Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: jistota na dálnici i zimní cesty

Letošní zima jedné stopě vyloženě nahrála. Ve městech byli stále k vidění jezdci na skútrech, kteří i v zimě šetří čas i peníze díky jednostopému pomocníkovi. Ale mokré a studené silnice přece jen vyžadují opatrnost. A tady se skvěle hodí tříkolka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V87l74a54d47i81m41í33r 54F69i57b40i44g34e50r 5254171831364

Zajímalo by mne jak to je s parkováním. Normální skůtr prsknu vedle stojanu na kolo a jdu ale tohle když to je na skupinu B a je to podstatně širší to je skoro jako oauto. Zajímalo by mne jak by to bylo. 3kolka se mi jinak líbí ale aspoň 300 kubíků aby to trochu jelo jedinou nevýhodu v konstrukci vidím v tom že se vymeta každá díra.

0/0
6.4.2014 11:41

V82l13a55s69t96i73m89i14l 28T65e38n25c29e40r 4470860717190

Hezká mašinka. Udělejte něco s cenou a kupuji.

0/0
27.3.2014 9:45

M70a58r84e31k 36T80a89u71c20h78m68a84n 1108576

Přední kola mají vynikající trakci, píše autor. Takže to bude asi tříkolka s předním náhonem.;-(

0/0
26.3.2014 15:48

P75a27v55e38l 84P28t76á79č57e77k 7225679253549

Tohle je parádní kousek,ale pro nadšence,skůtraře,motorkáře .Kritka neználků a srovnávání s autem je směšná...

+4/0
26.3.2014 15:45

M38a10r95e46k 77S16l45a34b51i60h75o74u79d35e63k 7218451422643

Pro motorkáře... "Týjo, to je ale parádní tříkolka! To by mě zajímalo, komupak asi říká pane?" "No, na to se radši ani neptej, mladej!"

0/0
26.3.2014 16:01

R80a48d12e83k 18S11v53o41b90o11d17a 5186680641457

Jezdím na motorce už několik let, ale svezení na tříkolovém skůtru mne docela příjemně překvapilo. Kdyby cena byla více odpovídající, uvažoval bych o ní jako o stroji do horšího počasí nebo pro přítelkyni, která klasickou motorku/skútr nechce právě z důvodu možného podklouznutí v zatáčce.

Ohledně stroje z článku, na jednom českém motorkářském webu je srovnávací test Quadro 350D vs Piaggio MP3 500 LT, kde jsou na fotografiích vidět limity použitého systém u předních kol Quadra. Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne z vozovky a z tříkolky je opět dvoukolka s menší adhezí, takže veškerá výhoda tříkolové koncepce je zde více limitována než u konkurence s jinak řešeným systémem u předních kol.

+2/0
26.3.2014 15:41

P43a19v81e31l 16F92o22l51t75á94n 4620202474

Píšete "Při určitém náklonu se vnější kolo zvedne", ale to musíte jet opravdu jak bl.ec.

0/0
26.3.2014 20:05

P51e26t45r 42M79u12r44č15e35k 3268866450

Paskvil....

0/−2
26.3.2014 14:50

M34i74c54h32a43l 51M16e19č44i91a53r 1380230359705

Asi by som z toho skútra bol rovnako "nadšený" ako ten pán na fotkách... :D

0/0
26.3.2014 14:46

J95a36n 87F55r89o15l88í74k 6646740385664

Za 160 litrů dostanu i malé auto se stejnou spotřebou.

+7/−2
26.3.2014 10:58

J29i39ř17í 92N93e85u81m27e67i28s41t52e55r 2112135593711

Ovšem ne tak obratné do provozu a k parkování.

0/0
26.3.2014 12:35

M17a28r53t40i75n 18B98l37a41s54s 3281859786671

No ono 2,3 m délky a 200 kg suché hmotnosti není na parkování nic moc... :-/

+5/−1
26.3.2014 12:38

J68i23ř49í 88K14o83n59d43r37á53t 4525101768

spíš bych to bral jako koníček.

