Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Za překážení v rychlém pruhu navrhují v Americe kriminál

Kdo jezdí často po dálnici, zná "překážeče" velmi dobře. Je jim zatěžko se vrátit do nejpravějšího pruhu. Plouží se stovkou prostředním nebo levým pruhem a nerozhodí je ani kolona ve zpětném zrcátku, které nepoužívají nebo ignorují. V Atlantě za to budou tvrdé postihy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J40i66ř73í 14M19a69c54e13k

6. 3. 2014 12:04

Copak u dvoupruhových. Ale u třípruhových dojde jen málokomu, že se jezdí vpravu.

1 0
možnosti
ZZ

Jistě, a co mi hlava nebere - nájezd u Mirošovic z 3 na D1 směr Praha. Většina vidláků nemůže plynule pokračovat v (prázdném) p.pruhu, asi je málo sexy - hup, hned alespoň do středního a tím zbytečně ohrožuje ty rozjeté, co po D1 přijíždějí od Brna...

Divím se co s tím USA řeší - tam totiž povinnost být vpravo všeobecně není uzákoněna - i mimo obec. Má to logiku - když jsou víceproudé dálnice, se složitějšími sjezdy, tak by se ti rychlejší špatně na ně vpravo probojovávali. Tak jestli nejsou v tomto konkrétním státě nějak radioaktivní...

0 0
možnosti
KF

K88a63r94e89l 91F65a70i84t

5. 3. 2014 8:11

to kdyby zavedli u nás, tak jsou silnice prázdné a kriminály přeplněné.

0 0
možnosti
TH

Tohle by měli zavést i u nás. Tečka.

1 0
možnosti
ZJ

no zrovna v USA bych to neřešil, tam ve městech jsou všechny 4 až 6 pruhy plné a žádný není "rychlejší", jen se snažíte ( když víte kdy ) odbočit z expway

0 0
možnosti
MK

Na českých dálnicích jsou největší problém kamiony. Kdysi kdosi navrhoval zákaz předjíždění kamionů tam kde je méně než tři pruhy, ale pak to zrušili. jezdím po dálnici dost často a to co kamioňáci předvádí, jejich bezohledné najíždění do levého pruhu bez ohledu na projíždějící auta (a pochybuji o tom, že jako profíci neumí odhadnout rychlost a vzdálenost ostatních vozidel) předjíždění se navzájem, kdy jeden kamion jede 90km/h předjíždějící 91km/h a ještě se takhle předjíždí do kopce - úplná lahůdka, a nejlepší je což rádi dělají poláci, nebo ukrajinci, že prostě jedou vedle sebe a vykecávají. Tohle by se mělo postihovat a tvrdě.

3 0
možnosti
JB

J32a47n 38B39e21n92h29á53k

20. 3. 2014 17:06

Mno, jakože jsem rád, že se toto téma konečně mediálně otevírá, tak na kamioňáky hledím spíš tolerantně. Představte si jet 200 km za přetíženým kolegou se slabší Scanií. To nechcete.

0 0
možnosti
MH

No a to je ten kámen úrazu.Jeden z diskutujících zde zmiňuje ,že řidiči u nás řeší ostatní a ne sebe.Ale v tom negativním způsobu.Zásadní pravidlo,které  Vám vtloukají v Americe při výuce řízení (a také doma příbuzní ,když děláte papíry)je právě ono ,,MYSLETE ZA DRUHE'.V tom je ten rozdíl .MYSLETE za druhé a nejen na sebe!Zachráníte si možná život.Nebo druhým lidem.

0 0
možnosti
MK

No já nevím, ale zásadu myslete za druhé my v autoškole vtloukali u nás po každé když jsem jí dělal - ať na OA, nebo později na NA, nebo motorku, i při dovednostních kurzech navíc. A když jsem si dělal řidičák na tu motorku, vždycky než jsem na ni před jízdou sedl, řekl mi instruktor větu:,, A nezapomeň myslet za ty ostatní, oni za tebe myslet nebudou!"

