Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Kupé Škody pro Ženevu je zářivě zelené, jezdí totiž na plyn

Škoda říká, že koncept VisionC představuje další vývojový stupeň designového jazyka značky. Nejnovější showcar, jak se autům pro promenování na autosalonech říká, svým odvážným lakem odkazuje na ekologický pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F49i65l70i74p 11K72o25h40o68u80t 4286591516142

vezmeme passat cc, který je od stejné automobilky, vyměníme logo, trochu zhoršíme design aby to nebylo lepší než passat a máme novou škodovku...

+1/0
1.3.2014 11:27

D25a97n 18R41u29b79í16n 5128667912617

K cemu tyhle koncepty dyt na ulici pak vyjede osekany design...

0/0
28.2.2014 9:43

M14i31c34h28a95l 84M81o27u21c70h17a 9798909473264

Velký vizuální rozdíl mezi studií a konečným sériovým produktem je logický - papír (popřípadě hlína) snese všechno, ale výrobní náklady nikoli... Ono by se to v podobě té studie ve finále +/- dalo také vyrobit, ale to auto by pak stálo takový nesmysl, že by si ho nikdo nekoupil.

+1/0
28.2.2014 8:54

Š15t94ě16p92á94n 81V34a54n82ě31k 3923989267257

Vypadá to jak VW Passat

+1/0
28.2.2014 7:38

V69a82c73l19a69v 78M48e95d43e82k 5981102485805

Všichni jsme viděli, jak krásný byl koncept Rapidu, a jaká bezpohlavní příšera z toho je v produkci. Tady očekávám podobný osud. Návrháři umí hezky kreslit, ale výroba je impotentní.

+4/−1
28.2.2014 0:25

A96l45e17x69a25n24d84r 10K18o71s19t36k59a 5489136359956

Návrhář navrhuje, aby to vypadalo. Výroba to oseká, aby to bylo levnější a aby to zvládl i pologramotný dělňas v Číně či Indii.

0/0
28.2.2014 6:18

P67e66t57r 38M95i96c19h21a98l 2290704211172

Vypadá to dobře. Jsem zvědavý na konečnou verzi.

+1/0
27.2.2014 23:24

M91i55l10a36n 18K75u60l77o84v41a24n60ý 1212643829208

Hmm, pěkný a na plyn, ještě kdyby bylo za 100:-)

0/0
27.2.2014 22:53

R70e46n24é 41T52y20c 9845105368941

Hezké. Pokud bude takové i ve skutečnosti uvažoval bych o tom udělat si radost...

+1/−1
27.2.2014 18:22

J70a94k53u72b 92S26ú25k18e98n50í72k 1528560219

Nádherný design, držím palce aby z něj co nejvíce prošlo přes všechna ta ekonomická oddělení...

+5/0
27.2.2014 18:15

O36n52d96ř27e40j 23R97ů80ž63i57č33k96a 3741497452255

Tak teď si odmyslete všechny pěkné prvky a máte skutečně plánovaný vzhled... Rv

+5/−4
27.2.2014 17:05

M36i81l79a88n 81K40r67a31v43a94r 2556830683672

Koukám, že kritizovat umí vážně každý... Škoda patří do koncernu VW spolu s Audi, Seatem, Bugatti a dalšími. To ví každý kdo se o auta aspoň trošku zajímá. Nevím proč se tu tedy řeší podobnost s těmito značkami. Vždyť dnes už má každé auto "příbuzné". Někdy se spojí do koncernů a jindy jen spolupracují na daném modelu. Subaru spolupracovalo se Saabem, Ford s Mazdou, Citroen-Peugeot s Mitsubishi a pokaždé z toho byla skoro totožná auta pouze s jinou technikou a logem(Např. Toyota GT86, Scion fr-s a Subaru BRZ). Navíc Audi posledních pár let dělá každý rok nové modely, které vypadají pořád stejně. VW Golf se od 5 generace skoro nezměnil. Škoda se alespoň snaží osvěžit svůj vzhled a rozšiřovat nabídku. 

A ještě jedna věc. Slovo kupé dnes už bohužel nepopisuje pouze dvoudvéřová auta se zadními sedačkami. Už dávno může být kupé i combi nebo SUV. Prostě kupé = nepraktické auto, kde na zadních sedačkách není místo pro hlavu.

+2/−1
27.2.2014 16:33

L91u24k35á87š 88M55r91k53v85i37č23k17a 9476294755272

Vždycky se mi Audi líbila. A kde je ta Škoda?