+2/0
26.3.2014 13:59
Foto

J93a45k98u88b 12V39a12š57k55o 1848354532303

A to třeba jaké ? :-P

+1/0
26.3.2014 16:39

V18a64c62l40a62v 41J87i60c72h39a 4163215970741

Dacia Sandero 165 000 Kc, spotreba 7 l/100km. Trikolka 4 l/100km. Pokud za 3 roky najedu 50 000 km usetrim pri trikolce 50 000 Kc. Ale dacii prodam za 100 000 kc, kdezto trikolka je uz na hranici zivotnosti a cenove tak za 50 000 Kc. Pro auto 50 000 km nic neni, zvladnu to na jednu pravidelnou zastavku v servisu, trikolka tam bude co pul roku.

0/0
27.3.2014 11:45
Foto

J21a72k90u10b 87V74a40š14k91o 1418644252553

Tak za a) nemluvilo se o ekonomických nákladech, ale o spotřebě. Ale když už jste se dostal k ekonomice, tak pomíjíte spoustu dalších provozních nákladů : pojištění, pneu, ...... I ten rozdíl ve spotřebě bude podle mě větší, hlavně ve městě, kam je ta tříkolka především určená. b) Vaše cena za Dacii Sandero je nesmysl. Srovnáváte jablka s hruškama. Ta cena je jen při využití úvěru, skutečná cena je vyšší. No a o té prodejnosti za tu cenu, by jsme mohli polemizovat.

0/0
27.3.2014 11:53

V76a20c22l37a24v 45J83i75c94h80a 4953895200221

Mate pravdu katalogova cena pro rok 2014 je pri koupi za hotove je 169 900 Kc (k tomu se da jeste od prodejce ziska par tisic dolu, nebo treba zimaky v cene). V aaaautopraha vam urhnou ruce pokud jim pujdete prodat Sandero, 3 roky 50 000 km za 100 000 Kc. Pojisteni - havarijko je pri stejne porizovaci cena stejne, povinne ruceni je cca o 2000 Kc rocne vic, tedy za 3 roky 6000 Kc. Gumy za 50 000 nesjedu.Dalsi naklady jsou jen jeden pravidelnej servis za cca 5 000 Kc.  Na skutru se bude kazdych 10 000 km delat komplet podvozek. Spotreba Sandera - to zalezi kde se jezdi, stejne jako u trikolky.

zaver- na trikolkach nikdo nejezdi i kdyz jsou tak super, na Skutrech par lidi. Vetsina lidi co neco rozvazi jezdi levnejma autama. Trikolka je jen pro zabavu a to jeste pro ty co neumej na motorce.

0/0
27.3.2014 12:13
Foto

J26a31k15u92b 77V14a63š89k83o 1638844472773

S tou cenou máte pravdu, ale je to za holou verzi, za kterou vám v áčkách po třech letech provozu  opravdu ruce za 100 000 neutrhnou, v tomhle jste zase trochu mimo vy. Nicméně uznávám, že auto se za podobné peníze pořídit dá, nikoli však se stejnou spotřebou, jak tvrdil pan Frolík.

0/0
27.3.2014 12:27

V88a13c72l31a75v 46J85i20c50h59a 4113915750231

Vsimnete si ze v Praze uz temer nejezdi kuryri na motorkach. Rozvoz pizzi to same. Vsechno nejlevnejsi mala auto. Jedina vyhoda skutru je rychlost, ale to jen prvniho pul roku, do prvni vaznejsi nehody (O:

+1/0
27.3.2014 11:57

D98a26v91i94d 19R76y62c24h82e85t48s86k21ý 9906861350570

Jistota umrznutí...

+1/−2
26.3.2014 10:36

J52i75ř67í 93K71o31n59d30r52á34t 4125741708

světe div se, ale dnes se již prodává takový moto oblečení a doplnky, že umrznutí nehrozí ani omylem.

+1/0
26.3.2014 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.