18.2.2014 14:34

F17r57a74n51t34i74š36e51k 19H84á51j86e83k 2466119561435

Hmmmmm ....... MB je dobře poslal do "Brusele" !!!

(už po druhé) R^

0/0
18.2.2014 14:27

P70e25t51r 34M63i64c82h85a50l 2680644511662

Ti byrokrati nás jednou zabijí všechny.

+4/−1
18.2.2014 13:13

P45e91t95r 63F89e58i69g34l 5358893780112

A ještě vymřeme na lidská práva...;-)

0/0
20.2.2014 8:30

J70a79n 66K37o15n14v98a29l59i92n56k86a 5620531911915

Jak to tak čtu, začínám se bát, že mi eurokomisaři zakáží řídit. Standardizovanou hmotnost řidiče přesahuji o třicet kilo. Nadsázka, pochopitelně. Ještě mě napadá, jestli se v určité době, kdy dojde k zásadním restrikcím v oblasti produkce nových vozů, nezvýší aktuální poptávka po ojetých vozech, které byly ještě "normální".

+3/0
18.2.2014 12:09

P64e83t15r 70M98a52r49š59o90u29n 5555518856196

"Největším motorem pokroku ve vývoji automobilů je dnes Brusel"

co je tohle za nesmysl? ;-D prý pokroku ;-D

+3/−1
18.2.2014 11:33

R44o35m71a32n 91V83a26v57ř45í64č65e32k 7166525458184

že by ironie?

+1/0
18.2.2014 12:07

J11a46n 65L77i68b51i83c17h 9122288405173

Céčko bylo vždycky takovým tuctovým autem nižších manažerů a sekretářek, je tak i dodnes. Každopádně si drží odstup jak od áčka s béčkem a éčka s eskem. V zásadě se snaží nějak zkombovat nižší cenu a přijatelné rozměry s luxusnější ergonomií vyšších tříd, je však otázka, zda to není pak trochu kočkopes. Tlak na cenu si vynutil jisté ústupky jak kvalitativní, tak vybaveností, takže se prodávají osekané verze. Na druhou stranu firmy musí šetřit, takže není divu.

0/−3
18.2.2014 10:47

B46e84n 57P56a42v49k57a 1307243397601

Jasně. Auto pro sekretářky. Hmmm. Tak jo. Ale asi jen pro ty hooodně šikovné;-D

+4/0
18.2.2014 11:13

A17l75e16x48a49n15d75r 45K95o23s81t27k19a 5849186509926

K němu také fasuje kalhoty s kapsami na kolenou :)

+1/0
18.2.2014 11:15

V51í64ť30a 73N52o18v21á59k 1178193895661

Jen když se jim vejde hlava pod volant :-)

0/0
18.2.2014 14:30

T93o25m93á70š 84B58a12r61á12k 1433112350816

Samozřejmě že stojí mezi béčkem a éčkem, to snad logické, ne? Ústupky se opravdu nekonaly, céčko je velice povedené auto. Možná si to nejdřív projeďte, než začnete od stolu hodnotit ;-)

+2/0
18.2.2014 11:16

P43e92t64r 66M47a70t34ě98j64í77č59e18k 2869633664945

taky jsem si kvuli tomu vzal slabikar ... a C je opravdu za B a kousek pred E

+2/0
18.2.2014 15:46

P87e42t95r 85T78y12č97k86a 6565332369152

Pokud je ta větší nádrž bezpříplatková tak mohli rovnou  na testy použít nějakou 20ti litrovou.

+2/0
18.2.2014 10:30

J87o89s18e62f 94N90o18v25á56k 7917697472658

Kdy už někoho napadne se začít soudit s automobilkami kvůli spotřebě? V USA si takové klamavé výsledky nemůžou uvádět. Kdy tahle moda přijde i do Evropy?

+3/−1
18.2.2014 10:00

P66e39t46r 44T61y97č93k45a 6665232119142

To je klamavé pouze pro úřady.

0/0
18.2.2014 10:30

J48i13ř41í 94S76c20h23w43a28c20h 5736699957234

když je u spotřeby uvedeno číslo normy, podle které byla naměřena tak těžko někdo může něco vysoudit....

+5/0
18.2.2014 10:57

P94e55t50r 48W95a72l58a30c21h 5711609526934

Je dobře, že se MB s tou EU nepáře, viz náplň do klimatizací.

+7/0
18.2.2014 9:46

J35a42n 69N31o75v16á57k 9565868764305

Tak to bych nemohl mít.

Momentálně mi PP ukazuje 1020 km najetých od posledního tankování a dojezd ještě 250 km :-)

Tankovat za tu dobu 3x, to bych se zbláznil.

