Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ohmatal jsem koncept Škoda VisionC. Není to octavie, bude to superb

Šéfdesignér Škody Jozef Kabaň je génius jednoduché funkčnosti, která ohromí. Tohle auto bude hvězdou ženevského autosalonu, který se zítra otevírá. Odvážnému konceptu by to přitom slušelo i na silnici. A myslím, že ho tam také brzy potkáme. Jako nového superba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67a21k69u42b 97K38u39b98a 5606523160537

Pěkné. Snad VW nebude tlačit na pokračovámí v jezevčíkovém rodokmenu.

0/0
5.3.2014 17:57

K63a23r63e51l 77F18a46i79t 1488843778952

Kdyby ty peníze dali radši někam na charitu.

0/−1
5.3.2014 8:14

D33a86n13i12e55l 83T11o92m81e44k 8409555268166

Profil - pěkný

Interiér - klasická Škoda, u mě OK

Přední maska - mně se moc nelíbí

Zadní - trochu lepší - asi lepší než aktuální Superb

0/0
4.3.2014 16:06

D32a63v87i36d 62H81y15š88p46l76e29r 2893543297285

R^ Že by konečně nechal WV pana Kabaně pracovat?

0/0
4.3.2014 15:26

P16e67t70r 87A81n39d94r82ý54s96e67k 9693711236187

Škodovka má krásné koncepty, blbé je, že žádný koncept nikdy nezačne sériově vyrábět, myslím si, že by byly ty jejich auta daleko atraktivnější, kdyby nespekulovali a prodávali to tak, jak to teď mají než po nějakých úpravách, které už budou jen k horšímu

0/0
4.3.2014 14:12

L96i57b29a 23R30u20s26n65á78k 2870584555671

Hezky, ale ty zadni partie panu Kabanovi nejak nejdou. Tady to vypada divne a o prolisu na kufru OIII a Rapidu ani nemluve :)

0/0
4.3.2014 14:01

O22t56a35k65a94r 35F20u55k57a 8251303331764

takže něco jako škoda tudor, jen snad nebude mít podobný osud

0/0
4.3.2014 13:19

R66a30d65o90v67a96n 91D88l56u16g68o44s13z 3616361798226

Typické C zadních lamp zůstává, ale divák si jej musí představit.

Ať se snažím jak se snažím, C při vši dobré vůli nevidím.

Je nasnadě, že do výroby půjde značně osekaná verze konceptu tak, jako v historií již mnohokráte.

0/0
4.3.2014 11:53

M41i23r26o48s56l88a11v 41Š58i26m64k91o 7755343522555

Moc se mi to líbí. Ten předek je fakt něco !

0/0
4.3.2014 11:29

J98i54ř35í 96K81o94v69a98ř61í52k 5220310134679

No já nevím, ten předek vypadá jak Audi TT.

0/0
4.3.2014 15:09

B54e97n 23P44a98v80k75a 1877643877171

:-/

0/0
4.3.2014 10:48

J74i13n14d25ř64i14c59h 68M89i77t63t54e83r 6511420603723

Design perfektni , ale 1.4 TSI ? Chtělo by to 6-8 válců a 250-350 koní.

0/0
4.3.2014 10:46

B36o35r84i43s 85S59y12k29o92r94a 4576637890

neboj, z toho vyrasties

+1/0
4.3.2014 10:53

J21i46n59d93ř76i79c14h 93M12i82t31t53e49r 6231700553793

Je mi 58 let ;-D. Mám BMW 650i 8 válec 367 k. Paráda. Nedávno jsem prodal motorku Suzuki Hayabusa 1300, 200 k a lituji toho. Koupím si jinou.

0/0
4.3.2014 11:46

B82o35r54i50s 12S31y11k56o71r82a 4216307160

no a to teraz neviem ci sa chvalis alebo stazujes. V 58 rokoch a mat keci 14 rocneho... hm...

