Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti bude, až se podaří udat veyrony

Nové bugatti bude, ale až se doprodají zbývající kusy otevřených modelů Grand Sport a Grand Sport Vitesse. Zbývá prodat ještě 40 kusů z celkového počtu 150 exemplářů. Při ceně 1,5 až 1,7 milionu eur za jeden vůz to asi ještě bude chvíli trvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K29a79r27e53l 76F81a44i95t 1158483188362

Jeee.., kdybych býval věděl že je nemůžou prodat, jeden až dva kusy bych si koupil.

0/0
27.2.2014 10:55

M94a85r73e32k 38H33r62u54b98y 6527742881518

Receno slovy klasika - auto pro zazobane pitomce, aby mohli delat dojem na jine zazobane pitomce ;-)

+1/0
27.2.2014 8:53

P63e10t94r 14H82o13r30á52k 1969833549154

Co si budeme povídat, taková škoda favorit udělá lepší službu za méně peněz. R^

0/0
26.2.2014 22:21

P26e51t25r 90H17o86r47á68k 1819583789644

Třeba když jeden jede nakoupit to kauflandu a bere dvě až tři basy. R^

+2/0
26.2.2014 22:24

J32a58r58o16m62í24r 94F27o72b54e33r 3178551534517

30 milionů? ... Proč je to tak levné? To si budou muset ti co na to mají koupit dva nebo tři?;-) Ale to je zase nuda.

0/0
26.2.2014 21:38

B47e23n 32P22a81v52k79a 1407493187481

Design Bugatti Veyron je z roku 1999. Myslím si, že už to mohli změnit před lety. Už je to takové vyčpělé a ty poslední kusy asi nepůjdou zrovna na dračku. Kdo to chtěl, už to má.

0/0
26.2.2014 18:47

P81e10t58r 96H44o75r61á35k 1319333339654

Dělat zásadní facelift kvůli 300 nebo snad 40 kusům asi nebude moc efektivní.

+1/0
26.2.2014 20:33

B30e47n 34P48a52v12k56a 1977283617631

Podíval jste se na cenovku?

0/0
26.2.2014 22:54

J40a23r37o17m40í51r 98K46r76á62l 4820829554189

Pokud vím, tak na něm VW spíše prodělává.

0/0
27.2.2014 8:45

S33v72a32t57o57p19l75u85k 86S10i87l57n85ý 4582916249688

Stále s oblibou vzpomínám na tuhle studii Bugatti od Italdesignu z r. 1990. Dodnes je to nádherné auto, které tehdy nemělo konkurenci. Vlastně když to tak vezmu, tak se mi líbí víc, než Veyron. 

http://www.cartype.com/pages/2140/bugatti_id90__1990

+2/0
26.2.2014 16:45

S94v79a53t59o78p82l22u31k 21S93i26l92n24ý 4312116579848

Ta bílá verze je fakt nádherná.  No počkám si, až to sleví tak na 100 000 a půjdu do toho ;-)

0/0
26.2.2014 16:36

A69l28e10x88a93n88d40r 81K65o28s40t54k63a 5979586299766

Za pár let se možná za 100 tisíc objeví. Tedy 100k Euro

0/0
26.2.2014 17:41

R34a89d41i49m 38H92o78r96č77i35č63k63a 7756167713642

V roce 2006 to byla super pecka,teď už je to takový vyšumělý a opravdu jenom pro sběratele. Z těch supersportů u mě designově vyhrává Aston a kupodivu poslední dobou i Lamborghini. Z Ferarri se stala značka, která u mne prohrává z důvodu nabubřelosti prodávat auta jenom vyvoleným.

0/0
26.2.2014 15:25

S71v37a90t65o83p35l60u53k 70S84i93l80n48ý 4552756849478

Veyron se mi kupodivu nějak pořád líbí a ani se mi  moc neokoukal. Ale je faktem, že nový model by to už chtělo, přeci jen už to žádná pecka není. 