0 0
možnosti
VS

u nás se jezdí na dálnici zásadně v prostředním pruh Rv

0 0
možnosti
JB

Ale ten tady ukazuje, že to celkem u nás je v pohodě.

http://www.youtube.com/watch?v=_Eg9r7N_GII

0 0
možnosti
MK

Kdyby nebyl pravý pruh na D1 místy nesjízdný pro nerovnosti, nikdo by se v levém zbytečně nezdržoval. Zajímalo by mě, jestli je nějaká norma omezující maximální nerovnost silnice a zda pravý pruh D1 vyhovuje.

3 1
možnosti
AS

Jendou jsem jel po D1 starším autem. V pravém pruhu se jet nedalo, to jsem myslel že se mi to auto rozpadne a v levém se s tím zase nedalo jet rychle. Bylo to v tom autě nebezpečné. Takže pak už nevím ve kterém pruhu bych měl s tím jet :-D

1 1
možnosti
RC

dalším z důvodů, proč se lidem nechce ihned po předjetí zajíždět do pravého pruhu a o kterém tu nikdo nemluví, je velmi nízká ochota řidičů jedoucích v levém pruhu přibrzdit a i těm pomalejším umožnit změnu pruhu a předjetí - to pakt vede k tomu, že když někde předjede kamion a 200 metrů před sebou vidí další, tak raději neuhne a jede levým pruhem, protože ví, že za 200 metrů ho nikdo zpátky nepustí ...

5 0
možnosti
OK

Tohle je ale všude... Teď jsem jel v Rakousku a Německu a na dvouproudových dálnicích je při hustějším provozu naprosto nadlidský výkon dostat se do pravého pruhu.

0 1
možnosti
JH

Zajímavé že velká část řidičů v ČR ovládá ustanovení ao bezdůvodné jízdě vlevo, o minimální rychlosti na dálnici, ale pokojně s "vědomým", že jsou předce lepší řidiči než ti ostatní a mají lepší káru než ti ostatní nedodržují maximální povolenou rychlost. A když si někdo dovolí jet pomaleji než je to černé číslo v červeném kolečku tak je přinejmenším brzdou provozu neli idi-tem, d-biem, k-kotem a névím co ješte.

I v tom rychlořidiči zbožňovaném Německu lidi jezí podle předpisů a tem kde není unlimited nejdou 20 nebo 30+.

Jestli je v chování řidičů v ČR něco nebezpečné tak je to primárně přesvědčení že jsou dobří řidiči a že si můžou dovolit jet jak uznají za vhodné bez ohledu na pravidla a ne občasná jízda někoho v levém pruhu déle než je vhodné.

Málokdy se mi stane že když dobíhám pomalejší auto v levém pruhu a dám nohu z plynu, že by někdo po krátké chvilce neuhnul. O mnoho častěji však zažívám situace kdy někdo jedoucí 150 a víc byť vidí že jedu pomaleji a předbíhám mne nenechá dokončit manévr jede plnou rychlostí a až těsně za mnou brzdí a bliká a troubí.

Jak je možné že někdy na celé trase Pha-Brno šlápnu n brzdu 2-3 krát a ti ňoumové co pospíchaj brzdí každý km?

5 5
možnosti
PM

Pokud v tom levém pruhu jedeš max. 110, právě jsi předjel kamion, pravý pruh je volný a další kamion je 200 - 300 metrů před tebou, tak se nediv. V tom okamžiku v tom levém pruhu nemáš co dělat a ten co tě dojel tě naprosto v souladu se zákonem o provozu upozorňuje na to, že tě chce předjet. To, jak jel rychle, není tvoje starost, ale jeho. Nesouhlasím s permanentním překračováním nejvyšší povolené rychlosti, zvlášť o 30 a více km/h, jen konstatuji. Mně se totiž to, co popisuješ, stane jednou za měsíc či dva. Asi to bude tím, že v levém pruhu zbytečně nepřekážím a to jezdím běžně cca 140 tachometr (tedy 130 reál), někdy o něco pomaleji.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...