+1/0
4.3.2014 11:48

J49i68n57d52ř27i69c76h 14M47i48t58t88e14r 6811450293253

Stěžuji si , že nemám tu motorku. A mám raději vykání, neznáme se, že ?

0/0
4.3.2014 12:01
Foto

K13a31m46i67l 49Ř17e61h68á19k 4899864205659

Chlapče neboj, vážně z toho vyrosteš(tedy doufej). To má pan Sykora pravdu.

0/0
4.3.2014 13:25

J58i97n54d42ř35i78c35h 78M46i65t18t41e33r 6451490683663

V 58 letech nevím, ale doufám že ne.

0/0
4.3.2014 13:28

O12t85a52k49a46r 53F79u97k87a 8101483611404

jaké z toho vyrastieš? když se furt srovnává se vzhledem supersportu, tak by k tomu měl patřit i odpovídající motor. ne že udělám vozítko dlouhé skoro 5 metrů a když otevřu přední kapotu, tak tam bude motůrek jak do sekačky, 3 turba a dost místa ještě pro 2 rezervy a golfové hole ;-D

0/0
4.3.2014 13:21

B58o21r54i48s 93S26y63k34o55r65a 4826587930

ale samozrejme.. nikto nehovori ze tam ma byt 1.2 htp. To je skor o tom ze extrem je extrem v kazdom pripade. 350 koni narvat do tejto skodovky - to by bolo k comu? spotreba potom aka? 12 litrov... urcena komu? sirokej verejnosti? To nema byt zavodny special pokial som dobre pochopil. Ked to ma byt auto na urovni trebars A4 tak si v pohode vystaci aj so 150 hp a uspokoji siroku klientelu. Nie 350 ako pise ten pan hore... nato su vyrobene ine auta.

0/0
4.3.2014 14:18

J89i22ř31í 98F48r93á66n32e46k 8466731222785

chapu-li spravne pozici Superbu v portfoliu Skodovky, ma to byt vlajkova lod, nikoliv auto urcene siroke verejnosti a v zadnem pripade alternativa pro A4. Takze pardon, 1.2 & 1.4 & 1.6 na auto co meri 5m je opravdu malo. A nejde o nejake reci "14ti leteho" - vykon a kroutak je treba, hodi se pri predjizdeni, hodi se pri zapojovani se do pruhu a v neposledni rade dela auto autem. Ano, jsou lidi, kteri hledi primarne na spotrebu, ale pro takove jsou urceny modely Rapid greenline apod. V dnesni dobe neni problem mit k dispozici 350 koni jak zminujes/te vyse, pri zachovani spotreby do 8l/100km. Viz BMW m555d.

0/0
5.3.2014 9:47

J98i65ř41í 85S26v94o30b35o21d69a 3479177806

A není to málo, Jindro ?

0/0
4.3.2014 10:56

J36i58n59d33ř31i79c59h 92M43i25t25t92e84r 6981750493373

Na závodění málo, na dynamickou jízdu po silnicích dost. Jinak proti gustu žádný dišputát. Chápu lidi co si koupí slabší motorizaci a jezdí na spotřebu, ale já mám radši výkon. Uvítal bych širší paletu motorů, ať si vyberou všichni.

+1/0
4.3.2014 11:52

V76í17t 60P45a57v47l34i51š 3151499830361

Poslední škodovky jsou krásné navenek, aspoň pro mne, ale naprosto odpudivé pod kapotou.

+1/0
4.3.2014 6:14

M93i47c95h87a86l 49P89a97v48l71á97t 9703113124449

Mate neco proti dvoulitrovemu EA888? Co presne?

0/0
4.3.2014 9:03

V35í44t 29P19a32v14l17i60š 3631709880331

Jo mám, všechno, turbo, pouze v O3 RS a Superbu, v RS navíc bzučák :D :D, protože to zní přišerně. Mám raději charakter atmosféry, například 2,0i a 2,5i v Mazdě 6, by byla má volba a vyšlo by mě levněji pořízení i provoz.