+1/−4
27.2.2014 16:10

M76i78l92a72n 68Š91v62a73g79r67o30v62s31k84ý 9392389235718

Ale, ale. Zadní lampy nemají tvar písmene C?

0/0
27.2.2014 15:48

M43i97l19a85n 92K52r70a49v54a66r 2816440213912

Ale mají ;) stačí je spojit s odrazkami, proto jsou tak protáhlé u krajů :)

+2/0
27.2.2014 16:47

M14i66l25a62n 21Š10v74a38g49r54o29v67s92k70ý 9682569975108

Typicky naše. Není, ale je. ;-D

0/0
27.2.2014 20:11

J45a13n 30F66o40ř82t 8353321322231

Nejsou céčka, ale jsou trojúhelníčky, další charakteristickej prvek.

0/0
27.2.2014 21:19

M35i80l39a68n 74Š26v94a15g31r28o37v47s42k93ý 9532889275108

Tak to už je lepší.

0/0
28.2.2014 8:49

K81a11r92e55l 66S46e40m89e35r72á83d 6898390870851

Mohu se zeptat "lupy", jak se rozezná sebevědomá linka od plaché a stydlivé?

+11/−1
27.2.2014 15:29

O49n56d20ř84e53j 51L96e65v46ý 7370690616127

Moc hezké R^

Dokázal bych si tuto oktu představit místo svého VW CC.

+2/0
27.2.2014 15:15

M19a76r76t23i81n 53P30l38z67á68k 2447979788494

Pětidvéřové kupé, to si nějak odporuje, ne?

0/0
27.2.2014 14:39

J52a20n 25F91o40ř51t 8973851822671

Bejvávalo, v dnešní době, kdy už máte tolik druhů karoserií a názvů (sportback, spaceback, shooting brake atd.) to už je docela normální. Je to taková specialitka koncernu VW, přišel s tim CC, myslím.

0/0
27.2.2014 21:18

J44a74k13u26b 63F65e84i14f43a31r 7229579596129

Kupé (=dvoudveřové, se sportovním šmrncem) byly v "historických" dobách povětšinou krásná auta, která si dovolila vyrábět ne každá automobilka. Také mívala nadprůměrnou motorizaci a tomu všemu pak ovšem odpovídala i cenovka.

A ruku na srdce....kdyby toto vše teď měla dát na trh Škoda, aby to splňovalo ty výše zmíněné atributy....kolik by to asi stálo a kdo by si to asi koupil.

Takže jak někdo píše níže, výsledkem bude je koncernová VW bezpohlavní slátanina.

0/0
27.2.2014 14:38

J45a19n 58F28o80ř21t 8213161142971

Potom vás musím uvítat v nehistorických dobách, kde tomuto autu podle mě vzhledově sportovní šmrnc nechybí a nemusí to nutně splňovat ty zmíněné atributy. A když už jste u těch historických dob, tak Ford Model T se taky dělal v karoserii kupé - a to žádný sporťák nebyl. Ale musím říct že vaše obavy tak trochu sdílím, ačkoli bych se o odbyt takhle povedeného kousku nebál. A ještě by škodovce slušelo něco lehkých se zadním náhonem, ale to by určitě neklaplo.

0/0
27.2.2014 21:25

M85a49r54i96a28n 63K26a35r18a41b47a 4783371660722

Co je to zase za nereálný koncept..? Radeji napište, že na výběhový model Passatu CC - pak VW nalepí přední masku z OIII a nejak levne predela zadni cast, a dalsich x -let budou delat predrazenou radoby image octavii za minimalni naklady. Z uvedených tvaru je vice mene jasne, ze model nebude mit ambice konkurovat Passatu CC, a proto necekejme nic svetoborneho, a uz vubec ne supr cenu. Nerozumím proč by si nekdo mel kupovat auto, jenom proto ze na starou kastli nalepi skoda masku a vzadu udelaji prolisy na kufru. To uz muzou rovnou delat univerzalni auto, kde si zakaznik priplati jenom za vymenu znaku na kapote a volantu.;-O

+4/0
27.2.2014 14:27

M81a63r10t76i65n 90Z92e18l78e81n80ý 6321267732715

Jakoby kupé bez motoru... Rv

0/0
27.2.2014 12:51

K60a40r76e26l 75V18a68c66h50u27t 9943142269213

... čemu se divíte? ... Poslední dobou je to tu všechno (jen) JAKOBY...   ;-€

+1/0
27.2.2014 18:32

M32a17r52t84i45n 27Š20t44ě50p22á15n76e69k 3727253953461

Me se to libi. Mam k tomu vyhrady, ale celkove se mi to libi. Jenom je skoda, ze z toho v produkci vyleze zase neco uplne jineho:-P

+3/0
27.2.2014 12:50

F51r63a56n11t70i61š61e57k 14P25o22d82š81k60u74b80k85a 2701393947

Je to nuda. Ten designér už asi vystříkal všechny nápady a nyní jen vytahuje ze šuplíku zbytky, které nikdo nechtěl.