0/0
18.2.2014 9:05

T78o81m55á14š 46B55a64r76á47k 1483122480936

Nemohl, protože je to jenom trik na úředníky a prodávat se to nebude, nemějte strach ;-)

+2/0
18.2.2014 11:18

M27i27c38h55a27l 91M68o43u34c25h87a 9118579883964

My se tu zabíjíme takovými eko-nesmysly, prodražujeme si výrobu, přicházíme o pracovní místa a a nakonec nám nezbývá, než přesunout výrobu do Číny a kupovat si čínské šunty. Jenže jedna čínská fabrika vypustí do ovzduší těch škodlivin víc, než veškerá autodoprava v EU dohromady, takže mi toto eko-snažení připadá poněkud smutné...:-/

+13/0
18.2.2014 9:02

P62e48t65r 17T78y30č68k23a 6265532829642

6 největších nákladních lodí vypustí víc škodlivin než všechny auta na světě. Bohužel úředník je úředník.

+10/0
18.2.2014 10:31

A16d83a14m 55P32u93r75k13r57t 5776112388948

Měl byste odkaz na zdroj? Dopravní lodě mají spotřebu skutečně velkou, přesto mě ten poměr přijde přehnaný.

0/0
18.2.2014 11:39

K17a85r53e65l 67K13o87š66ť67á23l 8987811930695

Jenže ten mazut, na který velké lodě jezdí je takové svinstvo, že například lodě pořádající plavby na Antarktidu ho mají zakázaný. Ovšem do přístavů v hustě obydlených oblastech můžou.

+1/0
18.2.2014 15:35

V72í57t 13N21o12v44á36k 5614585291699

spletl to jen malinko, je to 24 lodí

0/0
18.2.2014 19:40

A64d16a81m 84P48u83r46k37r22t 5706432258568

Respektive mám pocit že porovnáváte emise pevných částic s emisemi CO2, jinými slovy benzínový motor je nesrovnatelně čistší, ovšem v oné normě jde o CO2, tj. mám pocit že srovnáváte dvě různé věci.

0/0
18.2.2014 11:41

M58i50c93h97a48l 69P15a72v37l34á12t 9553543664989

Problem je, ze ekofasisti resi produkci neskodneho CO2, nikoli skutecnych skodlivin. Pak to vede k omylum jako v tomto pripade.

+5/0
18.2.2014 12:52

P93e68t54r 36T34y95č12k95a 6165812289382

Ano. Jde skutečně o škodliviny. Ale to jde vidět jako jsou v Bruseli padlí na hlavu. Průměrné auto vyprodukuje za rok 101g oxidu síry, jedna nákladní loď 5000 tun oxidů síry.

0/0
18.2.2014 13:06

J62i54ř81í 97K39o42c55u61r60e49k 6375234885248

Srovnáváte téměř nesrovnatelné. Průměrné auto jezdí 1 až 2 hodiny denně, průměrná loď kolem 20 hodin denně. Někdy se motory týden nezastaví, takže udělají 168 motohodin/týden. Dále osobní vůz málokdy veze více než 100 kg zatížení. Panamax loď veze něko kolem 15.000 kontejnerů tedy asi 300.000 tun.

Převedeno na osobní vozy je to 3.000.000 osobních vozů provzovaných prakticky nonstop. S obvyklým náběhem osobního vozu ještě musíme vynásobit 15, takže jedna loď vychází asi jako 45.000.000 osobních aut, co se přepravního výkonu týče.

Zkuste jednu filozofickou: Co by se stalo s mazutem, který by se nespálil v lodním motoru?

Zákazem těchto lodí přijdou o práci námořníci, zaměsnanci výrobce zboží a zákazníci o zboží. Loose-loose-loose řešení. Jakžtakž by se to dalo řešit odsířením.

Což ale v době, kdy se prakticky bezemisní JE nahrazují uhelnými mi přijde tragikomické.

0/0
19.2.2014 14:52

J95i37ř81í 79Š39e93j27n46o43h52a 4262163894603

Množství nevím.

Každopádně  nemají žádné katalyzátory  výfukových plynů.

0/0
18.2.2014 22:56

M56a54r87e26k 30S41u52c28h54á35n71e22k 2971146488539

Brusel co nevidět nařídí uvádět v technickém průkazu hmotnost řidiče, protože čím větší hmotnost, tím větší spotřeba a vypouštené CO2EURv

+1/0
18.2.2014 8:59

M40i41c47h19a10l 73P23a35v51l33á21t 9253203394819

Normovany "euroridic" vazi tusim 75kg. Musi byt definovan, pocita se s nim v tech nesmyslnych testech spotreby.

+2/0
18.2.2014 9:18

Z32d51e94n15ě15k 60G21o91l57d71b76e81r56g 8186265959225

V ČR normovaných řidičů napočítáte na prstech jedné ruky.. ;-D

+1/0
18.2.2014 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.