0/0
4.3.2014 16:00

M17i28c80h95a33l 97F95i29n36s15t44e18r77l10e 7649850163168

Hm

0/0
4.3.2014 1:57

D58a10n 31R13u15b42í81n 5458767742407

Nj a seriova verze na 14" kolach s plechama a s osekanym dyzajnem bude spise podibna Skode Rapid z 80. let! Jdete s konceptama do haje paklize tohle nesjede z linky!

+1/−4
3.3.2014 23:46
Foto

R75o17b64e79r31t 18B12o25u73k12a50l 4734955100

Koukam vy rozumite vsemu ;-) Fotbal,auta....;-D

+2/−1
4.3.2014 4:24

J27i66ř28í 54S46t96e10j11s62k49a84l 8282749458453

Skvělé! To si koupím.

0/−1
3.3.2014 23:31

J28o57z67e29f 22H71r35i22c98i75š84i90n 4823640410626

Já to říkal že octavia cc je blbost a poprvé se tu setkávám s doměnkou, kterou jsem měl také, že vision c je superb. proč ne, líbí se mi?

0/0
3.3.2014 23:08

L10u13k45á85š 87C45h48l75á72d76e35k 7313459149853

Jozef Kabaň je borec

+13/0
3.3.2014 22:39

K72a82r67e15l 81V38a12c69h87u28t 9903432629623

Mně se líbí, že až Slovákovi Jozefovi se podařilo, aby byl Čech mohl být na Škodovku hrdý! ;-)

+1/−1
4.3.2014 8:09

J41a68k48u62b 45F49e42i86f98a95r 7529839896939

To je věc vkusu každého soudruha. Mě se to nelíbí.

0/0
4.3.2014 10:57

J89a36n 30P35e35k91a 5263853113

Moc hezký. Bohužel jen koncept...

+11/−1
3.3.2014 21:36

J36a39n 91Č21e84r54n51ý 8340820164161

Bude to Superb s patřičným ohoblováním do sériové produkce. To říkají ve Škodovce všichni, kdo ví, co se vaří, už dlouho. Je prý se na co těšit. Ale to se říká a produkční verzi ještě z nás smrtelníků nikdo neviděl. Tak se nechme překvapit :) Pravda je, že v koncernu ve výsledku záleží na víc věcech, například u současné generace Octavie byl poměrně významný zásah od Audi, aby Oktávka nebyla "příliš" sexy. Proč? A pro ty, co by se tomu chtěli smát - navrhnout pěkné auto ve Škodě není problém. Kabaň dělal Veyron, mohl by designovat novou A5, kdyby se to v koncernu usneslo, takže je to jenom o obchodní politice a "pozicování brandu". A Škoda je pořád o úroveň níž než Audi, i když vývojový tým má možnost stavět na stejné platformě.

+17/0
3.3.2014 21:15

M33i24c88h81a13l 27Š86e76v39č82í25k 8873486744

Je to přesně tak, Škoda je prostě v pozici, kdy má vyrábět tuctová auta, která neurazí ani nenadchnou. Tak to bohužel je.

+9/0
3.3.2014 21:24

J49a61n 91Č97e26r76n60ý 8150390564501

Ale ne tak úplně. Škoda má určitě možnost expandovat do segmentu cenově dostupnějších atraktivních aut, což byla, jak koncern doufal, pozice Seatu, ale ti si s ní tak dobře neporadili. VW by nebyl úplně proti, kdyby měl tento segment obsazený nějakou pevnou a dynamickou značkou. Což při vší úctě Seat není. Jenomže v současnosti Škoda nemá žádnou odpovídající modelovou řadu, která by tuto funkci mohla plnit, a ani sama značka ten "brand" zkrátka nemá. I když by mohla, protože historicky měla značka Škoda (a hlavně L&K) plné skříně sportovních trofejí už v době, kdy byl první Volkswagen teprve na rýsovacím prkně.