A co se týče Lamborghini - to se mi nikdy moc nelíbilo, jen ten úplně nejnovější model je konečně pro mě docela hezký. 

A Ferrari? Snad jen LaFerrari, jinak dle mě jen taková nezajímavá snobárna.

+2/0
26.2.2014 16:42

J59a32n 52M38o18h44y38l67a 6492659959611

To není nabubřelost, to je ochrana značky. Kdyby dali i ty nejlepší kousky každému čutálistovi (příklad není zvolen náhodně:-)), tak by se z nich stalo italské Porsche. Stejný přístup mají i jiné značky, např. Rolls Royce. Na druhou stranu, pokud "stojíte za to", pak Vám splní prakticky cokoli.

0/0
26.2.2014 22:27

H84o86n91z76a 90H87r91o85m63a14s 1955987747652

prdim na to pockam si na toho noveho!

0/0
26.2.2014 15:06

P12e41t34r 36S92v41a81č24i29n40a 8856279211142

No konečně bude ve slevě. Kupuju jen věci v akci. 3+1 zdarma apod.

0/0
26.2.2014 14:25

N48i37k74o89l32a 84Č30e29c97h 9291639686

Však ona si je dubajská policie koupí. R^

0/0
26.2.2014 12:54

R82o18m55a71n 39H65a73n13u48s 8385917839634

No maximálku má asi největší, ale aby si to člověk zkusil musí mít nové pneu a nastavit si to musí zajet do Německa.

Jinak na 1/4 míle je rychlejší i cenově skoro 10x levnější trochu upravený Nissan GTR.

Např. http://www.youtube.com/watch?v=WSneIlCfYFE

0/0
26.2.2014 12:30

P63a36v57e92l 60Š93í75v67r 8612108463910

Tak to je hustý. 12 minut v plnej orbě a pak deset minut odpočívat.

0/0
26.2.2014 11:42

P91e59t47r 89M21a19r49e15č73e42k 1623601609568

I kdybych na něj měl a na jeho provoz. Tak si takovou hnusotu nepořídím. :-)

+1/−2
26.2.2014 10:55

A76l70o48i73s 82B62l71a51ž92k91o 1461641443917

Ojet klíčem a náležitě se o tyhle "Janukovyče" postarat!! HANBARv

0/−14
26.2.2014 10:05
Foto

T15o75m32á24š 78B14u77č64e37k 4206558780548

Náhodou jedno si prý koupil developer Radim Passer a vozí s ním při charitativních akcích děti ... To mi připadá jako smysluplný využití ...

+1/−1
26.2.2014 10:13

J93a52k53u86b 51F28e27i40f25a17r 7149329746539

developer;-D;-D;-D

+2/0
26.2.2014 10:47

J27i75r84i 28C68e26e 5565681182978

Vozí jedno dítě 11 minut rychlostí 300 km/h?

Klobouk dolů, matka Tereza hadr..

0/0
26.2.2014 13:00

J69a54k84u34b 62F91e44i95f27a35r 7609959236479

možná jste se měl lépe učit:-P

+1/−2
26.2.2014 10:48

M52i22c89h15a63l 56K14o82l62o95v72r41a61t 5667383125692

Hned si jdu 2 objednat

+1/0
26.2.2014 9:17

J74a82n 37Z39e81l20i28n70a70r 3326795687826

takze nas pak svezes?

0/0
26.2.2014 9:46

M18a30r57t58i66n 71H12o18u26b94a 6183631909378

tak uz zbyva k prodeji jen 38

0/0
26.2.2014 9:51

P29a79v38e48l 33V85a72j92n67e21r 4770762384617

Nebuď troškař, vem si aspoň tři. ;-):-)

+4/0
26.2.2014 10:06

R75o80b46e85r22t 90K73r92o71k 2783582172534

To se rozšoupneš... 2 čínské angličáky z plastu, to bude nejmíň za stovku.

+1/0
26.2.2014 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.