+2/−5
27.2.2014 12:30

T85o98m62á36š 20K27u71c48h15a45ř 3527701148741

Ještě to ani nevyjelo, a už to má nabouraný zadek..;-)

+6/−3
27.2.2014 12:16

T40o56m24á50š 69C55h93r80a30s14t37n62ý 2888479339901

Jo, tak nějak už měl vypadat Rapid. A co z toho vylezlo? Sterilní hnusný hybrid za cenu o třídu vyššího auta... ;-(

+7/0
27.2.2014 12:01

K97a42r29e19l 46V88a37c46h82u97t 9233552219603

Ale, ale... vysokej je až až !  ;-D

0/0
27.2.2014 18:33

T54o18m17á50š 14B59a39š25a25n44d24a 2652949342720

Hlavně by tomu neměli říkat kupé (coupe), když je to zřejmě pětidveřový liftback. Takové prznění zavedených termínů ať si strčí za klobouk. Kupé je odjakživa dvoudveřové auto se splývavou zádí.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%A9

Bohužel některé automobilky na zavedené označení typu karoserie kašlou a lidi jim to žerou.

+11/0
27.2.2014 11:56

D30a79n47i56e16l 13S32o60b66o85t12a 9199414526560

Coupé zní honosněji než sedan nebo liftback a automobilky díky tomu můžou nasadit vyšší cenu, protože takové auto je přece něco extra. Už tu bylo i Sport Utility Coupé, tak čekám, kdy někdo začne vyrábět třeba Sport Utility Cabriolet.

0/0
27.2.2014 12:34

L10e82o29š 75N95a29v21r83á86t92i75l 9823960155535

stejne jim to WOB vyrabet nedovoli;-D

0/0
27.2.2014 11:52

J51o63s63e26f 13V60a65l49a 9180383923503

moc neotrely design to teda neni, v zasade jenom upraveny Passat CC. Ale ten sam o sobe je hodne podarene auto

+2/0
27.2.2014 11:33

K31a47r94e28l 86V67a24c61h93u89t 9983142619453

No, tak teď k tomu Passatu CC přibude ještě Škoda Octa CC a pak taky ještě Seat Leon CC ;-) ... hlavně když se to bude prodávat, ne?! R^

0/0
27.2.2014 18:35

L91u53k80á32š 15Š27l17e25h31o48f92e37r 1903899605739

Pěkné R^

+3/−1
27.2.2014 11:28

S90t81a54n97i73s88l68a16v 17S68v45o20b62o51d58a 1123793206168

To jsou vždycky takový pěkný malůvky a nakonec vyjede z továrny hnusná fábie... Rv

+21/−1
27.2.2014 11:16

R84a26d12i20m 84K34a98l98a12s 2890956762631

Pravda, mě už ty obrázky spíše naštvou a přesně kvůli téhle zkušenosti.

Nakreslit hezké auto zase takový kumšt není, umění je ho vyrábět a výnosně prodávat...

+1/0
27.2.2014 12:51

J86a13n17a 53N16o87v55á33k47o72v63á 6697179533724

Hlavně když mají všechny studie minimálně 20 palcová kola.

0/0
27.2.2014 14:31

K71a45r22e27l 83V15a43c70h79u95t 9303972739863

To je přece jasný - čím větší, tím DRAŽŠÍ!  ;-) R^

0/0
27.2.2014 18:36

M77i20c39h14a57l 16P55a97v52l24á33t 9853683224629

Melo by to jezdit na drcene kosti ekofasos z Brusele a mit matne cernou barvu!

+6/−2
27.2.2014 11:06

V42i13l41é60m 37P62o89k72o21r71n30ý 2250337213322

Když dělali ten zadní prolis u značky, tak jim asi drobet zabral lis. No, aspoň to není stejný jako AUDI.

+4/0
27.2.2014 11:05

K17a23r68e55l 37V42a59c21h10u97t 9743282319873

No, tenhle prolis aspoň není jenom JAKO (nebo jakoby), ten je POŘÁDNÝ!  ;-)

0/0
27.2.2014 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.