Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Kupé Škody pro Ženevu je zářivě zelené, jezdí totiž na plyn

Škoda říká, že koncept VisionC představuje další vývojový stupeň designového jazyka značky. Nejnovější showcar, jak se autům pro promenování na autosalonech říká, svým odvážným lakem odkazuje na ekologický pohon.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FK

vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...

1 0
možnosti
DR

D79a73n 56R82u83b88í55n

28. 2. 2014 9:43

K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...

0 0
možnosti
MM

Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.

1 0
možnosti
ŠV

Vypadá to jak VW Passat

1 0
možnosti
VM

Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.

4 1
možnosti
AK

Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.

0 0
možnosti
PM

P88e44t57r 95M63i60c77h19a67l

27. 2. 2014 23:24

Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.

1 0
možnosti
MK

Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)

0 0
možnosti
RT

R29e11n24é 24T72y67c

27. 2. 2014 18:22

Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...

1 1
možnosti
Foto

Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...

5 0
možnosti
OR

Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled... Rv

5 4
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...