0/0
3.3.2014 22:33

M60i93r89o61s26l88a45v 59Š74i14m18k32o 7135483582625

S těmi plnými skříněmi trofejí opatrně. Zas tak moc toho nebylo a většinou byly z méně významných závodů. Vytrvalostní, týmové závody a soutěže. Tehdejším předprvoválečným populárním závodům do vrchu a Grand Prix vládly jiní. No, to ano VW nexistoval, z koncernu akorát Audi, které vyrábělo lidová vozítka.

0/0
4.3.2014 10:16

D43a69n23i86e63l 52K59r92o56n34e57r 7314114766767

Tak Veyron zrovna neni zadny krasavec...

+7/0
3.3.2014 21:37

M73i38l86a23n 64L70i86n93h32a49r83t 8394526457236

No...koukám, že jste opravdu "odborník "...;-D

+2/−5
3.3.2014 22:39

D43a45n82i16e47l 27K74r14o90n67e47r 7644144936877

...o nic mensi nez vy...

0/0
3.3.2014 22:52

J67a82n 10F74o31ř19t 8473761702671

Veyron fakt neni pěknej.

+1/0
3.3.2014 23:05

P20a30v39e57l 21K16u45r58f20ü51r50s83t 3838123715829

no, úplně zle to nevypadá, ale stejně si nemůžu pomoct a ty hrany mi na nových škodovkách nesedí..

+2/−3
3.3.2014 21:14

J70a48n 57N60o75v98á35k 6494484

Toto snění mi přijde taaak zbytečné. Ani bych se nedivil, když by to samé ukazovali ve Španělsku se značkou Seat. ... Jako by říkali: "Namlsejte se, a ciťte se ve vašich popelnicích jako páni."

VW musí být vždy minimálně o krok napřed, tak že toto se vyrábět nebude. A jelikož nebude, je to jen snění - a to znám hezčí snové studie.

+2/−1
3.3.2014 21:08

J18o17z42e96f 45H71r76i72c85i18š68i63n 4973540180366

Ten koncept nevypadá nereálně. Menší kola, kliky, a šedivá metalíza, možná civilnější přední avětla a seriový model je tu. Já tam vidím, hlavně vzádu asijské črty co by odpovídalo chuti čínských zákazníků.

A že VW má být napřed?

VW má v portfoliu značek svou pozici a Škoda také. A koncern chce aby každá značka hájila tu svou roli co nejlépe.

Co je to za malomyslná myšlenka že v biznysu budu chtít vyrábět "popelnice" jen abych neuškodil jedné značce.

0/0
4.3.2014 6:35

J23a62n 20N13o65v21á27k 6134814

Tak jsou to asi maloměšťáci...

0/0
4.3.2014 7:43

C61y86r11i71l 42P70a80v30e49l77k18a 4986862438785

To je ten samý génius, co udělal Rapida? A když ty geniální tvary lidi nekuovali, a zkrátili ho, tak ti samí novináře, kteří Kabaně před tím adorovali najednou psali, že krátkej Rapid je hezčí atd. Ach ta šílená povrchnost! Škodovka dá redaktorovi sáhnout na prototyp a no se z toho udělá i kdyby ta za to nestálo.

+5/−3
3.3.2014 20:57

P64a75v24e47l 73K37u62r22f43ü97r65s94t 3698373315149

..s tím rapidem byl myslím problém jinde..trefili se s ním doprostřed mezi dva jiné typy, a lidi koupili buď levnější fábku nebo si připlatili za oktávku..rapid je takovej něco mezi

0/0
3.3.2014 21:12

C35y80r20i44l 10P44a11v15e86l29k85a 4886552318925

To sice ano, ale dost to sleduji a co jsem předtím uvedl, je pravda. Stačí si prohledat archivy.

+2/0
3.3.2014 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.